sobota, 27 czerwca 2015

Dwie strony, a kreatywność wielka, blog z dawnego moviestarplanet.

Siemka!
W dzisiejszym poście zrobię już kolejną część z mojej serii. Jak mogliście zobaczyć po tytule zmieniłam nazwę. Ta nowa wydaje mi się być o wiele lepsza niż tamta. Chciałam jeszcze dodać, że seria ta będzie się pojawiała w każdy piątek, czyli raz w tygodniu. Dzisiaj stworzę tak samo jak poprzednio po dwa zestawy z dwóch stron.
Zaczynamy!
Wybrałam stronę 54 oraz 29.

Look pierwszy prezentuje siÄ™ tak.
Użyłam do zrobienia jego koloru białego oraz malinowego. Buty było jedne, chyba nie za bardzo tutaj pasują. Szkoda, że wchodzą za te getry. Fryzura mi się mega podoba. Kok i biała opaska. Spódniczka moim zdaniem jest śliczna! Bluzka ma takie paski na sobie, jednak jak chciałam żeby były one białe nie za bardzo to wyglądało z resztą.



Strój bardziej o domu. Luźna bluzka, brak butów, dwa kucyki. Koszulka spodobała mi się ze względu na to, że jest taka miękka! Chodzi mi o to, że patrząc na nią widzimy takie futerko. O tym looku nie mam nic do napisania. Powiem Wam, że naprawdę mi się podoba, mimo to, że jest dosyć prosty i posiada tylko trzy rzeczy.
Wydaje mi się, że wyzwanie zrobione.
Drugą częścią posta będzie blog znaleziony przeze mnie kilka dni temu. Blog nazywa się - http://cheerleadermsp.bloog.pl. (Malino jak chcesz to możesz usunąć link. Chciałam po prostu napisać nazwę bloga, nie polecać go).
Czemu blog przykuł dla mnie taką uwagę? Posty pisane są w 2011 roku. Czyli w okresie, kiedy było jeszcze stare moviestarplanet.
Dziewczyna pisała tam o filmach"10 sek". Forum wtedy było jeszcze czarne i brzydkie. Napisała swoją opinię na temat tych filmów. Na forum było wiele postów, żeby oglądać ich 10-sek, a dadzą nam prezent czy się odwdzięczą. Zdaniem tej dziewczyny to było nudne i bezsensu. Też tak myślę. Napisała też, że na każdej stronie są notki o tych filmach. Postem, który również przykuł moją uwagę był post o AnanaseQ. Dawna królowa MSP, jak to niektórzy mówią. Była kiedyś wielka afera z nią związana i na blogu ta dziewczyna ją opisała. Afera powstała z tego, że AnanaseQ miała odejść, a jedna z osób widziała, że logowała się godzinę temu. Nie do końca to zrozumiałam, jest to naprawdę dziwne. Nie będę się rozpisywać z tą sprawą, ponieważ to było naprawdę bardzo dawno. Ostatnie wpisy dotyczą tematów na forum, czyli w sumie nic ciekawego.
Warto zajrzeć na tego bloga. Wprawdzie postów nie jest dużo, ale możemy się dowiedzieć z nich kilka informacji o starym MSP.
Mam nadzieję, że post był ciekawy :')
Paa, Florka|Weroo|Florcia ♥

5 komentarzy:

  1. Dzięki za info! Na pewno zajrzę na tego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne look'i. Szczerze, nie wiem, który ładniejszy - pierwszy ma dodatki i jest bardziej bogatszy (?), a drugi jest skromny, składający się z zaledwie trzech ubrań, ale pomimo prostoty ładny. Napewno zajżę na tego bloga.
    Emi, szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu ostatnio wg nie piszesz na blogu, cztery panny z jednej wanny? *Nie uznaj tego za hejt x'd* Tęsknię za twoimi postami *^* Piszę na telefonie, więc za jakiekolwk błędy, przepraszam ;p Pozdrawiam
    ~Paulina:) ;**

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na TwojÄ… opiniÄ™!