wtorek, 30 czerwca 2015

Roślinki na MSP + pytanie tygodnia

Cześć!
Ostatnio zauważyłam, że Jesy z bloga cztery-panny zrobiła post na temat roślinek. Ponieważ wydaje mi się, że jest to świetny pomysł, spytałam się ją czy ja również za jej zgodą mogę o nich napisać na tym blogu. Okazało się, że wyraziła na to zgodę, dlatego też dziś opowiem Wam właśnie o tych unikatach.
Zacznijmy od wyglądu miejsca, gdzie można było je kupić.

Źródło: cztery-panny-z-jednej-wanny,blogspot.com
Z obrazka można wyczytać, że żeby posiadać taką roślinę, należy zakupić nasiona, kliknąć na nie i wybrać ,,Zasiej", i gotowe. Kiedy nasz przyjaciel, bądź osoba odwiedzająca nasz pokój na nią kliknie, zyskamy jeden StarCoins. Dawniej kosztowały one 800 takich pieniędzy.
Jeśli chcielibyście na "własnych oczach" je zobaczyć, oto lista użytkownków, którzy je posiadają:
  • Roxi$
  • Spanielek
  • Gabrielski
  • Mileniczka
  • Emma01041999
  • EmoPaola
  • Karla007
  • Gwen
  • Selena3
Jestem prawie pewna, że takich osób jest więcej, jednak w ArtBook'u, który pojawił się jakiś rok temu byli podani tylko Ci gracze. 
Oto typy roślnek:

MeatEater
Jest to mięsożerna roślina, z zębami i kwiatem z tyłu. Mała "kropka" na doniczce pełniła funkcję kontrolki, która mówiła posiadaczu czego w danej chwili potrzebuje - czy trzeba ją podlać, czy nie.

MeatEater
Oto mniejsza wersja poprzedniego unikatu. Jak widać, doniczki były dostępne w różnych kształtach i wariantach kolorystycznych w zależności od gatunku nasionka. 

NeoPlant
Śliczne uni. Z tego co pamiętam, można ją było zakupić w różnych kolorach. W tym wypadku, jest czerwono-kremowa.

NeoPlant
Ta roślinka cechowała się wysokim wzrostem i żółtymi kwiatkami. Wyglądem przypominała poprzednią

NeoPlant
Jak widać, była ona dostępna także w tej barwie, a mianowicie jasnym niebieskim czy turkusowym.

NeoPlant
Tak prezentowała się w kolorze ciemno fioletowym.

NeoPlant
Tak zaś wyglądała czerwona. Skojarzyło mi się nawet z pomidorami.

Nikt dokładnie nie zna powodu przez który moderatorzy je usunęli. Pewne jest jednak to, że bardzo mało osób je kupowała, a nawet gdyby zostały, ich grafika musiałaby zostać znacznie poprawiona. Jeśli chodzi o moją opinię w tym kierunku, z pewnością kupiłabym taką roślinkę, jeśli byłoby to kiedykolwiek możliwe. Być może zostanie ona przywrócona na krótki okres (prawdopodobnie na tydzień) podczas tygodnia unikatów jako artykuł do pokoju - nie będzie ona wtedy miała swojego oddzielnego sklepu. 
Czas na pytanie dnia. O co w tym chodzi? Każdego dnia, za prawidłową odpowiedź możecie wygrać wpis ode mnie do Księgi Gości, pięć autografów oraz obejrzenie wszystkich łącznie z sekami filmów, a to wszystko z konta Kellow! A tak oto brzmi dzisiejsze pytanie:

Pytanie tygodnia:

Jak nazywa się MovieStar, która osądziła Arli o bycie chłopcem, co okazało się póżniej fałszywe?

Podpowiedź:

Obecnie prowadzi bloga, zajmuje miejsce w TOP w jednej spośród: 1,2,3,4,5,6,7,8,9 strony.

Odpowiedź napiszcie mi w komentarzach do końca dnia i dopóki nie opublikuję wyników. Ponieważ wiem, że prawidłowych odpowiedzi będzie mnóstwo, będę je losować. Nagrodą pocieszenia dla tych, co poprawnie odpowiedzieli, ale nie zostali wylosowani będzie wpis do KG. Powodzenia! #Nowe #Logo.

~Kellow. :3

52 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że post się podoba. Pamiętajcie (zapomniałam o tym wspomnieć w poście), że na zgłoszenia czekam do ok. godziny 17.00 w środę. Późniejsze odpowiedzi nie będą brane przeze mnie pod uwagę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [EDIT] Jeśli chcesz odebrać nagrodę, koniecznie napisz swoją nazwę użytkownika na MovieStarPlanet!

      Usuń
    2. Ey! To byłaś ty lub starrr_03 xDDD

      ~1szymon102
      ~Aristocrate
      #OREFUAR

      Usuń
    3. Ale przecież... No wiesz. xDDD Pisałaś no i w ogóle. Nie ważne ;*

      ~1szymon102
      ~Aristocrate
      #OREFUAR

      Usuń
  2. Super post. Ja wybrałabym NeoPlant. Wygląd roślinki się sam losował? Tak jak kolor w starych zwierzakach? Strzelam - starrr_03 . Nie mam pojęcia, ale wolę strzelić, bo może mi się uda :)
    Emi, szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że tak. Sama osobiście nigdy ich nie kupowałam, także nie mogę Ci tego potwierdzić.

      Usuń
  3. Hm, mam do was drobne pytanie.
    Powiecie mi może, z jakiej strony brałyście odtwarzacz mp3 na tego bloga? Ponieważ chcę dodać na swojego tworzącego się bloga, jednak nie mogę nigdzie znaleźć ładnego ;')

    OdpowiedzUsuń
  4. Sądzę że to UkradnijDlaMnieNiebo C: Post jak zawsze świetny!
    Pozdrawiam
    ~love4ever1

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że to ALAKINGA.

    Pozderki ~Domaxde

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdaję mi się że to UkradnijDlaMnieNiebo posądziła o to Arli.
    ~Maja997733

    OdpowiedzUsuń
  7. Kellow jesteś szmatą... Nie lubię cię już. XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bosh! Znów on/ona xDDD Zauważcie, że to konto blogger (to tego podróby), a te moje jest google. I czy ja bym kiedyś obraził Kellow? xDDD

      ~1szymon102
      ~Aristocrate
      #OREFUAR

      Usuń
    2. "Cię" zawsze z dużej litery piszę:) ZAWSZE. A xd piszę tak: xDDD, więc może być pisał/a jak ja? Tralala... xDDD

      ~1szymon102
      ~Aristocrate
      #OREFUAR

      Usuń
    3. Miło słyszeć. :3

      Usuń
  8. Kto podążał Arli? UkradnijDlaMnieNiebo ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. UkradnijDlaMnieNiebo ją o to posądziła.
    Nick: 1babi1
    ~ Kafelek

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, to była UkradnijDlaMnieNiebo.
    Nick: Independent Girl
    Post świetny! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. To była UkradnijDlaMnieNiebo. Pamiętam to, zrobiła z tym film. Nick: korczaczka

    OdpowiedzUsuń
  12. Nwm, może to UkradnijDlaMnieNiebo. Mój nick: Pauli2k

    OdpowiedzUsuń
  13. UkradnijDlaMnieNiebo
    Nick - Lillineq

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedź to UkradnijDlaMnieNiebo
    Nick:Nadiusiaa

    PS Świetny Post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tak jak mówiłam, napisałam go w swoim stylu.

      Usuń
  15. MovieStar, która osądziła Arli o bycie chłopcem, znana jest pod nickiem UkradnijDlaMnieNiebo.
    Świetny post! Tak szczerze, uwielbiam je i czekam na kolejne! :3

    ~Selenaxs5

    OdpowiedzUsuń
  16. UkradnijDlaMnieNiebo ;)
    Nick: super laska maska
    Świetny posteł ;3
    ~Nona

    OdpowiedzUsuń
  17. Była to UkradnijDlaMnieNiebo.
    Mój nick na MSP: Bobcia Jodzia. (bez kropki)
    Pozdrawiam :*
    ~SMALEC ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Roślinki były super :'( tak bardzo chciałabym posiadać jakąś. Osobą, która posądziła Arli (i nawet zrobiła o tym film) była UkradnijDlaMnieNiebo
    Nick na msp - Snicerslady0
    Pozdrawiam!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post :3
    Nick: Holiday 1
    Odpowiedź: UkradnijDlaMnieNiebo

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  21. Roślinki zostały wycofane, bo nie przynosiły im zysku.Za wychodowanie dostawało się bodajże około 900 sc a modom się hajs nie zgadzał niestety...Funclub14 czy jakoś tak miała kiedyś tą roślinke ale jej usunięto pod koniec 2011 roku..Za długo gram..XDD..
    ~iue
    Tak gram od 2011 (inne konto miałam, lecz je utraciłam)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi się ostatnio zrobił bar /.\ Weszłam na msp na tablecie i weszłam w moje zwierzaki. Zamiast pieska (jeszcze tego starego) miałam roślinne. Gdy się wylogowalam i zno zalogowała wszystko było ok.
    P.S. Świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  23. MSP cały czas się zmienia, pewne rzeczy zostają usunięte a nowe ciągle są dodawane.
    w mailu mi tak napisali dlatego są usunięte

    OdpowiedzUsuń
  24. Hello, Credit Loan is available to Interested Investors Companies & private Individuals.
    📧E-mail: Onusfinance@gmail.com
    WhatsApp: +1 (562) 344-5617
    You can also Visit us on our website for consideration via
    https://onusfinance.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!