sobota, 27 czerwca 2015

Wyniki konkursu! [EDIT!!]

Hej, cześć i czołem ^^ Mamy 27 czerwca, czyli czas na wyniki konkursu na logo! Niestety, lóg doszło mało. Tylko 6. Dlatego IV miejsca nie będzie. Dobrz, zobaczcie loga od uczestników.

Najpierw logo od Kellow:








Logo jest starannie wykonane, jednak użyłaś tylko jednego efektu *chyba* . Krótki napis, moja ksywka i serce, które zapełnia pustkę na środku loga. Dodałaś również swój podpis. MovieStars rozmieściłaś wręcz idealnie, co bardzo mi się spodobało. Jedna postać jest ciemniejsza. Tło jest wiosenne, jak najbardziej pasujące do looka. Całość wygląda bardzo schludnie ☺

Kolejna praca, ty razem od Bobci Jodzi:






Logo jest związane z wakacjami. Look, tło oraz tekst. Na środku Twojej pracy, znajduję się mój nick. Wolę, gdy na logu widnieje napis "Cind". Ponownie na pracy pojawiają się dwie MovieStar. Widać tutaj mocniejszy efekt, który użyłaś. Całość jest bardzo ładna ☺

Teraz czas na pracę SWEETyolo04:






Widać, że moja Movies jest rozmazana. Jest to zawsze rażące na logu. Tło, czyli białe róże. Świetnie współgra z lookiem. Animacja z parasolką lekko psuje urok loga, jednak wszystko ratują napisy. Czcionka oraz kolor idealnie pasują do looka oraz tła ☺

Logo stworzone przez sara emo:








Wata cukrowa zawsze na topie! Wybierając tło, na pewno kierowałaś się animacją z watą. Dodałaś mój nick na dole, ksywkę w kółku oraz dopisek : ,,Mmm... Wata cukrowa!". Fajnie, zrobiłaś obrys MovieStar, ale również jednego napisu! Moim zdaniem, czcionka napisu: ,,lala NR1 0" jest za "ostra" jak na takie delikatne logo. Mimo to, wszstko inne jest OK ☺

Kolejna praca konkursowa autoratwa Inez2010:







Ok. Ciekawe tło, które jest złożone z trójkątów w pastelowych kolorach. Moja MovieStar trzymająca parasol, pasujący do kolorów tła. Na środku cytat: ,,Bądż szczęśliwa z bycia sobą." Bardzo motywujące zdanie. No i obowiązkowy w każdym logu podpis. Czcionka ładna, bardzo dziewczęca. Podoba mi się ☺

Ostatnia praca, należąca do Kokonasia:








Ostatnie logo. Jest takie ciemne, trochę smutne. Jak na każydm logu. Cytat, podpis i moje Movie z animką XD Nie użyłaś żadnego efektu, przynajmniej tak mi się zdaje. Nowym elementem jest serce z kośćmi (?). Wszystko jest OK ☺

So, gdy zakończyliśmy opisywanie lóg, czas na przyznanie miejsc!

III miejsce otrzymuje:


















sara emo! Gratuluję ❤ Twoje logo zasłużyło na nagrodzenie!

II miejsce zajmuje:
























Bobcia Jodzia! Logo jest warte uwagi oraz nagrodzenia ❤

I miejsce zajmują:

















...





















Kellow! Twoje logo było najlepsze, na pewno warte uwagi ❤I miejsce zajmuje również Inez. Twoje logo jest bardzo proste, dlatego po namyśle zostaje nagrodzone ❤ Przypominam o dodaniu rzeczy na listę życzeń. Postaram się je dać jak najszybciej. Teraz pytanie so Was. Chcecie więcej konkursów? Jeżeli tak, piszcie w komentarzach jakie!









'Cind☺

14 komentarzy:

  1. Pisałam komentarz 15 minut i mi się nie opublikował, phi. Dlatego też krótko: u mnie wyglądałoby to tak:
    3. Sara emo
    2. Kellow
    1. Inez2010 - twoje logo zauroczyło mne prostotą wykonania, nie było ani trochę przeładowane. Idealne.
    Pozdrawiam!
    Inde.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIKT Z NIEGO NIE KORZYSTA! PRZESTAŃ TO PISAĆ!

      Usuń
    2. Moja koleżanka skorzystała. I co? Nie ma konta. Wiec nie rozgłaszaj tego wszystkim!

      Usuń
  3. Jeśli chcesz, możesz zorganizować inne takie konkursy, np. na najśmieśniejszy artbook. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje zdanie jest takie:
    3.Inez2010
    2.sara emo
    1.Kellow. Śliczne logo zrobiłaś*u*
    ~Sara00051

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezu, dziękuje! Ale się cieszę! <3
    -sara emo
    -Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za II miejsce.
    Wszystkie loga były fajne!
    Pozdrawiam :*
    ~SMALEC

    OdpowiedzUsuń
  7. Wcześniej, gdy się zgłosiłam, nawet mnie nie przyjęłaś, ani nie zaprosiłaś ;-; To ja dzięki za takie gówno i oszustwo ;--;

    Nawet się nie chcę w tej chwili podpisywać

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!