wtorek, 29 grudnia 2015

Nowy zestaw VIP! + Nowy Motyw!

Hello, Everybody!
Prawdopodobnie wczoraj wieczorem dodano nowe rzeczy przy zakupie VIP. Dodatkowo jest także nowy motyw. Czemu o tym nie napisać? Enjoy! :3



Ikona!
Przypomniał mi się mój poprzedni post poprzez kolorystykę tła. No właśnie, ładne tło. Nie podoba mi się Boonie. Lepiej by wyglądał w innej fryzurze, albo w jej braku xD Podoba mi się pomysł pomponów, ale fajny byłby również, gdyby były uszami, a nie ustawione na nich. Natomiast bardzo podobają mi się wzory na ciele zwierzaka.  Okulary są zbyt..Em...Ekstrawaganckie!? Nie lubię aż tak odważnych rzeczy, czasem źle wyglądają. Niestety, tak było w tym przypadku. Jednak Boonie naprawdę pasuje do Sylwestra.



Ubrania i meble!

Damskie
Podobają mi się! Może kolorystyka nie jest super, ale gdyby tak zmienić... Ok, kupuję VIP na tydz. i BACH! Dodatkowo "zestaw" diamentowy...YEAH! MAM TO! A tak serio, podobają mi się, ale nie przesadzajmy. Kurczę, najbardziej mi się podoba zestaw z "obrazem", wazonem i figurką(?). Ten pasek kojarzy mi się z z filmem "Powrót do Przyszłości"... Nie pytajcie xD Nie będę tego oceniać, nie chcę. To taki "przegląd".


Męskie
Tu już jest gorzej. Nie podobają mi się fryzury tego typu, a bluza zbyt świecąca, jak na chłopaka. Dodatkowo kojarzy mi się z Illuminatami... Krój ubioru jest dobry, ale za dużo świecidełek. Nie lubię tych "grzywek" w różnych fryzurach. Pas natomiast niczym się nie różni. Gdybym miała męskie konto, to raczej bym tego nie chciała. No...Oprócz zestawu z "obrazem", wazonem i figurką, bo takowy też się nie zmienił xD Bardzo mi się podobają te tła w okienkach.




Motyw!


Ubrania!

I. Strona
Dosyć odważne ubrania. Najbardziej podoba mi się sukienka na górze, jak i złoty zestaw dla VIP. Natomiast najgorzej wypadł "biustonosz" wysadzany pewnie drogimi kamieniami. Oczywiście nie mogło zabraknąć typowej bluzki z napisem, jaka to była na Unikaty, czy z logiem DBI(Dzień Bezpiecznego Internetu). To już nudne. Ten "kombinezon" za 8 diamentów nie jest taki zły, uwielbiam krój tego typu, w realnym świecie może wyeksponować nogi i figurę. Spódnic w kroju, jak ta z nowego motywu było dosyć wiele, jednak takie nie są brzydkie, czy szpetne. Mimo tej niepotrzebnej opaski, fryzura prezentuje się ładnie. Krótki top z futerkiem jest taki sobie, miałam podobne futro na...KOMUNIĘ. I Komunię Święta. Jednak futro, gdyby było do innej bluzki wyglądałoby lepiej. Spodnie...Było ich jeszcze więcej niż spódnic, ale nie podobają mi się.



II. Strona
Na samej górze mieści się dół od bielizny(?). Jest tak samo brzydki, co biustonosz. Dwie fryzury na górnej "półce" bardzo mi się podobają. Nie podoba mi "pióropusz" z napisem. Buty tego typu lubię. Boże, nienawidzę tych makijaży pod oczami... Biżuteria pod makijażem nie lepsza, kojarzy mi się z Majli Sajrus(Specjalnie) xD Obok natomiast jest krótka "bluzka", która raz mi się nie podoba, a raz wręcz przeciwnie. Tutaj jest "pomiędzy". Sukienka na samym dole chyba już kiedyś była, ale bardzo mi się podoba. Po zmianie kolorów wygląda naprawdę świetnie!



III. Strona
Najgorsza strona EVER. Buty, nie dość, że wyglądają okropnie, to jeszcze było ich "milion". Buty były, sukienka była, zestaw pod butami był, maska była, czarno-białe, choć łądne, buty też były. Jednak te rzeczy nie są takie brzydkie... Ale co jest pod zestawem? WŁOSY Z VIP. No kurczę świetnie! Ludzie powydawali albo 100, albo 215 zł, a teraz można to kupić za taką cenę. Dwie sukienki obok są dla mnie niezbyt ładne. Jedna przez te "kwiaty" wygląda nie na Sylwestra, ale na jakąś imprezę z okazji 1 dnia wiosny, a druga, jak na wakacje. No w Sylwestra nie jest chyba aż tak ciepłe :')


IV. Strona
No nie, znowu coś z VIPA. Sukienka na górze i bodajże dwie rzeczy na dole(włosy i sukienka). I to jeszcze dla ludzi, którzy VIP nawet nie mają. Krótka sukienka obok niebieskiej choć była, podoba mi się. Natomiast jeszcze dalej, ta dłuższa sukienka, nie podoba mi się. Buty wpasowują się w klimat i są "spoko". Srebrna sukienka jest śliczna! Dwa kapelusze są bardzo ładne, szczególnie ten droższy <3


V. Strona
Szczerze? Ta strona jest jeszcze gorsza. Czy tu w ogóle jest coś nowego? ;_; Bo ja tu widzę w większości starą, w dodatku nieładną grafikę.


Męskich nie pokazuję, przepraszam z całego serducha!


 Animacje!
Pierwsza animacja przedstawia wystrzelanie fajerwerków, tania, ale dla VIP. Podoba mi się. Następna, za 800 sc, to dmuchanie w ręce, na których jest brokat. Fajne, ale drogie. Kolejna animacja, chyba taka, która najbardziej mi się podoba, ukazuje przejście starego mężczyznę, ponieważ ten przedstawia Stary Rok(2015), po czym przechodzi przez linię i staje się małym chłopcem-Nowym Rokiem, a nasza MS obserwuje to zajście. Koło tejże animacji jest kolejna, droga, ale fajna. Jest na niej pokazany portal, a obok tabliczka "2015". MS przechodzi przez portal, wyskakuje z niego, a tablica zmienia napis na "2016". Nasza postać pod koniec przybiera jakąś pozę i Koniec. Następna, choć nie wiem, czy z tego tematu, przedstawia po prostu jakiś taniec, co ciekawe, animacja ta nazywa się "Bling Dance". Kojarzy mi się z świecidełkami, itd, ale czy jest tu coś świecącego? NIE.


Rzeczy!
Dosyć nieprzydatne rzeczy, ale prezentują się dobrze. Stół jest jednym z najładniejszych rzeczy. Również bardzo podoba mi się następna rzecz, taka krystaliczna <3 Natomiast wręcz drink z serpentynami nie jest taki "super". Piórko, choć ładne, chyba najbardziej nieprzydatne. Dalej znowu coś, co można powiesić, też ładne. Balony przydadzą się do ozdobienia pokoju. Budzik jest natomiast taki sobie, ale na jakimś stoliku może się ładnie prezentować. Koło w ostatnim rzędzie zupełnie mi się nie podoba. Kula "Disco" już kiedyś była, ale pasuje do Sylwestra, jak i na inne okazje. Leżące ozdoby nie podobają mi się. Według mnie, "symbolizują" one bałagan. No ale ok.


Mogłoby być lepiej, ale ogółem motyw jest fajny! Niestety, niektóre rzeczy i ubrania są zbędne w tym konkursie. 



Adios!


17 komentarzy:

  1. Fajny posteł. Ja juz zrobiłam sobie L.Z. do tego konkursu xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale dziś jest wtorek. A nowy motyw jest co czwartek...Fajny Posteł. ps. Zapraszam również na mojego bloga mspzgiga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Supko post.
    Ubrania z motywu nie za bardzo mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post, mi z tego motywu jakoś nic się szczególnie nie spodobało, dużo rzeczy się powtarza :C
    Przy okazji zapraszam na mojego nowego bloga o MSP w wolnej chwili ;P
    kollorowaaaamsp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Część ubrać z motywu jest stara. Mnóstwo z tych rzeczy posiadałam. Jedna z sukienek jest chyba nawet ze starego msp. Fajny post.

    /Iv

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Motyw zrobili do .... . Nie podoba mi się. Na ostatniej stronie w ogólw jest coś nowego?!

      Przepraszam za jakiekolwiek błędy, piszę z telefonu :/

      Usuń
  6. gdzie jest gramatyka w tym poscie
    przepraszam bardzo ale "Stół jest jednym z najładniejszych rzeczy"
    to nie jest poprawnie
    masakra
    ten blog spada na psy

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten Boonie wygląda jak Anna Grodzka xDDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten Boonie wygląda jak Anna Grodzka xDDD

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!