poniedziałek, 28 grudnia 2015

Z MSP do Gimpa! #2, czyli "supi" zdolności Olgi

Hello, Everybody!
Dzisiaj chcę Wam pokazać kolejną, drugą odsłonę serii "Z MSP do Gimpa!". Na początku jeszcze przedłużam konkurs, bo logo nadesłały jedynie dwie osoby. A do kiedy? Do 7 stycznia, bo wtedy chyba już wszyscy wrócą do szkoły.



Look!
Taki dosyć zimowy, ale podoba mi się. Tylko te buty nie pasują do ogólnego wyglądu zestawu, ale nie jest źle. Kokardy przy obuwiu, "naszyjnik"/naszywka na białej bluzce oraz opaska na włosach wspaniale dopełniają brak dodatków. We fryzurze zakochałam się <3


Odwzorowanie!
Wygląda, jakby była anorektyczką...Łapy-kości, nogi-kości, mózg-brak. Boże, Olga, czemu ty chcesz, aby krwawiły nam oczy!? Te włosy tak przypominają oryginalną fryzurę, że aż w ogóle. Bluzka przypomina jakiś niedokończony unikat xD 3x na NIE-Dziękujemy!



Ocena!
Fryzura: Wielkie PUF! Opaska jeszcze ujdzie, ale do samych włosów mam wielkie zastrzeżenia. Ludzie, nie czytajcie tego. Ogółem naprawdę mi się nie podoba. Jakie mam zdolności plastyczne, takie graficzne, więc daruję sobie to wszystko.(Zakończenie podobne do jednego od Serafina xD). Ocena: Mocne 2/10.
Bluzka: Nawet nie jest tak źle, ale brakuje mi cieni w centralnym środku bluzki. Ta "naszywka" wygląda jak naszyjnik. I to z motylem. Tak jak już wspominałam: to wygląda jak niedokończony unikat. Jednak najlepszy element tego odwzorowania. Ocena: 8/10. 
Spódniczka: To nie tak miało być xD No dobra, jest niby ok, ale jednak nie. Emm...Emm... Ocena: 6/10.
Buty: Oprócz koturnów, te morskie elementy miały być kokardkami xD Mam pytanie: Czemu na jednym z butów kokarda jest nie na środku, ale na palcu!? Nie ma to jak ja :'). Boże, znowu koło placu wystrzeliwują fajerwerki... ;_; No ej! Jest 19:37! Tak, te podeszwy to koturny. Koturny wyszły najlepiej. Bo były najłatwiejsze. Ocena: 4/10.
Figura(Oja, nowa kategorja, oja): Tak, figura. Jej ręce wyglądają jak patyki, a nogi również dziwnie. I ta jedna ręka z wcięciem przy nadgarstku... Ocena: 3/10.
Razem: 23/40. 4--? Tak. Czwórka na szynach, moi drodzy. Gdybym ja była projektantką ubrań, które miałyby trafić do sklepów na MSP, albo by mnie zwolnili, albo ta gra by już nie istniała.



Przepraszam, że post taki krótki. Ja już się żegnam...Adios!

10 komentarzy:

  1. Dlaczego mi się wydaje, że ta bluzka i spódniczka są ładniejsze niż w oryginale? XD Fajny post, ciekawie napisany.
    |_Paulik
    =* Szynszyla *=

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ty, Paulik, masz #SWOJSTYL xD
      Fenks for pochwała #ANGTAKBARDZO

      Usuń
  2. Ładny look (ten orginalny xD)
    Nawet nie tak źle ci wyszło. (y)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie ci wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Spoko post ^^

    Na blogu http://msp-oczami-selenaxs5.blogspot.com/ trwa konkurs
    na redaktora zgłoś się jeżeli masz czas i chęci!
    Przepraszam za reklamę..
    ~Aga

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post! Look mi się wydaje taki jak w starych czasach. Chyba najładniej wyszła Ci spodniczka i bluzka :)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!