sobota, 18 października 2014

Aktualności MSP: Konkurs "MSP Birthday" + New seria, sorki, look.

 Spałam.
A, dzień dobry wszystkim, no i w ogóle...
Dzisiaj zajmę się Aktualnościami.
Konkurs nazywa się "MSP Birthday". Serioo, 5 urodziny.
Dobra, wyjaśnię później.

MOTYW
Jest jesień...
A my tutaj, oczywiście, zielone drzewka, trawka, niebieskie nieba, koczek, sukienka bez ramiączek, miniówa...
NO BEZ PRZESADY.
;_; Jest jesień. W ogóle, za dużo kolorów. Tu różowy, zielony, znowu różowy, fioletowy, czerwony, niebieski, UDHUWHUIWHUWEHWEEUIHFEUIRF. ;_;

Jedynie napis jest mega. 7/10. A tak w ogóle, to animka z lizakami w kształcie serc jest z konkursu walentynkowego...

UBRANIA

UBRANIA DLA DZIEWCZYN

Miszcz painta!111111111111111111
Tsa, to był przypadek, że ma zamknięte oczy.
A co do ubrań... no co to jest, taki róż, takie błyszczące, no halo, nie mamy 6 LAT (większość).
Jedynie podobają mi się włosy, sukienki i buty tak średnio. Kupiłam koka, taki który teraz wszyscy noszą, a ja jak go zrobię w rzeczywistości, to wyglądam ohydnie. 7/10.

UBRANIA DLA CHŁOPCÓW


Serio, JA CHCĘ TE BUTY
BUTY BUTY BUTY
BUTY
I KOSZULKĘ
I SPODNIE
NO I WOGLE
;-;. Choć reszta mi się nie podoba.
6/10.

ANIMACJE

Nie chciałabym stać się tak gruba bądź być booniem, no HALO

Nazwa: Photobooth Fun
Rodzaj: Nie VIP (#SELFI)
Typ: Zabawa & Czad
Opis: MS podchodzi i wchodzi za te coś no to coś i udaje boonie lecz moim zdaniem jej się to nie udaje no nie

MISZCZ PAINTA X2

Nazwa: Bouncy Castle
Rodzaj: Za Diamonds
Typ: Aktorstwo & Taniec (NO BEZ PRZESADY JA TU NIE GRAM ANI NIE TAŃCZĘ)
Opis: MS skacze na czerwonym (o dziwo) dmuchanym zamku z MSP

Nazwa: Traditional Pinata
Rodzaj: Nie VIP
Typ: Zabawa & Czad
Opis: MS wali pałką w piniatę.  Hmm, czyje to urodziny?
A, MSP.

POST ROBIONY PRZEZ 3 DNI, SERIO.
GDZIE JA TO PRZYPIĘŁAM NO ;_;
Nazwa: Put it right (nom)
Rodzaj: Nie VIP
Typ: Zabawa & Czad
Opis: MS na na oczach przepaskę, próbuje przypiąć ogon poprawnie do osła, lecz przypina to tak, że wygląda to jak glut no tak szczerze no. A potem zdejmuje przepaskę. OBCIĘŁAM SWÓJ ŁOKIEĆ NO JAK TAK MOŻNA.


Miszcz screena x3
Nazwa: The Big Price
Rodzaj: VIP (No jasne, ta się na końcu rozwala)
Typ: Imreza & Moda (NO W KOŃCU! FUIRHUIFUHIEUIFEHUIF!)
Opis: MS wali w piniatę, aż w końcu się ona rozwala. Abecadło na głowę spadło, bum.


Animacje urodzinowe, nie wiem, do czego mogłyby się przydać (do urodzin, poleca Laniacz Laniaczowi).  Takie rzeczy to się robiło mając 8-9 lat, przyznam szczerze... JA TEGO JUŻ NIE ROBIĘ XDD Hmm, dużo zajmują miejsca, i są drogie. 7/10.

TŁA
Od razu kojarzyły mi się z urodzinami u okropnej ciotki. Ohyda, w ogóle, co to jakieś świece? Nie ogarniam. ;_; 6/10.


RZECZY
Hmm, słodziaśne to. Niezbyt mi się podoba, w ogóle, STRAAASZNIE RÓŻOWE FIUHFUIHFEUIHRIUTHGUHUIGHRUHRUHFWUIEIUGBIRSDNA.
4/10.


OGÓLNA OCENA KONKURSU:
37/60, u, słabo.

Druga część posta, mianowicie nowa seria.
Na czym ona będzie polegać?
Tak, jeszcze nie ma nazwy.
Otóż mamy nowinki w świecie, no nie. To ja to będę przekładała na MSP. Np. Jaką pozę teraz wszyscy przyjmują, jakieś gwiazdy itd. Lub jakieś tła, lub muzykę... No, różnie ogółem.

Dzisiaj look, który jest połączony z Loom Bands.

Co to?
To są gumeczki, z których po odpowiednim zaplątaniu czy jak to tam, otrzymamy bransoletkę.
Jest MNÓSTWO wzorów. Oczywiście, możemy zrobić coś innego!  Na MSP mamy strasznie mało bransoletek, więc wybrałam taką no, najpopularniejszą, no i najładniejszą.

Oto, jak się prezentuje look:

Bez makijażu to wygląda tak średnio, lecz jestem pewna, że większość MS (płci żeńskiej) ma te wszystkie dodatki czy jak to tam.
Moim zdaniem jest śliczny <3

Kok z tego konkursu, taki normalny, prosty, w modzie również (O, WŁAŚNIE! ZAPOMNIAŁAM DODAĆ, ŻE ZAJMĘ SIĘ TYM TEŻ WŁAŚNIE).
Połączyłam obcisły, krótki top bez ramiączek razem ze spódnicą średniej długości. Efekt? Śliczny! Moim zdaniem jest oryginalnie, ale też nie dziwnie.
No i oczywiście nasza bransoletka. :)
Nad butami długo się zastanawiałam. Musiały być dość długie, bo w szpilkach z taką dość krótką spódniczką wyglądałoby to dość dziwnie. A że buty mają pazura, i należą do jednych z moich ulubionych, to się tutaj znalazły. :)
Efekt? No, ogólne pomieszanie stylów, lecz wszystko się wkomponowało.


SKŁAD, MATERIAŁY CZY JAK TO TAM:
Duża cena, lecz moim zdaniem się opłaca. No co.

INNE WERSJE KOLORYSTYCZNE:

1.
Nic dodać, nic ująć. Po prostu... KUPIĆ!

2.

Jak wszystkie inne, można tu podstawić WSZYSTKIE KOLORY.


Nie będę podawać palety, kolory bardzo łatwo znaleźć, a wiem, że da się wybrać WSZYSTKIE kolory i tak będą pasować.


Oki, kończę.

MOŻNA U MNIE KUPIĆ LOOKA PT. "LOVE RUNS OUT". TAK, BEZ SESJI.

Chandelier,

Tak, to logo. JA TO SAMA PISAŁAM. Chcecie takie loga? Piszcie :)

MAM PIĘKNĄ PODŁOGĘ, WIEM.

15 komentarzy:

  1. Genialny post i super look ;D
    ~Tini <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny look tylko ja bym dała inne włosy xd
    Dobra tag fajna podłoga xd
    [ala123]

    OdpowiedzUsuń
  3. Szuper post xD
    Ja chcem takie logo z napisem Milka (pododawaj jeszcze jakieś napisy xddd)
    Plis, jam takiem chcem! x-o

    ~Milka (kasia3348)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post. Nie no, ja przy twoich opisach animek leżę i nie wstaje xdd
    Super look, tylko ja bym włosy zmieniła. :) W ogóle ciekawy pomysł na serię. Punkt za oryginalność.
    Mogę logo? XD Napisz Zuzia i jeszcze jakieś napisy głupie typu LEL WOWOW itp. XD
    ~Zue

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się okropnie te włosy nie podobają. Wgl to nic mi się z tego konkursu nie spodobało. Pomysłowe logo xd
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczny look, jak juz pisalam na MSP xD Moge logo z napisem Lala i jakimis jeszcze napisamy? Dziengi :-:
    'Lala

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny look :)!!!
    A to logo... Podłoga... Cudo....Cuda!
    Zakładam, że teraz każdy będzie sb robił takie loga, bo są po prostu genialne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten top w połączeniu z tą spódnicą wygląda genialnie i oryginalnie. Włosy są piękne, nie wiem dlaczego dużo osób tego koka nie lubi :/ Buty jak buty, świetne! Bransoletka - bez niej było by nudno, aczkolwiek nie jest zbyt widoczna, ale punkt za oryginalność. Gdybym był dziewczyną, kupiłbym tego looka, ale nie jestem XD FACEPALM.
    LANIACZONATORS 4EVER. Świetne logo...
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  9. To bedzie jeden z moich najkrotszych komentarzy:
    Kurde Laniacz koham cie.
    ~Inde Laniaczonator 4eva

    OdpowiedzUsuń
  10. To bedzie jeden z moich najkrotszych komentarzy:
    Kurde Laniacz koham cie.
    ~Inde Laniaczonator 4eva

    OdpowiedzUsuń
  11. To bedzie jeden z moich najkrotszych komentarzy:
    Kurde Laniacz koham cie.
    ~Inde Laniaczonator 4eva

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zrób logo MADE BY HAND XDD IZA KOT BELLA IZEŁ

    OdpowiedzUsuń
  14. Look cudo. <3
    Konkurs rzeczywiście ohyda. xd

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!