sobota, 27 czerwca 2015

Ostatnia rzecz - i look już jest! #1

Heii!
Witam Was w pierwszym wakacyjnym poście!
Jak tam humor po zakończeniu? Mój nienajgorzej, aczkolwiek bywało lepiej - koniec 6 klasy :(
No, ale mniejsza.
Dzisiaj narodził mi się pomysł na serię - "ostatnia rzecz - i look już jest". Ta tajemnicza nazwa oznacza dokładnie tyle, co branie ostatniej rzeczy z danej kategorii w sklepie MSP i tworzenie do niej kompletu.
Nie gadam - zaczynajmy!
Dodam tylko, że zdjęcia będą słabiutkiej jakości - posta piszę na tablecie, więc nie będzie on obfity w tekst.
Do pierwszej części wybrałam pierwszą zakładkę - sukienki.
Jak wygląda najstarsza sukienka w sklepie? (No, przynajmniej ostatnia)


Hm... Tak to wygląda.
Look przede wszystkim musi być elegancki, kobiecy i wyrazisty. Wyzwanie trudne, szczególnie w kwestii kolorów.
Trudno je zmienić tak, żeby dobrze to wyglądało. Bardzo dużym plusem jest cena - tylko 450 sc! W dzisiejszych czasach to wielka rzadkość.
W każdym razie pokażę od razu gotowego looka. Ciekawe, czy poznacie tę sukienkę ;)


Tadaam! Tak prezentuje się gotowy komplet.
Uważam że jest śliczny, zakochałam się w nim <3
Nie jest to mój typowy styl, ale uważam że wyszło dobrze. Największy problem miałam przy butach i sądzę, że pasują tu najmniej, ale nic lepszego nie mogłam wymyślić.
W kolorystyce zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Intensywny niebieski, biel i śliwkowy... Ah, marzenie.
Dobra, ale może cena czy coś?


Bez makijażu look kosztuje TYLKO 1325 SC I 4 DIAMENTY! Cena jest mega mała, a jeśli nie mamy diamentów możemy zamienić włosy na inne. Strój wymaga VIPa, ale na szczęście tylko do naszyjnika. Jest inny, bardzo podobny do tego a równie ładny.
Ale ta cena... Ah.
Nie mam innych wersji, bo to okropna udręka, ale za to mam sesję.


Sukienka ma trochę błędów, ale bardzo mało. Uważam że look jest warty swojej ceny - niecałe 1400 sc i 4 diamenty...
Ja kończę, lecę na dwór. Wyrażajcie swoje opinie na temat nowej serii w komentarzach. Jeśli się Wam spodoba - jutro lecimy z kolejnym, tym razem w zakładce z bluzkami.

Do następnego posta! (Hajsownicze logo jak na hajsowniczkę przystało 8))


9 komentarzy:

  1. Taak, świetna nota. Pomysł na serię od razu mi się spodobał, prowadź tę serię!
    Pozdrawiam,
    Pauli2k
    xD

    (Dawno nikogo nie pozdrawiałam xD)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kathey, wreszcie notka od ciebie!!! Nie moglam sie doczekac twojego posta, zapachnialo starymi czasami... B(

    OdpowiedzUsuń
  3. Zosia, post (jak zwykle) świetny!
    Nic dodać, nic ująć! ;*
    Czekam na kolejną część! <;

    ~ Tyna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie pokazywałaś looków... Ach, stare, dobre czasy.
    ~Shime.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam Cię do LBA. :)
    Więcej informacji znajdziesz tutaj:
    http://przepraszam-ze-kocham.blogspot.com/2015/06/liebster-blog-awards.html?m=1

    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post. Look, jak zawsze, śliczny, seria także mi się podoba.
    Emi, szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
  7. Zajebisty post.. *-*
    A tą serię prowadź,bo świetna! ^^

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!