piątek, 3 lipca 2015

Żałoba [*]

Hejs! :)

Tutaj Tyna, co pewnie zauważyliście po moim super-duper przywitaniu. Notka będzie krótka,  za co ogromnie przepraszam!  Chciałam Was poinformować, że jutro wyjeżdżam i z mojej strony postów przez dwa tygodnie nie będzie. Może uda mi się coś napisać,  podobno będzie WIFI, a mój dziadek bierze laptopa oraz tata, heh. Jadę do Dąbek, może ktoś z Was będzie,  haha? Mniejsza o to. Zanim zakończę tego posta chcę napisać,  że mam żałobę z powodu Oliwii.  Odeszła [*]. (Z bloga)

~ Tyna.

11 komentarzy:

  1. 1! :D
    Co do Oliwii, to jej decyzja, ale też mi smutno z tego powodu.
    Pozdrawiam ~ Klal@

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam w Dąbkach. Można wiedzieć do jakiego hotelu? :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam w Dąbkach. Można wiedzieć do jakiego hotelu? :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pojadę w Bieszczady B))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ola jakieś " Słońce Dąbki "

    OdpowiedzUsuń
  6. Może spośród tych ludzi co zobaczysz, zauważysz jakiegoś msp'owicza?
    Kto wie...
    Miłej podróży.
    ~ Smalec

    OdpowiedzUsuń
  7. Sądzę, że podczas podróży zauważysz kogoś w twoim wieku, kto równie dobrze gra w jakąś grę, ma podobne zainteresowania do ciebie, może się spotkacie i zaprzyjaźnicie. Wszystko możliwe.
    A co do Oliwii - Jej posty były fajne, ale nie wiedziałam, że odeszła.
    Och, jaka ja głupia..
    (meh)
    Pojawiła się, pisnęła parę postów i potem jej nie zobaczyłam.. nigdy więcej..
    Myślę, że jeszcze gdzieś ją znajdziesz, a może my, razem znajdziemy.
    Jej posty były fajne, ale nie najlepsze. Ale fajne, i bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  8. A czy w takim razie nie powinien się zakończyć konkurs na redaktora? Miałyście przyjąć dwie redaktorki, i zostały dwie...

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!