wtorek, 15 kwietnia 2014

Wtopa czy Hit #2

Heeej! Tutaj Laniacz. Ostatnio mało piszę postów, przepraszam :(. Kogo zdziwiło, że DZISIAJ pojawił się nowy konkurs? Bo ja się zaliczam do takich osób.

Dobra, o tym w następnym moim poście (Aktualności MSP), a teraz przejdziemy do wyczekiwanej 2 części serii "Wtopa czy Hit".

Wybrałam następujące osoby:

  • dulka45
  • Mika2118
  • liliana-5
  • Domcia2589
Osoby te wybrałam osobo, a niedługo to Wasze looki mogę ocenić! :)

Ok, na pierwszy ogień idzie look dulka45 pt. Bon Jow Parish:
Look jest zapewne inspirowany Paryżem.
Podoba mi się, kolorystycznie jest dobrze dobrany, tylko... ta czapka, beret, nie pasuje do włosów. A buty, niestety, nie pasują do bluzy ;/ Tyle krytyki Laniaczowatej *w*

Włosy - Ładne, nie pasują tylko do beretu... 7/10

Beret - Ładny, pasuje do bluzy, ale włosy.. nie pasuje. ;/ 6/10

Bluza- Pasuje do wszystkiego, oprócz tych spodni. Te spodnie są za grube ^^ 6/10

Spodnie- Tak jak mówiłam, za grube, zasłaniają buty i kratki za bardzo nie pasują do eleganckiego Paryża... 5/10

Buty- Zakrywają je spodnie, tak to są ładne. 7/10.

OCENA: 31/50 , potem zrobię looki do wspólnego mianownika (najwyższa ocena) i wyjdzie :)

Ok, teraz drugi look Mika2118 pt. ♥ Pomarańcza ^^


Look cudny, na pewno dla nie VIP.. strasznie mi się podoba! Trochę skarpetki od butów przyciemniły tą piękność looku (bardziej szare, nie matowe), ale i tak jest śliczny.

"Uszka" - Idealnie pasują do bluzki i krawatu! Tak samo matowe :) 10/10~!

Włosy - Mogłaś dać inne kolory, inne upięcie, ale pasują one do looku. 9/10.

Bluzka + Krawat - Cuuudo!!! *w* Elegancko, idealnie pasuje do tych uszu... 10/10!

Spodnie - Bez komentarza, to samo co powyżej ! *w* 10/10!

Buty - Trochę nie pasują do tego wszystkiego, dlatego nie spodobały mi się :( 6/10.

OCENA: 45/50, czyli na pewno ten look przez moją ocenę jest wyżej oceniony (masło maślane zrobiłam, z siebie samej, masło Laniaczowate. Dobra, odchodzę od tematu). 

Trzecim lookiem jest look liliana-5 pt. bluzeczka and spódniczka :3

Ops, paczadła nie w tą stronę.. trudno, nikt nie zauważył błędu Laniacza.
Ogólnie wracjąc do looku, podoba mi się, aczkolwiek dodatki tutaj są zbyteczne i zniszczyły reputację temu lookowi (jeśli w ogóle ją ma).

Dodatki - Uszka nie ten kolor, nerdsy źle wyglądają, na ucho nie pasuje do tej elegancji... 2/10.

Włosy - Bardzo ładne, podobają mi się . Pasują tutaj. 8/10.

Bluzka - idealnie pasuje do butów i spódniczki. 10/10!

Spódniczka - Pasuje do butów i do bluzki. Ja bym jej nie zmieniła. 10/10.

Buty - Cudo! Tylko szkoda, że te buty (nie rajstopy do butów) są błyszczące.. 8/10.

OCENA: 38/50 Na razie prowadzi look Mika2118 :D

Ok, ostatni look na dzisiaj, czyli autorki Domcia2589 pt. 36
Ładny jest, ale połowa pasuje do połowy, a reszta ze sobą kontrastuje ;/

Włosy - Są one takie lekkie, zabawne, dziecięce.. pasuje do nich ta "opaska", zegarek i bluzka. Co do innych rzeczy.. nie ;/ 5/10.

Dodatki - Spoko są, choć odbiegają od siebie! Opaska wiosenna, kojarząca mi się z ładnym dniem na łące z połączeniem do rockowych tatuaży? Wypraszam sobie! Jeszcze biały zegarek?! Dobra, Laniacz opanuj się! 4/10.

Bluzka - Heh, chyba ona jedyna pasuje do wszystkiego. 8/10.

Spodnie - Zakryła je bluzka, ale są te "rajstopki" - pasują do tatuaży, butów i bluzki, ale reszta... 6/10.

Buty - To samo co u spodni. Rockowe, nie pasują do białego zegarka i wiosennej opaski! Nie mówiąc już o włosach... 6/10.

OCENA: 29/50, czyli wypadł najgorzej. I'm sorry, to jest wtopa.

A teraz, wszystkie: 

NAJWYŻSZA OCENA (HIT!): 
Mika2118

DRUGIE MIEJSCE: 
liliana-5

TRZECIE MIEJSCE :
dulka45

CZWARTE MIEJSCE (WTOPA!):
Domcia2589

Może ktoś ma inny zdanie, ale no cóż... ja mam taki styl, oceniam ogólnie...
Co sądzicie o tym poście?
Zgłaszajcie się w komach!

Pozdrawiam,

38 komentarzy:

  1. Pierwsza :D Bardzo ciekawa ocena... Myślę, że w większości się zgadzam. Mogłabyś kiedyś ocenić też jakiś mój look?
    ~Melody, która pisze z fona, bo ma zakaz na kompa do odwołania, więc przez jakiś czas nie będzie postów i która dziwi się, że podpis jest dłuższy od głównej części komentarza :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I która jednak nie jest pierwsza, bo za bardzo się rozpisała i ktoś ją wyprzedził x]

      Usuń
  2. Ocenisz mój look.Może być który kolwiek nick na msp: [ala123]

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisałyśmy komy prawie w tym samym czasie.To mój drugi kom w tym poście.
    . ^
    . |
    . |
    to mój pierwszy

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z tym co napisałaś, ocenisz mój look ? :3
    XXXXXTOLKAXXXXX

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta strzałka wygląda dziwnie.
    ~ zdziwiona [ala123] :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tolka napisałyśmy w tym samym czasie xD
    ~ jeszcze bardziej zdziwiona [ala123]

    OdpowiedzUsuń
  7. Kto jeszcze dziś ze mną pokomentuje?
    ~pytająca się [ala123]

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten nowy (nwm jak to nazwać) konkursik jest fajny animki fajne najfajniejsza za diamond, ciuchy też fajne ( teraz sobie przypomniałam że nie zrobiłam looka).Kupiłam włosy za DM i bluzkę VIP z kwiatkiem tylko ją zmieniłam a reszta się sama dobrała xD (nwm czy dalej komentować czy przestać).Moim zdaniem konkurs jest ładny i przydatny (resztę zostawiam Laniaczowi do oceny ( ty lepiej oceniasz)) i jeszcze jedno czy da się robić nawias w nawiasie ?
    ~ [ala123] która się za bardzo rozpisała i w pewnej chwili niewiedziała co pisze... ale sobie przypomniała i tyle opowieści o moim komentowaniu.Kurde o czym ja pisze.................................................. o już wiem xD Ale się rozpisałam!!!! *-* dobra już kończę ale co by tu jeszcze..... dobra nie będę zamulać jak (nwm coś... no nwm )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widze że lubisz pisać komentarze :D XD

      Usuń
    2. no to moja sis pisała a tolka masz konto na msp?

      Usuń
  9. :) czytalam bloga abi od poczatku ale nie mialam kata gogle dobra mniejsza z tym dobrze przyznalas punkty

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle idealnie ocenione ^,^ Tak więc mogę dostać nagrodę przed upływem vipa? Vip kończy mi się w piątek 18.04.
    Pozdrawiam
    ~$zelek$

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam podobne zdanie. Ten look co wygrał dla mnie również powinien wygrać , a ten co przegrał też nie aż tak dobrze wypadł. Naprawdę fajne oceny. Też bym chciała byś oceniłam mój look. ~magdusia898

    OdpowiedzUsuń
  12. Na MSP jestem Slodziusna <3 Jak spodoba Ci się mój styl możesz dodać look do posta?

    OdpowiedzUsuń
  13. Superowo oceniasz look'i. :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja się zgłaszam ^.^ Na msp: klodia78 byś mogła ocenić mój look pod nazwą: Panna Blondynka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super post. Co do look'ów mam inne zdanie, ale dosyś podobne do twojego. Świetny post :). Zgłaszam swój look: Zygzaczek :3 (albo jakaś inna minka xd. Jest to jeden z nowszych moich look'ów) Login: sara96

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeeej! *-*
    Mika wygrała! ((:

    Byłabym szczęśliwa, gdyby w kolejnej części tej serii (?!) oceniła moją MS.
    Mój nick na MSP to KisieleeeQ.

    Całuski,
    Martaa *:

    OdpowiedzUsuń
  17. Ocenisz mojego look'a ?
    Roxxi 19
    Jakbyś mogła to proszę o ocenę look'a pt.3

    Pozdrawiam
    ~Roxxi 19 ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna ocena looków zgadzam się 1 i 2 look dla mnie to wtopa

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten drugi look nalezy do sspectra x-o! Zmieniła tylko włosy, buty i nie dodał noska kota! Kolory też takie same dała -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sspectra napisała, że można kupywać jej look panie anonimie ;). Dodałam inne włosy, buty zresztą też i inne rzeczy :). Jak nie wiesz to przepraszam, ale nie pisz.
      Pozdrawiam,
      Mika2118

      Usuń
    2. ..a pomarańczowy look dawno miałam na myśli ;). I już nie hejtuj tu, bo tylko zajmujesz miejsce na koma :).
      Jeszcze raz, Mika2118

      Usuń
    3. A, to przepraszam :(... jakoś mi się uciekło :(...

      Usuń
  20. Dziś zrobię sb new looka i go ocenisz? Proszę Cię~Alusiaa xD <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak coś to piszę z fona więc mogą być błędy

      Usuń
  21. Spuer post jak zwykle :) zgłaszam się: gabkapierzchala

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczny post, lubię takie. Masz rację, co do ostatniego looku pt.,,36" że -jak to ładnie ujełaś- połowa pasuje do połowy. Ale nie wszystkie looki muszą być takim jakby kompletem, czy jak mam to powiedzieć xD Kontrastujące kolory mogą do siebie też pasować, ale tak... no... inaczej ;P Ubrania stworzą spójną całość gdy będą odpowiednio dobrane nie tylko kolorystycznie, ale także... ,,charakterystycznie" czy jakby to powiedzieć, nwm :D Mam trochę inne podejści do mody, ale Twoje bardzo mi się podoba. ;) Pozdrowionka! Dziewczyna z MSP

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy raz tu jestem.Ale Twoje oceny są wystarczające. Fajny blog:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Heii mogę prosić looka ;) bardzo podoba mi się 2 look ;*

    julkaxd15

    OdpowiedzUsuń
  25. Oceniłabyś mi looka?

    NA MSP:

    Basidix

    OdpowiedzUsuń
  26. Proszę ocenisz mi looka starałam się :)

    nick: Faraon Shine nazwa looka: łał

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!