czwartek, 2 lipca 2015

Look Summer Girl, nowy film, loga i niespodzianka!

Cześć!
Dziś przygotowałam dla Was trzy (cztery) ważne i dość ciekawe rzeczy. Ponieważ można powiedzieć, że "krytykowałam" ostatnio Look'i innych osób, dziś zrobię jeden sama. Ale jeszcze przed tym - loga.

Tło: tumblr.com
Z początku chciałam zrobić dla Ciebie coś z Twoją MovieStar w tle, ale po jakimś czasie dotarło do mnie, że do zły pomysł. Użyłam zestawu kilku, pięciu bodajrzę czcionek, albo sześciu. Tło jest delikatne, także myślę, że pasuje.

Tło: napulpit.pl
Same zamówienia na styl kawaii i japoński styl. Ale to dzieło nie jest dla nikogo innego, jak dla mnie. Czemu to stworzyłam? Czułam taką nagłą podszebę. Nie ma tu żadnych specjalnych efektów, tylko napisy i MovieStar. Tło jest boskie. Nie mogło być lepiej.
Ano co teraz? Przekonajcie się sami.
Wersja niebiesko-biała
Przez dość długi czas nie robiłam Look'ów ze strojem kąpielowym, tak więc na pierwszy rzut oka (po tak długiej przerwie) nie wydaje mi się to zły, a zwłaszcza dzięki temu, że zastosowałam delikatną, kojarzącą się z morzem barwę niebiesko-białą. Strasznie podobają mi się też kwiaty na nogach (?) Kreacja ta nosi nazwę ,,Summer Girl". Zakupić ją mogą jedynie członkowie VIP. Cena też jest dość wysoka, bo wynosi aż 2025 StarCoins i 2 Diamonds.

Inne warianty kolorystyczne:


Wersja fioletowo-biała


Wersja czerwono-brązowa
Skład Look'a:

Włosy - Braided Love (600 SC)
Buty-  Flowery Feet (300 SC)
Góra- Stylish Sunbathing (700 SC)
Akcesoria- Oceanic Gems (425 SC)



Jeśli chodzi o niespodziankę, myślę, że dla tych, co czytali mój poprzendi post na temat roślinek, do którego Was odprowadzam (klik) nie jest to obca rzecz, bo chodzi tutaj o pytanie dnia.

Pytanie dnia:
Jak brzmi nazwa użytkownika pewnej osoby, która nie dawno powróciła, zrobiła nową serię filmową i założyła bloga Team MSP? 
Podpowiedź:
Jej nazwa zaczyna się na literę ,,P", ma level wyższy od 40, ale niższy od 50, redaktorką na jej blogu jest także Mermimee, którą ma w najlepszych przyjaciołach, tytuł jej najnowszej serii zaczyna się na wyraz ,,kraina".
Teraz czas na ogłoszenie wyników z poprzedniego posta. Pytanie było: ,,Kto osądził Arli o bycie chłopcem, co później okazało się fałszywe?"
Prawidłowa odpowiedź brzmi:
Oczywiście, że UkradnijDlaMnieNiebo. Kiedyś zrobiła nawet o tym film, a pod postem na 4moviestars.pl w w styczniu 2014 roku napisała: ,,Julia? Nie udawaj k**wa, że jesteś dziewczyną".
Nagrodę otrzymuje:
Tekna125! Serdecznie gratuluję. Pozostałe osoby, które też odpowiedziały dobrze na to pytanie dostaną nagrodę pocieszenia w postaci wpisu do KG, a Teknie obejrzę wszystkie filmy, dam kilka grafów, no i wpiszę się do Księgi Gości, oczywiście.

Rozdanie wynagrodzeń może potrfać około godzinę, także przepraszam, jeśli będziecie musieli chwilę poczekać.

Na koniec - zapraszam do oglądania mojego filmu na MovieStarPlanet - ,,Wakacje z mordercą (1)". Dlaczego? Być może zrobię na jego temat serię.

~Kellow. :3

35 komentarzy:

  1. Czy to Paola? Nie wiem jak dokładnie się nazywa, ale coś z tego ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. To na pewno Paola. Mój nick: Pauli2k

    OdpowiedzUsuń
  3. EE, Kell, zgłosiłam się w poście ze zglaszaniem się (XD) i byłam pierwsza. Napisałaś "już się robi". Nic nie rozumiem...
    ~Nona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba poczekać. Nie zdążę ze wszystkim na raz. :3

      Usuń
  4. Ładny look. Odpowiedz na pytanie to Paola.
    ~/Doma13/

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że to Paola.
    Ładny look i loga.
    Nick: korczaczka

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za śliczne logo! ❤ Super look, najbardziej spodobała mi się wersja czerwono-brązowa. I to na pewno Paola.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny look, najbardziej podoba mi się wersja czerwono-brązowa.
    Sądzę, że to Paola.
    Nick: PROtygrysek

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje mi się (misie xd), że to jest Paola ( jak wszyscy xd). A nick- wiktorja 22
    PS1.no tak post jak zawsze GENIJALNY
    PS3. nie było PS2. xDDD
    PS4. (teorytycznie 3) tak wiem... Imię Wiktoria pisze się przez. i(,,i''), a nie jakaś WIKTORJA KURDEEE
    PS5.Nie ja zakładałam to konto
    PS6. Lubie nawiasy xDDD
    PS7. Nie wstawiłam żadnej kropki na końcu
    ~ Wisienka ntt^^

    OdpowiedzUsuń
  9. *bodajże
    *potrzebę
    *potrwać

    Eh, to tylko kilka małych błędzików, które jednak rażą.
    Co do lóg, są śliczne. Naprawdę. Zwłaszcza czcionki. Skąd Ty je bierzesz? =^.^=
    Look jest fajny, chociaż ja bym go przedstawiła w cieplejszych kolorach, skoro jest wakacyjny.

    Co do pytania, hm, to była Paola. Zdanie o tej odpowiedzi mam jak panienka wyżej^ :)
    Post fajny, mimo tych błędów, bo bardzo chciałabym, żebyś się dostała na stałe, więc nie chcę aby błędy ortograficzne to uniemożliwiały.
    Pozdrawiam cieplutko,
    Miyowia (na MSP)

    PS Pierwszy raz komentuję Twojego posta, bo jakoś wcześniej nie mogłam, ale każdy przeczytałam. Tak dla pewności XD :")

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to wygląda tak - post jeśli chodzi o tekst, piszę na fonie, zaś obrazki wstawiam na komputerze, dlatego takie błędy mogą się pojawić. :'D

      Usuń
  10. Hhm, tak jak większość osób sądzę, że Paola. Mój nick to: martynka_p (bez komentarza, heh). Świetny post! :')

    ~ Tyna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam problem z wyszukaniem Twojej MovieStar. Mogłabyś podać mi kogoś, kogo masz w najlepszych przyjaciołach?

      Usuń
    2. Hah... Tyno, nie mam złego nicku, spójrz na mój ;(

      ~1szymon102
      ~Aristocrate
      #OREFUAR

      Usuń
    3. Kellow, wejdz na profil Bekka i love. Ma tją w "dziewczynie" XDD

      Usuń
  11. Bardzo ciekawy post.;)
    Jak wszyscy myślę, że to była Paola.
    Bardzo ładny look. :3 ~ Klal@
    PS. Mogłabyś mi zrobić logo? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne loga, widziałem je szybciej od Was xDDD No nie ważne... Ta sukienka z looku wygląda jak u dzi*ki, albo to jakiś dziwny strój kompielowy ;-; Poproszę logo, w znay Cię już mam, no i w nay ;***

    ~1szymon102
    ~Aristocrate
    #OREFUAR

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja strój dz*wki? Raczej uznałabym to za strój kąpielowy.

      Usuń
  13. Spytałaś się chociaż, czy możesz zareklamować film? ._.
    `m

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam napisać do Ciebie w tej sprawie na Facebook'u, ale mnie zablokowałaś, także nie byłam w stanie tego zrobić.

      Usuń
  14. Cześć, czy mogłabym logo? Takie jakieś wakacyjne, na lato. Mam dużo kompletów. ( no oczywiście kolorystyka dopasowana itp. zobacz w moje looki mam chyba 13 kompletów ) Aha, mój nick to mroczna kiti. ( bez kropki ) Gdybyś mogła to proszę odpisz mi tutaj :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widzisz, odpisuję. Dobrze, postaram się wykonać dla Ciebie coś wakacyjnego.

      Usuń

Czekamy na Twoją opinię!