sobota, 31 sierpnia 2013

Na te chwile...

...niektórzy czekali bardzo długo. Ogłaszam wyniki dzisiaj, ponieważ jutro (1 września) jadę do sklepu z tatą i znając życie to szybko nie wrócę. Do rzeczy.
 Długo się nie zastanawiałam nad podjęciem tej decyzji. Jedna osoba od razu wpadła mi do gustu, ponieważ wybrała ciekawą posadę, którą nie wybiera dużo osób. Tą osobą jest $_Nelka_$. Nelka podjęła posadę redaktora od instrukcji na MSP i nie tylko. Też jakby od grafiki. Prowadzi bloga. Ciekawie piszę. Obejrzałam też parę jej teledysków. Brak mi słów. Może nie są aż takie profesjonalne, ale na serio moim zdaniem zwalają z nóg.
 Teraz chciałabym Wam przedstawić dwie kolejne redaktorki, czyli Invidę i Oscypek.  Oscypek mi powiedziała, że niewiadomo czy tą redaktorką będzie, bo będzie szkoła. ;/. Ale mam nadzieję, że zostanie z nami jak najdłużej :). A i jeszcze dodam, że Oscypek nie wie jaką by chciała mieć posadę. Kiedyś chciała być redaktorką od mody tutaj na blogu. Przeglądałam jej look'i, Invidy też. Obie chcą mieć tą samą posadę. Czasem im coś nie wyjdzie. Mają podobny poziom i doświadczenie.
 Dziewczyny, została ostatnia rzecz. Prześlijcie mi Wasz e-mail z gmail.com, bo jest potrzebny. Zaproszę Was dzięki niemu do prowadzenia bloga.
 Razem z sambą4546 i xlubieplacki będzie nas na razie no.. około 6-5 os. (niewiadomo jeszcze co z Oscypek). Moim zdaniem to nawet dobra liczba redaktorów zważając na to, że dzięki temu notki możliwe, że będą codziennie. Dlaczego? Ja nie będę pisać codziennie, inni też. Ja na przykład napiszę 2 dni w tygodniu, a resztę tygodnia pokryją inni redaktorzy. Jeśli komuś coś nie będzie wychodziło, nie będzie lubiany to go wyrzucam i zastępuję kimś innym. Na pewno taka sytuacja się zdarzy.
 Co z okresem próbnym? Martyna i Karolina (samba4546 i xlubieplacki) przeszły go pozytywnie. (tak, xlubieplacki wraca :D). Dlatego one zostają chyba, że się same zwolnią lub długo nie będą wpisać. Reszta nowych redaktorów nie będzie miało okresu próbnego. Po prostu piszą i jak pojawią się jakieś skargi ze strony innych redaktorów i Was to ich wyrzucam. To taka jedyna zasada xd.
 Dobra, kończę na dzisiaj wpis. Byee. ;*

EDIT: Ach ta ja. Zawsze muszę coś dodać na ostatnią chwilę xd. A więc tak. Do bloga dołączy również Oskar77894. Będzie prowadził "Męski punkt widzenia". Co w nim będzie? Zobaczycie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!