środa, 30 grudnia 2015

Nowa rzecz w tworzeniu postaci!

Hello, Everybody!
Pamiętacie, jak pododawali rzeczy przy tworzeniu postaci? Ja tak. Niedawno, nie wiem kiedy, dodano pojedynczą rzecz. Chyba w ogóle będę pierwszą osobą, która o tym napisała...No ale to tylko jedna rzecz. Enjoy!



Pamiętacie tą rzecz ze świątecznego motywu? Bo ja tak! Współczuję osobom, które ją kupiły...Za 650 sc. No, cena nie mała. Sama chciałam to kupić. No dobra, wbiję 6 lvl i dam sobie na Czemu!





Bardzo przepraszam, że post krótki....Chciałam, abyście się szybko dowiedzieli. Adios!


16 komentarzy:

  1. Zauważyłam to wcześniej, ale co tam xD
    A, i pierwsza, dostane hlebeg z masełkiem i mandarynkami?

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!
    Muszę sobie iśc założyć konto. XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podoba mi się zbytnio. Post troszkę krótki, ale rozumiem, że to tylko taka informacja c;

    /Iv

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, sama nie lubię krótkich postów, ale nie chcę, aby aż tyle było moich długich postów. :)

      Usuń
  4. Ja już to wcześniej widziałam. W szkole koleżanka moja sobie konto robiła i patrzę a tu to.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm, pojawiło się to już trochę wcześniej... Może z 3 tygodnie?
    Wolałabym normalny post zamiast takiej informacji, to nic ciekawego.

    ×Callies

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja o tym nie wiedziałam, pewnie niektórzy również ;)

      Część mojej odpowiedzi jest w odpowiedzi na komentarz Laarie,a poza tym przygotowania do Sylwestra idą pełną parą!

      Usuń
  6. Nie podoba mi się ta spódniczka (?), ale to już kwestia gustu.
    Cathlen

    OdpowiedzUsuń
  7. Można było zauważyć to ok. Dwa/trzy tygodnie temu. Nie podobają mi się te wzorki. Zapraszam do mnie mspzgiga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie chcę być zbytnio nie miła, ale ta zmiana była jakoś miesiąc temu. Spódniczka sama w sobie nie jest zła, aczkolwiek nie da zmienić się tego czarnego (mówię o tym, jak masz na swojej postaci te rajtuzy, masz kolor pomarańczowy, to jak zmienisz na przezroczysty zostaje czarna obramówka).
    Post natomiast bardzo fajny, miło z Twojej strony, że poinformowałaś, aczkolwiek szkoda, że taki krótki (mam nadzieję, że Cię nie uraziłam, bo nie chciałam i nie mam takiego zamiaru).

    Pozdrawiam,
    /tyna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jednak nie aż tak wiele osób tak często wchodzi w kreator postaci. Również zauważyłam tą obramówkę, ale miło, że o tym wspomniałaś. Dziękuję i też nie lubię krótkich postów, ale cóż, tak widocznie wyszło. Aczkolwiek miło mi, że nie chciałaś mnie urazić.

      Usuń
    2. Ja wchodzę tam dosyć często, więc mogłam zauważyć, a osoby, które mniej nie. Bez tej obramówki byłoby chyba lepiej, bynajmniej ja tak sądzę. :)

      /tyna.

      Usuń
  9. Ja np. Nie wiedzialam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Można było zauważyć to ok. Dwa/trzy tygodnie temu. Nie podobają mi się te wzorki. Zapraszam do mnie mspzgiga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!