poniedziałek, 28 grudnia 2015

Maraton zimowy #3 - robimy logo!

GUTEN TAG!

Z tej strony Florka, która zaprasza wszystkich już do trzeciej części zimowego maratonu!
W dzisiejszym "odcinku" chciałabym zrobić mały poradnik dotyczący robienia logo (z tego co wiem to wyraz "logo" się nie odmienia xd).  
Chciałabym na sam początek wspomnieć, iż wiem, że naprawdę sporo redaktorek robiło takie posty, lecz pewnie wiadomo, że każda osoba ma inny styl, robi je po swojemu. Dlatego i ja postanowiłam podzielić się z Wami moim sposobem. Serdecznie Was zapraszam do przeczytania tego poradnika!

 Informacja - screena wykonujemy klikając na klawiaturze przycisk "Print Screen SysRq". U większości osób, znajduje się on w prawym górnym rogu na klawiaturze.
1. Podstawą jest oczywiście zrobienie screena naszej postaci z animką w art-book'u.
Jest to chyba najłatwiejsza rzecz w tej robocie c; Aby nasza postać była bardzo wyraźna, rozszerzamy ją na całą szerokość (masło maślane) białego miejsca.
Wygląda to tak:
Hsh, jak widać nasza postać jest przechylona. Będę szczera i napisze, że ja umiem się tylko obsługiwać paint'em w Windows7. Dlatego też, pokaże jak w nim obracam MovieStar :))
*Dla osób, które uważają, że instrukcja obrócenia jest bez sensu - wytłumaczenie to jest dla osób niewidzących, uwierzcie, istnieją tez tacy początkujący użytkownicy*
Ja, kiedy wrzucę już screena mojej MovieStar, od razu go odwracam. Robiąc to w ten sposób, że naciskam "Obróć", a następnie wybieram pierwszą propozycję od góry.
 2. Kolejną czynnością, którą wykonuję, jest wrzucenie screena na stronę SUMOPAINT, by tło było przeźroczyste. Stronka jest w języku angielskim, a więc dla ułatwienia zmieniam sobie na polski.
Klikam różdżkę po prawej stronie i kieruję na biały obraz w screenie.
Po lewej stronie zaznaczyłam różdżkę, a czerwona strzałka wskazuje "tak jakby" zaznaczone tło.
Tutaj nie jestem pewna, czy zdołacie zrozumieć o co mi chodzi, ale postaram się.
Na screenie, kiedy zostanie wrzucony już na stronę sumopaint, bierzemy różdżkę i klikamy białe tło, a następnie "backspace", tak, aby pojawiło się coś takiego:
Powinno się pojawić tło z szarymi i białymi kwadratami.
3. Następny w kolejności jest obrys naszej postaci. ja osobiście wolę biały, ale znajdą się osoby, które wybiorą czarny.


Kiedy już wykonamy te trzy kroki Warstwa->Efekty warstwy->Obrys wyskoczy nam taka oto tabela:
Przepraszam, ale tutaj zapomniałam zaznaczyć czerwonym kwadratem, aby było łatwo. Jednakże klikamy ten prostokąt, który mogę powiedzieć, ma lekko niebieski obrys. Wchodzimy tam i dla chętnych zmieniamy kolorek na biały. Jak widać, ja już to zrobiłam. Nad, widzimy takie dwa "regulatory", ja zostawiam je tak, jak były :))
4. Krokiem następnym jest zapisanie obrazu, niby łatwa rzecz, ale zawsze warto ją pokazać!
Klikamy tutaj:


Ważne jest, aby zapisać obraz w formacie PNG.
5. Następnie wchodzimy na stronę PICMONKEY i wrzucamy jakieś wybrane tło z grafiki. Moim zdaniem najładniejsze są, gdy wpiszemy np. "tumbrl winter, summer". 
Kiedy już damy nasz obraz, przychodzi pora na danie naszej MovieStar! Klikamy na takiego motylka po lewej strony:
Wciskamy motylka, a następnie "Your Own" i szukamy naszej postaci. Kiedy już to zrobimy całość powinna wyglądać mniej więcej tak:
Jak widać, ja zdążyłam już moją postać powiększyć i ustawić w odpowiednim miejscu. Tak naprawdę to od Was zależy gdzie ją umiejscowicie, ale moim zdaniem najlepiej dać ją gdzieś po boku. Wtedy na środku będzie miejsce na jakieś napisy czy ozdoby :))
6. Dochodzimy już prawie do końca! Kolejnym  krokiem jest dodanie swojej nazwy lub jakiegoś tekstu. Pokażę tutaj również jakieś ozdoby. Będzie to od Was zależało, co wybierzecie!
Wybieramy "Tt" co oznacza dodanie tekstu. Ja preferuje te czcionki, które widnieją na obrazku.
Nie wygląda to najlepiej, prawda? Cała "magia" leży w różnych dodatkach i ozdobach, dlatego zapraszam do kolejnego punktu!
7.Przyszła pora na różne dodatki! To tak naprawdę od nich zależy, czy nasze logo będzie ładnie wyglądało c:
Wchodzimy tutaj:
Dopiero teraz tak naprawdę zaczyna się cała zabawa. Możemy się ponieść fantazji, ale też zostać przy normalnym, zwykłym logu. Moim ulubionym dodatkiem, jest dodanie paska.
Kiedy wejdziemy w motylka, zjeżdżamy nieco niżej i klikamy w Banners:
Gdy to otworzymy, wybieramy któryś z pasków. Moim ulubieńcem jest jednak pierwsza propozycja od góry. Można powiedzieć, że lekko ją przycięłam, zmieniłam na biały kolor i dałam bardziej przeźroczystą za pomocą:
Ramka niebieska - wybieramy kolor naszego baneru.
Ramka zielona - ustalamy przeźroczystość.
Tak wygląda logo po dodaniu paska oraz napisu. Jak widać usunęłam te dwa teksty, gdyż..nie podobały mi się w połączeniu z resztą. Hsh, kobieta zmienną jest.
Kiedy dodałam już swoją nazwę, przejdę do filtrów, uwielbiam je testować! Do tego logo, postanowiłam, że użyję tych:
Powiem, że są to moje ulubione. Wypróbujcie je i napiszcie, czy Wam też przypadły do gustu!

Haha, dodam jeszcze, że to (łatwe) obracanie postaci w paincie nie jest obowiązkowe, można to zrobić później w picmokey, ja jednak wolę tutaj, gdyż jest równo xd
 
PREZENTACJA LOGA ♥

Nad samym logiem spędziłam około trzydziestu minut, jednak musiałam Wam jeszcze relacjonować to, co robię, a więc troszkę zeszło ;)
 Mi się ono naprawdę podoba, jest takie bardzo dziewczęce oraz proste do zrobienia.
Chciałam, aby ten poradnik pomógł osobom początkującym, gdyż jest ich coraz więcej. Starałam się opisywać następujące czynności dosyć łatwo, aby były zrozumiałe. Mam nadzieję, że wszystko zrozumieliście c:

♦~♦~♦~♦~♦~♦~♦~♦~♦~♦~♦~♦~♦~♦~♦
Tutaj post dobiega prawie końca, gdyż zostało jeszcze ogłoszenie osób, które wygrały kolejny prezent! Chciałabym Was jeszcze ogromnie przeprosić za to, iż źle wytłumaczyłam te numery. Ukaże tutaj listę osób oraz wybrane przez nie liczby. Mam na myśli to, że nie zmieniamy jej pod każdym postem c;
  1.  Mishqa
  2.  
  3.  Independent Girl
  4.  
  5.  Karola71830
  6.  
  7.  Noe 001
  8.  martyna lol 12345
  9.  
  10.  
  11.  nuta 2703
  12.  
  13.  
  14.  M A J U $ K A
  15.  Kamciamomo
  16.  
  17.  Selenne
  18.  LORETA 987
  19. muza to zuza
  20.  
  21.  
  22.  
  23.  
  24.  
  25.  
  26.  
  27.  
  28.  
  29.  
  30.  
  31.  
  32.  
  33.  
  34.  
  35.  
  36.  
  37.  
  38.  
  39.  
  40.  
  41.  
  42.  
  43.  
  44.  
  45.  
  46.  
  47.  Jesy <3
  48.  
  49.  Corin6
  50.  
  51.  
  52.  
  53.  
  54.  
  55.  
  56.  
  57.  
  58.  
  59.  
  60.  Pani Pomarańcza
  61.  
  62.  
  63.  
  64.  
  65.  
  66.  
  67.  
  68.  
  69.  
  70.  
  71.  
  72.  
  73.  Aleks$andra
  74.  
  75.  
  76.  
  77.  Pauli2k
  78.  
  79.  
  80.  
  81.  
  82.  
  83.  
  84.  
  85.  
  86.  
  87.  
  88.  
  89.  
  90.  lolkaaaXD
  91.  
  92.  
  93.  
  94.  
  95.  
  96.  
  97.  
  98.  lukcia 321
  99.  Oliwenieczka
  100.   aniolek 100%
Jak widać, jest tego dosyć sporo. Osoby, które jeszcze nie podały swojego numerka - mają listę i mogą się dopasować! :)

W tym odcinku, generator numerków wybrał...


Haha, numerki obok siebie c:
Są to: Noe 001 oraz martyna lol 12345. Gratuluję Wam serdecznie dziewczyny!
Tym oto sposobem kończę tego posta! Mam nadzieję, że poradnik się spodobał (::
Osoby, które jeszcze się nie zgłosiły do loterii nadal mogą pisać swoje numerki w komentarzach. Chętnych zapraszam również do zagłosowania w ankiecie! ♥
`Florka
 Można się zgłaszać do logo, chętnie je dla Was zrobię. gdyby ktoś chciał, można napisać jakiś temat w którym chcielibyscie posta )
I nie, nie chodzi mi tutaj o brak pomysłów, bo mam ich wiele. Tylko o to, co by Wam się miło czytało :)


37 komentarzy:

  1. Świetny post. Logo bardzo mi się podoba, aczkolwiek ja preferuję, gdy jest więcej efektów i inny dodatków c;

    Numerek: 4

    /Iv

    OdpowiedzUsuń
  2. Super poradnik! Skorzystam z niego, jutro będę robić własne logo. PIERWSZE W ŻYCIU. Stresuję się. xDD Logo wyszło Ci piękne!

    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! Chciałabym numerek : 9.
    ~ jowitka_1000

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post! Chciałabym numerek : 9.
    ~ jowitka_1000

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post i bardzo ładne logo! ^^ Gdybyś miała czas to prosiłbym o logo, wymagań nie mam i zdam się na twoją intuicję haha xD
    Numerek: 16
    ~ love4ever1

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post, logo jest bardzo ładne. A mam takie pytanie, czy wielkość i wycięcia arta z moviestar musi być taka sama jak wymiary i kształt tła? Proszę o odpowiedź.
    Tym razem się ugnę i wybiorę ę numerek 19.
    |_Paulik
    =*Szynszyla*=

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W arcie musisz obrócić tak, jak pokazałam, gdyż wtedy postać będzie wyraźna :)
      Paulik nie zmieniamy numerów! xd
      Florka

      Usuń
    2. No bo np. jak wycięłam z arta kwadrat, a tło jest prostokątne, to czy to potem na siebie najdzie? A czy moviestar można powiększać i pomniejszać już na tle?

      Usuń
    3. Nie można zmieniać? Aha, nie wiedziałam xd No dobra, to 77 #bocomogłobyćinnegoiksde.

      Usuń
  8. ejno ja nie mam tego do robienia skriptów czy jakoś tak zamiast tego przycisku mam PRT SC SYS RQ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest to ;) następnie wchodzisz w paint i klikasz "wklej".
      Florka

      Usuń
  9. Fajny post. Już wiem, o co chodzi w Pickmoney. Śliczne Ci wyszło to logo ^-^ *-* MEGAśne jest xD Zrobiłabyś mi logo? Oczywiście jak masz czas c:

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny post!
    Numerek: 84
    ~ Wicky
    ~ safira987

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny post!
    Numerek: 84
    ~ Wicky
    ~ safira987

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna praca ;)
    Ja proszę o logo.
    Nick : Wariatkaaa=)
    Look : Mrs. Grey (jakoś tak) w każdym bądź razie mam go na sobie.
    Animacja : Hot Chocolate (mam ją gdzieś z tyłu animacji)
    Wygląd ogólny : tło - jak wpiszesz w grafice 'tumblr droga' to w pierwszym rzędzie zdjęcie po prawej.
    Moja MS ma być po prawej stronie zwrócona do środka (tak jak na Twoim logo) i na środku napis jakąś fajną czcionką 'Nikt nie wie, dokąd go zaprowadzi droga, póki nie stanie u celu'
    I to tyle. Nicku, ani imienia nie chce tam.
    Z góry dzięki jak stworzysz mi logo według tych zagmatwanych wyjaśnień. (Taa nie umiem tłumaczyć ;d)
    ~ Sandra

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba zapomniałam podać nicku, jakby coś to pnatalia. Muszę jeszcze zapełnić listę życzeń :p
    ~ Noe ❄️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piona, ja też muszę zapełnić listę życzeń. Xd

      Usuń
  14. Śliczne logo i super post!
    Mam pytanie... Zrobisz mi logaska? ;CC Z góry dzięki!
    .C

    OdpowiedzUsuń
  15. Super post i śliczne logo ;** Ps. Czy mogłabym prosić o numer 22 - Koteceqqq138

    OdpowiedzUsuń
  16. OBOŻEOBOŻE! JESTEM NA LIŚCIE XD

    ~Laura (LORETA 987)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny post ;3 Sorki za reklamę ale zapraszam: NatkaXD-blogspot.com NatkaXD i msp. Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zrobisz mi logo ? Z napisem: Tamix ?
    Proszę ! Nick na Msp: TamaraSA15SA
    A gdzie są te tzw. Filtry ?



    Zapro na mój blog: tamixxxmsp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam, jak się to nazywa, ale filtry to ikona różdżki (:

      Usuń
  19. Chciałabym 27, bo to mój numer w dzienniku ;_;
    Nick: A jak sądzisz? xD Nie no. CzemuCieTuNiema
    Fajny post! Ja lubię loga wręcz "przesrane"(przepraszam za wyrażenie) efektami xD

    OdpowiedzUsuń
  20. Post super! :*
    Boshe to logo *-* Takie śliczne! <3
    Numer: 6
    Nick: Ania9love1


    ~ Angela

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna notka. Logo cudne!
    Loteria
    Numerek: 93
    Nick: Sweecia 2014
    Logo
    Nick: Powyżej
    Look: Drugi od początku.

    OdpowiedzUsuń
  22. Super post! Cudnie! :)
    Mam pytanie:
    Zrobiłabyś dla mnie logo (chłopak)
    Mam już przygotowane "przezroczyste zdjęcie"
    Mój nick na msp: tomek12380
    To zdjęcie mogę ci przesłać na e-maila, a ty dokończyłabyś resztę? :D

    ~Tomek12380

    OdpowiedzUsuń
  23. Mój nr. To 47. Świetny Post! Przyda się ;) Nick: justinB7

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam również na mojego bloga. mspzgiga.blogspot.com

      Usuń
  24. 26 *-* ( jak co to numerku jeszcze nie mówiłam)
    Możesz mi zrobić logo?
    Wymagania: Nie mam wymagań, więc zrób po swojemu.Nick: Danska

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja poproszę logo *.*

    Nick: OreoGirll
    Look: No nwm, ubierzesz mnie jakoś ? Mam nawet dużo ciuchów.
    Cytat: ,, Jeśli się cofam, to tylko po to, aby wziąć rozbieg."
    Możesz umieścić też tam napis ,,Oreo" xD

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!