piątek, 14 marca 2014

Wywiadowy Eksperyment #1

Witam! :-)

Dzisiaj przygotowałam dla Was ,,Wywiadowy Eksperyment". Polega to na zadaniu takich samych pytań kilku osobom i porównaniu ich odpowiedzi. Niestety, nie wszystkie osoby odpowiedziały na pięć zadanych przeze mnie pytań. Dzisiejszymi bohaterkami postu będą: zuzunia2104diana spoko123etie oraz lexy zna 1D a lexy to ja.

Ja- Od ilu lat grasz na MSP?
zuzunia2104- Oj, nie wiem... Około roku.
diana spoko123- Jakieś 1,5 roku.
etie- Od 16 miesięcy.
lexy zna 1D a lexy to ja- Gram od 7 miesięcy.

Ja- Jakie zmiany podobają Ci się najbardziej, a jakie najmniej?
zuzunia2104- Najbardziej podoba mi się nowy sklep, a najgorsze są kratki!
diana spoko123- Najmniej to na pewno te kratki. Prawie w każdym zdaniu zastępują jakieś słowo- nawet zwykłą buźkę! Najbardziej to... Hm... Sama nie wiem. Można powiedzieć, że zmiany w sklepie.
etie- Kratki bardzo mi się nie podobają, a fajne są wspólne zakupy w sklepie.

Ja- Jak opisałabyś swoją postać na MovieStarPlanet w kilku słowach?
zuzunia2104- Hm... Czarno-biała postać, chodząca encyklopedia.
diana spoko123- Pomocna i ładna.

Ja- Czy kiedykolwiek zastanawiałaś się nad odejściem z MSP, a jeśli tak tak- to dlaczego?
zuzunia2104- Tak, zastanawiałam się dlatego, że często wchodziłam tutaj tylko po to, żeby zakręcić ,,kołem fortuny".
diana spoko123- Tak. Głównym powodem jest to, że pewna dziewczyna mnie oszukała, a ja
dałam się nabrać. Byłam niemądra...

Ja- Czy chciałabyś powiedzieć coś czytelnikom tego bloga?
zuzunia2104- Hm... Nie poddawajcie się!
diana spoko123- Sama nie wiem... Chciałabym powiedzieć tylko ,,Kocham Was" (wszystkich co pomagali mi w ,,boosterze" i nie tylko).

Po przeczytaniu tego wywiadu, zapewne zauważyliście, że w niektórych pytaniach parę osób miało takie zdanie, a w innych każda MovieStar napisała coś innego. Ja osobiście zwróciłam uwagę na to, iż w pytaniu ,,Jakie zmiany podobają Ci się najbardziej, a jakie najmniej?"- wszystkie (bez wyjątku!) osoby odpowiedziały, że nie podoba im się najnowsza, dzisiejsza aktualizacja, tzw. ,,kratki". A Wy co o nich sądzicie? Może tak, jak było to z ,,procentami fame"- moderatorzy usuną niebawem tą zmianę... Moim zdaniem, powinien zmienić się tylko zakres słów ,,kratkowanych" przez system. Zapraszam do komentowania moich wpisów! Chętnie przyjmę wszystkei uwagi, zastrzeżenie, a także propozycje dotyczące następnych postów!

Do zobaczenia!

                                                      Post napisała dla Was...


Moda na 102.

9 komentarzy:

  1. Fajna notka ;) pierwszy kom xDee
    ~julkaxd15

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post ;D. Czy mogłabym wziąć udział w takim eksperymencie? Login: Sara96

    OdpowiedzUsuń
  3. Post ciekawy :) Tylko... Ty przecież jesteś od mody, nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry że nie na temat, ale chciałam spytać, kiedy wyniki konka?

      Usuń
  4. Świetny post. Może następny wywiad zrobisz ze mną ? Jakby co to mój log na msp to : sweet laska010700

    ~Pozdro Kiwi

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez bum wywiadzik chciala ~ klaudia as

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł na post. A czy jeśli dałoby się, mogłabyś ze mną zrobić wywiad?

    OdpowiedzUsuń
  7. Super notka. Pomysł na eksperyment jest bardzo fajny! :) ~ Nutella200057

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!