niedziela, 1 września 2013

Jak to teraz będzie?

 Hey! Dzisiaj postanowiłam zrobić taki jakby wpis informacyjny.
 Tak jak pisałam w poprzednim poście od jutra nie będę pisać codziennie (tak jak inni). Ja napiszę 2 razy w tyg. a resztę tygodnia uzupełnią inni redaktorzy. Nie chcemy utracić wyniku prawie 1.000 odwiedzin, dlatego chcemy, by mimo roku szkolnego wpisy były codziennie, by było warto czytać nasze notki i, żeby ta lizba odwiedzających się z dnia na dzień powiększała.
 Nie przeczę, że mogłaby się zdarzyć sytuacja, że, np. 2-3 osoby napiszą tego samego dnia. Mam do Was prośbę jeśli taka sytuacja się pojawi. Czytajcie wszystkie nowe notki, bo to będzie dla nas wielka satysfakcja, ponieważ martwię się, że po prostu nie będzie się Wam chciało przeczytać wszystkiego.
 Ostatnia sprawa. Jest rok szkolny, ja idę do gimnazjum, które jest oddalone ode mnie o 24 km. Pracuję w tym samym mieście mój tata i on kończy pracę późno, więc niewiadomo czy nie będę wracać autobusem o 16. Jeśli tak będzie to będę musiała czasem z czegoś zrezygnować. To znaczy...
 Piszę notkę na bloga - rezygnuję z robienia filmu.
 Robię film - rezygnuje z pisania notki.
 Będzie to tak wyglądało. Oczywiście czasem dzień nie będzie tego ode mnie wymagał. Niewiadomo.
 Dobra, to tyle na dzisiaj. Byee. ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!