sobota, 27 czerwca 2015

Dziwne I Zwyczajne Stroje

Bry, bry.


Tu Ziemniaczek, Kartofelek, Ciastek *dawna nazwa, nikt nie zna XD*...
Taki po prostu ktoś.
Ktoś, coś.
Albo nic.
.
Kropka.
Zapychamy przestrzeń
.
.
.
.
.
.
.
Kropkami.
Ćsi, odbija mi dziś równo.
Bo miałam głupi dzień.

Wychowawcza: pani nam robi wybory na "króla i królową uprzejmości". Kto jest królową? Wasz gupek (błd. spec.) XDD

Przerwa po matmie: idę sobie przy pokoju nauczycielskim, wychodzi mój nauczyciel historii a ja z impetem wpadam na ścianę. Oczywiście, dostałam drzwiami.

WF: Skakałyśmy na odległość. A ja zaryłam w ziemi. Ale skok daleki! B))


Historia: Nie wzięłam ćwiczenia. Pan czytał średnie *taaa, dziwneee* i calutką lekcję gadaliśmy, a on darł się i walił dziennikiem.



Moje oceny na koniec roku?

Prosz...

Matma: 6
Polski: 6
Plastyka: 6
Historia: 6
Angielski: 6
Muzyka: 5
WF: 5
Religia: 5
Technika: 5
Informatyka: 5 *no kufa, 0,4 do 6*
Przyroda: 5

Zachowanie: Wzorowe *WTF?!*
Średnia: 5,45


Nie przedłużając...

Oto nasze looki.




Koniem jestę.
Fajnie.
Słuchaweczki.
Spodenki jak od Freddy'ego z FNaF'a.




Od dziś mówcie mi Różuś XDDD
Nie, żart.






Mój ulubiony.
W ogóle, ten kolor...
Kocham ♥




Koteł.
Kocurek.
Kotełcio (?)
Czy ktoś tam.
Czarno-różowo-biały look zawsze ok.





Faza na kolor jagodowy.
Albo coś, co go przypomina.




Na koniec życzę Wam zdrowych, słonecznych wakacji i żebyście wrócili z nich wypoczęci.


Pozder
Ktoś

#NowyPodpisik
#ACo


7 komentarzy:

  1. Ha,na dole pisze kto to napisał xd
    Diva o imieniu diva

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale komu by się chciało przewijać tyle bezsensownych literek w poszukiwaniu nazwy autorki? ^^

      Usuń
  2. 6 z matmy? Gratulacje! Ja mam 5. Jak chcesz poznać moje oceny to zajrzyj na my bloga: skarpetkowe-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę 6 z WF ja idę do 4 kl-6 z WF? NIGDY! Będę musiała się pocieszać 6 z polaka :/

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!