wtorek, 29 grudnia 2015

50 faktów o mnie + Q&A




Dziś nastał ten dzień. Postanowiłam zrobić TAG. Pojawią się tu fakty o mojej osobie oraz pytania z Q&A. Także no, miłego czytania!

Zanim przejdziemy do posta, chciałabym was serdecznie zaprosić na nowy FILM. " 5 sekund do Io" to nowy film oparty na książce autorswa Małgorzaty Wardy. Może mała zajawka:

Akcja toczy się na dwóch planach – w realnym życiu i w grze, do której wchodzi szesnastoletnia bohaterka. W szkole Miki dochodzi do tragicznej w skutkach strzelaniny. Tylko ona widziała sprawcę. Okazuje się, że dramat w liceum mógł mieć coś wspólnego z kontrowersyjną i tajemniczą grą, stworzoną w najnowszej technologii, gdzie gracz odczuwa nie tylko temperaturę otoczenia, zapachy i smaki, ale też ból. Może tam nawet przeżyć własną śmierć. Na prośbę policji Mika wkracza w wirtualny świat stworzony na wulkanicznym księżycu Io. Czy i ona wpadnie w pułapkę piekielnie niebezpiecznej gry?

Gdyby ktos nie wiedział : mój nick to BritneyGaga. :))


Tag:

1. Nazywam się Malwina jak już pewnie to wiecie.
2. Mieszkam w wiosce zwanej Szczecin.
3. Urodziłam się 15.11.2001.
4. Nie mam drugiego imienia.
5. Mam psa rasy Boston Terrier.
5. Jestem fanką Dawida Kwiatkowskiego oraz Nicki Minaj.
5. Mam obsesje na wąchanie wszystkiego co się da.
6. Nienawidzę cukierków anyżowych.
7. W wigilię nigdy nie piję kompotu.
8. Uwielbiam święta.
9. Kiedyś jak byłam młodsza to lubiłam Dodę.
10. Miałam operację na nogę i po niej pozostał mi trwały ślad.
11. Uwielbiam słodycze oraz wszystkie cytrusy.
12. Gram w MSP już 4 lata.
13. Jestem uzależniona od ineternetu.
14. Na wyjazdach zawsze mi coś odwala.
15. Lubię ciepłe piżamki.
15. Uwielbiam mięciutkie kocyki i takie same kapciuszki. <3
16. Bardzo często wkręcam znajomych.
17. Jestem żartownisiem.
18. Bardzo dużo gadam.
19. W te święta pierwszy raz kupuję prezenty.
20. Jestem gospodarzem klasy.
21. Należę do samorządu szkolnego.
22. Prawdopodobnie w przyszłym roku zostanę jego przewodniczącą.
23. Lubię sushi.
24. Zawsze kiedy idę do CH obowiązkowo idę do McDonald's.
25. Mam dwójkę przyjaciół.
26. Mam internetową przyjaciółkę. :>
27. Jestem niska.
28. Mam rozjaśnione końcówki włosów oraz wygolony bok.
29. Nie mam rodzeństwa.
30. Bloguję od 3 lat z roczna przerwą.
31. Lubię zwierzęta.
32. Mam Iphone 5s.
33. Gram na gitarze.
34. Oglądam serial "Scream Queens."
35. Luiza to mój bóg.
36. Kiedyś tańczyłam taniec towarzyski.
37. Później disco dance, jazz,modern itd.
38. Aktualnie nigdzie nie tańczę.
39. Jestem forever alone.
40.  Nie lubię pokemońskich emotek np. #.# *-* *O* itd.
41. Nadużywam "XDDDDD".
42. Moja najwyższa średnia to 5.3.
43. Mam rodzinę w Kanadzie.
44. Czasem sobie snapuje, albo piszę na fb z Vojtazem.
45. Uwielbiam czytać książki.
45. Najczęściej czytam kryminały.
46. Nie umiem gotować.
47. Nie umiem też nic upiec.
48. Kiedyś chciałam zostać vlogerką, albo nagrywać MSP.
49. Chce być prawnikiem, albo dziennikarką.
50. Lubię śpiewać.

Ufff..... Pisiont faktów napisanych. Trochę tego jest, ale dałam radę. 

Teraz pytania z Q&A.

 1. Dlaczego blogujesz? Co Cię w tym kręci?

Hmmmm. W sumie to sama nie wiem. Mam czasami taką potrzebę, aby gdzieś popisać. Lubię blogować, bo wiem, że jakaś część osób to docenia i jest ze mną. :))

2. Co cenisz w ludziach?

Przede wszystkim szczerość. To chyba jest jedyna rzecz bez której nie zawieram znajomości. :))

3. Jakie książki lubisz? Masz swoje ulubione?

Jeżeli chodzi o gatunek to najbardziej lubię kryminały, ale też jakieś przygodowe. Do moich ulubionych książek należą: "Ene Due Śmierć" "Powiedz panno gdzie ty śpisz" " Osobliwy dom pani Peregrine" " Miasto Cieni". Oprócz książek uwielbiam czytać opowiadania na Wattpadzie. Podobają mi się prace innych ludzi, a ja osobiście również dzielę się tam swoimi pracami.

4. Czy masz zwierzątko domowe? Jeśli tak - jak się wabi?

Tak, mam psa Peppera. Jest to boston terrier i ma już 3 lata.

5. Czy masz jakiś przyjaciół z internetu?

Owszem mam. Tą osobe poznałam właśnie na MovieStarPlanet. Niektórzy pewnie sie już domyślają o kogo tu chodzi. :))


Na dzisiaj to chyba tyle. To taki pościk na zakończenie tego roku. Początkowo miałam dodać "MSP na całym świecie", ale nie jestem w nastroju, aby pisać tego posta, ponieważ dopiero co wróciłam ze stypy, a na pewno wiecie co jest przed stypą także no. Musicie mi wybaczyć, ale naprawdę nie jestem w stanie pisać posta od początku. Ten miałam już zaczęty wcześniej.


Szczęśliwego nowego roku! ;)

/Britney

11 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy post. Swoją drogą też lubię czytać i chce zostać dziennikarka ,prawnikiem lub pisarką. (Jestem zbyt ambitna xd) Pozdrawiam
    ~juliamarcin2 (nick na msp :d)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post. Ja też chcę zostać prawnikiem lub architektem wnętrz :3 Mogłabyś podać mi tytuł opowiadania i nazwę konta na wattpadzie? Też piszę tam opowiadania i chętnie zajrzę na twoje.

    olliwka1000, Livvy

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post! Ja osobiście chciałabym zostać blogerką i żyć z tego. Sprawia mi to wielką radość! :D
    ~M a j u $ k a
    ~Nate

    OdpowiedzUsuń
  4. 7, 20, 50 identycznie!
    Spoko post. Czwarta!

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesujący post!
    4,7 tak samo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post! NrGeek ma kota który też się wabi Pepper :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 2,4,11,13,18,26,27,31,39,40,41,42,46,47,50 tak samo ;oo Sporo tego samego mamy XDD
    Ps. Wesołego nowego Roku
    ~lejdi130/FreeHug

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!