niedziela, 1 września 2013

Koniec szkoły - forum

 Cześć!
 Dziś jest pierwszy września. Ostatni dzień sierpnia juz minął a ja go okropnie zapamiętałam .....
Ach.. ale nie o tym mowa dzisiaj. Pierwsze podstawowe pytanie : Chcecie wracać do szkół gdzie Ci nauczyciele nie daja ani chwili spokoju. Wczesne wstawanie, prace domowe, które powoli nam wychodzą "bokiem".... uf... lepiej dalej nie wspominać. No właśnie. Na MSP jest nowy konkurs szkolny.
Ale nie o tym dzisiaj napiszę. A o.... szkole. Na samo przeczytanie chce się rozplakać niektórym ;)
Na MSP zawsze niektóre osoby piszą na forum o szkole, że już niedługo i że nie chce się wracać.
Miałam nie mówić ale niektórzy by mnie udusili gdybym wyznała, że się cieszę xD Bo niestety tak jest.
Prze to co się działo w w akacje u mnie, to nie chcielibyście aby się przedłużyły.







Tak.. pełno jeszcze innych jest na MSP tylko ja wybrałam te. Częste pytanie : "Po co jest szkoła?!" , "Kto nienawidzi szkoły?" lub "Na le % Lubicie szkołę?" . A więc ja odpowiadam na te pytania tak:
Szkoła jest po to, ob się chociż sprobowac czegoś nuczyć, któe może okazać się w przyszłości czymś pożytecznym :) Dla tych, którzy dają sb radę w szkole pracują by w przyszłości mieć dobre wykształcenie i mieć dobry zawód. Wiele osób nienawidzi szkołę, przez nauczycieli kolegów i koleżanek lub... sam wygląd szkoły. Ale dobre w szkole jest to, że czasem jets straszna beka z czegoś xD
Na ile % lubicie szkołę? Ja szczerze to 50% gdybym miała odpowiadać. Nie lubię gdy ktoś kogoś obraża że lubi szkołę np. na 90% ! Moze lubi szkołę, dobrze się w niej czuje więc czemu ma jej nie nawidzieć!
Niektórzy mają większy problem jak kończą podstawówkę : Wtedy strach z kim się trafi do klasy, jaka jest szkoła, nauczyciele... ! Znam parę osób, które ciesza ię że opuszczają podstawówkę, bo mieli mocny przypał w swojej klasie lub nawet w całe szkole! I specjalni wybierają inne szkoły w których nikt z ich klasy nie idzie. Współczuje takim osobom.

W nastepnym poście napisze ciekawostkę jak powstało MSP - :) 
  By samba4546 >Roberta<

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no, znowu szkoła!!!Płakać się chce! Ja szkołe też lubie w 50%, ponieważ nie chce sie wstawać i uczyć, ale nieraz jest w szkole niezły ubaw, więc troche, trochę...Ale wrzesień jest moim zdaniem spoko, ponieważ 9 września bede mieć laptopa, a 30 wrzesnia są moje urodzinki!!( Dzien chlopaka :-( )

    OdpowiedzUsuń
  3. To wszystkiego najlepszego już prędzej Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatni akapit (jeszcze o szkole) idealnie do mnie pasuje :D

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!