niedziela, 1 września 2013

Jak zrobić ładną twarz na MSP?

Hey!
Jestem nową redaktorką mody ;3. Baaardzo się z tego cieszę. *_* Dziękuję Ci Abieska ♥
Mam na imię Ola, ale mówcie na mnie ,,Aleks" xd. Jestem uzależniona od MSP :3. Mój nick na MSP : Invida
Dziś powiem wam jak można zrobić ładną twarz na MSP (według mnie :D) VIP i nie VIP :).
VIP :
Kolor skóry musi pasować do naszego "makijażu". Najlepiej najpierw róbmy oczy.
Oczy zawsze wybieram piwne, ciemne zielone lub ciemne niebieskie. Takie najbardziej "normalne" xd. Bo jak wybierzemy np. różowe to są takie , takie... nienormalne! :D Makijaż najlepiej cały czarny, lecz można też różne kolory.
Teraz nos. Nos będzie z piegami. Długo o tym nie muszę chyba pisać, nie? ;D
Teraz usta. Usta jeśli chcemy VIP, wybieramy jasny róż i 3 różne usta sobie możemy wybrać.
Pierwsze usta:
Drugie usta:

Lub trzecie usta:
Taaak. I taki kolor. Na palecie kolorów, to jest on:
Fioletowa "ramka": Kolor kolczyka w ustach pierwszych.
Czerwona "ramka": Kolor ust pierwszych, drugich i trzecich.
Teraz wreszcie możemy wybrać skórę! :D Skórę najlepiej wybrać tą:

Efekt końcowy :
Z następnymi ustami :
I jeszcze z następnymi ustami xd :
Zrobiłam oczy niebieskie, ponieważ najbardziej pasowały. :3
                                                                         Oczy: Sweet Stuff 400 sc.
                                                                  Nos: Freckles 300 sc.
                                     Usta: Cherry Gloss 400 sc, Perfect Pout 400 sc, Pierced 400 sc.
                                                                      Skóra: 300 sc. Aha, skóra jest dla NIE VIP :C
                                                    Razem: 1400 sc.
Teraz makijaż... DAM DAM DAM!!!
NIE VIP! ♥
Oczy robimy normalne. Później na efekcie końcowym zobaczycie ^^
Nos taki sam jak z piegami, tylko że bez piegów :D
Usta takie same jak z kolczykiem tylko bez kolczyka xd. Też jasny róż.
Skóra: Taka sama jak wtedy.
Efekt końcowy:
                                                                 Oczy: Girl Next Door 300 sc.
                                                             Nos: Regular 300 sc.
                                                  Usta : Big and Bold 300 sc.
                                                               Skóra: 300 sc.
                                                          Razem : 1200 sc.
 To już koniec. :) No to paa! ;**.
                                                              ~ Aleks ♥

14 komentarzy:

  1. Witaj! Chciałam sie zapytac tylko co to są te cienie na oczach ?( czarne)Bo często widze je u różnych osób, ktore bardzo mi sie podobają.Gdzieś sie je kupuje czy coś?.......Wiem o nich tylko ze są dla vip.Z góry dzięki. : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cienie do oczu te o których mówisz, kosztują >jeśli się nie mylę< 500 SC .
      Ale nie są tylko dla VIP'ów :) - Każdy może je kupić

      Usuń
    2. masz racjęęę

      Usuń
  2. Znaczy te cienie, są razem z oczami dla VIP. 400 sc. Oczywiście, też jest tak, że są kupowane oddzielnie za 500 sc, lecz one są troszkę ciemniejsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja akurat mam czarny makijaż nie dla Vip-ów za 450 sc nawet nie drogo w dwa dni to zarobiłam na usta zarabiałam 1 tydz 400 sc powiam wam jak wejdziesz do chat no to czas leci tak ja byś miała w swoim domu w relal siedzieć 20 godz... Kocham to mas i ten bloczek jak ktoś nie gra w msp jest troche gupi Bay Bay Ola w real a w msp zuzia220.... *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tez bloga msp
    Niedawno go zalozylam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bosh dla mnie piegi wyglądają jak kloce mrówek

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak mniej więcej wyglądam na MSP (ostatnie zdjęcie). Normalnie identycznie *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wyglądam jak na obrazku przy napisie Efekt końcowy: To jestem ja! (Sama tak zrobiłam) tylko nie mam piegów.

    OdpowiedzUsuń
  8. te cień to prawdopodobnie UNIKAT!!! Pewnie dlatego niemozesz go kupić...:(

    OdpowiedzUsuń
  9. A gdzie są te oczy na nowym msp? (nowej klinice piękna?)?????????

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje usta dla nie-vipa mi się w ogóle nie podobają, uważam nawet że są najbrzydsze na całym MSP,ale to kwestia gustu ;) Mi najbardziej podobają się usta Cool Cat, te wąskie nie dla vip, a Tb się podobają? ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam bloga superowemsp.blog.pl zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!