poniedziałek, 28 grudnia 2015

Z kartki na msp, czy jak tam to się nazywa #2

Hejson!
Siedziałam sobie tak i myślałam, o czym by napisać posta... No i przypomniało mi się, że dawno nie było "Z kartki na msp"! No to jak? Bez zbędnych wstępów - zaczynajmy!

Pierwszą rzeczą, którą dzisiaj opracuję, będzie kolejny kucyk. (y)

Na celownik wzięłam kucyka Bubblegum. Czyż nie jest uroczy? :'-D Uwielbiam te włosy!

Oki, no to teraz zobaczmy, jak Bubblegum może wyglądać w wersji msp...


Uważam, że look wyszedł i idealnie oddaje charakter kucyka. Kolorystyka bluzki się trochę zmieniła przy robieniu screena, mam nadzieję, że mi to wybaczycie, bo limonka zrobiła się brudna i nieprzypominająca oryginalnego koloru.
Włosy: Nic dodać, nic ująć. Od początku wiedziałam, jakie wybiorę, fryzura a'la chłopczyca jest strzałem w dziesiątkę (skala w tej kategorii jest do pięciu). Ocena: 5/5
Bluzka: Odważna jak cały kucyk. Myślę, że pasuje idealnie. Jak mówiłam, trochę ta kolorystyka się zmieniła, ale co tam... Ocena: 10/10
Rajstopy: Postawiłam na rajstopy-kabaretki, tak, tego nie widać, zdaję sobie sprawę... W każdym razie, uznajmy, że wszystko jest na swoim miejscu i tak dalej - takie rajstopki oddają zadziorność i dodają pazurka. Odejmuję dwa punkty za widoczność, więc: Ocena: 8/10
Buty: Nawiązałam do łatek na kopytkach (loooool) oryginalnego kucyka, dodając neonowe balerinki. Myślę, że wygląda nieźle. Ocena: 5/5
Dodatki: Jak w oryginale - bransoletki na rękach. Uważam, że te z msp są ich najlepszym odzwierciedleniem, bo są takie same i występują na obu rękach. Pozwoliłam sobie oprócz tego dodać kolczyki, które uzupełniają górę i spódniczkę, która wprost idealnie nawiązuje do kolorowego ogona kucyka. Ocena: 10/10
RAZEM: 38/40 - nie spodziewałam się takiego wyniku. Tym razem sklep msp poradził sobie znakomicie!

Popatrzmy na kolejną propozycję...

Zdjęcie zostało usunięte dnia 01.05.2016. Powodów szukaj w poście z owego dnia.

Projekt z listopada, ćwiczyłam rysowanie blond włosów, stąd lewa strona różni się trochę od prawej - próbowałam dwóch metod. xD Anyway. Projekt jest taki w całości eksperymentalny, więc troszkę nie wyszedł. W dodatku te usta...

Dobra, co tam, robimy odzwierciedlenie!


Włosy (razem z czapką): Wiedziałam, że to będą te. Cholercia, choruję na nie od dawna, ale są dla vipów. ;// Pasują idealnie, więc: Ocena: 5/5
Góra: Jest okej, ale ile ja się natrudziłam nad wyborem... Tak naprawdę nic nie pasowało idealnie. Ten zestaw też. Dekolt jest za mały (w ogóle nie ma dekoltu, pf), a poza tym ta stara grafika nie pasuje mi do reszty. Ocena: 7/10
Dół: Spodnie tak naprawdę są do kolan, bo przecież by zakrywały buty... :'-) Dobrze, że modzi zrobili takie coś (dla wipuf, ok), bo do wysokich butów przecież żadne długie spodnie nie pasują... Na szczęście te pasują, więc: Ocena: 10/10
Buty: Musiałam podążać na sklep za czasów starego msp, bo nie ma żadnych glanów do kolan w nowszej wersji... Te też jakoś mi się za specjalnie tutaj nie podobają, ale były chyba najlepsze. Ta stara grafika stanowczo mi nie odpowiada w tym looku. Ocena: 3/5
Dodatki: Czyli te uszka. Oki. Są fajne, tylko CZEMU SIĘ BŁYSZCZĄ, NO? T-T Poza tym są dobre, naprawdę. Ocena: 9/10
RAZEM: 34/40 - uf, myślałam, że będzie gorzej, serio. Nic mi tutaj nie pasowało na sto procent, no, oprócz włosów. Ale jest oki.

Ogólnie uważam, że łatwiej jest odwzorowywać projekty z kartki, za to odwzorowując kucyki można puścić wodze wyobraźni i więcej rzeczy będzie pasowało, bo nie są z góry określone. :-)
Mam nadzieję, że post wam się spodobał!

Pozdrawiam,
Independent Girl


22 komentarze:

  1. Super Post ! Ps. zapraszam na mojego bloga mspzgiga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow świetnie odwzorowałaś te postacie o.O Przepraszam za reklamę ale zapraszam na tego bloga. Szukamy adminki lub admina: NatkaXD-blogspot.com : NatkAXD i msp xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, wydaje mi się, że kucyk wyszedł lepiej, ale i tak nie jest źle. :-)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajny blog!
    Jakoś dopiero teraz się zainteresowałam blogami o MSP i tak jakoś... xd
    Także, ten, no, będę obserwować :D
    Pozdrawiam
    sunset shimer 17

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post! Jej, rysujesz piękne. Chciałabym tak rysować!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Żebym ja tak umiala kolorować...
    Rysować to umiem, ale to kolorowanie.
    xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie z tego rysunku podobają się tylko glany. XD W dodatku aparat strasznie pogorszyl projekt. :-/

      Usuń
  7. Świetny post ! Jakich kredek używasz ?
    ~ jowitka_1000

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Używam kredek Faber Castell Eco 48 kol. i pojedynczych kredek Bambino. :-)

      Usuń
  8. Świetny post, a ten rysunek jest cudowny! Też bym tak chciała umieć rysować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i właśnie, zrób kiedyś poradnik, jak narysować ładną, wycieniowaną skórę - ciemniejszą lub jaśniejszą, bo ja mam tylko jedną kremową kredkę. XD Próbowałam jeszcze trochę przyciemniać różnymi odcieniami pomarańczu, czasem podchodzącymi pod łososiowy, ale coś mi nie wychodziło, a nie chcę, by każda rysowana przeze mnie postać miała taki sam odcień skóry.

      Usuń
    2. Wejdź na mój profil na msp i w Artbooki, tam zamieściłam kiedys poradnik jeśli chodzi o rysowanie skóry. :-) Skoro powiadasz, że masz tylko kremową kredkę, to spróbuj po prostu zmniejszać jej docisk w jasniejszych miejscach, a zacienione miejsca możesz z powodzeniem przyciemnić brązową kredką. :-) Tak czy inaczej - sprawdź artbook, być może ułatwi ci zadanie. Życzę powodzenia!

      Usuń
    3. Często dociskałam bardziej lub mniej, ale i tak lepiej jest to przyciemniać brązową kredką. :) Dzięki za odpowiedź :D

      Usuń

Czekamy na Twoją opinię!