czwartek, 31 grudnia 2015

Maraton zimowy #4 - zabawne wydarzenia w szkole oraz strój sylwestrowy..mój?

H E L L O !

Z tej strony Florka! Jako pierwsze, chciałam bardzo wszystkich przeprosić, gdyż moja seria nie pojawiała się przez dwa dni, ech..wyjaśnienia? We wtorek byłam u mojej cioci, ponieważ miała urodziny, a potem od razu pojechałam do teatru z mamą i koleżanką. Natomiast w środę byłam pół dnia na zakupach sylwestrowych, a następnie sprzątaliśmy z rodzicami w domu i go dekorowaliśmy na imprezę :c Jeszcze raz Was za to przepraszam, niestety tak wyszło. Mam nadzieję, że więcej się to nie powtórzy, postaram się :))

Witam Was w czwartym odcinku zimowego maratonu! Na dzisiaj przygotowałam dosyć "pogadankowy" post, lecz na końcu pojawi się jeszcze strój, który postaram się odwzorować w rzeczywistości. Będę się kierowała zabawą sylwestrową, co ma nadzieję, że Wam się spodoba! :))
W takim razie chyba możemy zaczynać..


1. Pierwsza, dosyć zabawna sytuacja w szkole, zdarzyła się, gdy byłam w drugiej klasie i tak naprawdę nie dotyczyła mnie, tylko mojej koleżanki (mam zgodę na opowiedzenie jej
tutaj c:). Z tego co pamiętam był wtedy wtorek, nasza pani wychowawczyni poprosiła nas, abyśmy przynieśli pluszowe misie oraz różne kolorowe kartki. Mieliśmy zrobić dla nich kapelusze. Wszyscy je posiadali, jednak Tamara miała największego zwierzaka. Był nawet większy od niej!
Jednak najśmieszniejszą rzeczą, która się wtedy wydarzyła, było to, iż Tamara źle zrozumiała polecenie naszej pani. Zamiast "kartki" zrozumiała "rajtki". Kiedy pani powiedziała, żeby teraz pociąć i według swojego uznania ustawić nasz "dodatek" na misiu zaczęło się...
Tamara odcięła najbliżej końca, co przypominało takie..skarpety (?) i nałożyła je na uszy misia...
Wszyscy się z tego śmiali, a Tamara do końca lekcji nie wiedziała o co chodzi xD

2. Druga sytuacja nie zdarzyła się w mojej szkole, lecz w gimnazjum. Nasza klasa poszła na wycieczkę zapoznawczą. Chodziliśmy tam po salach, oglądaliśmy różne filmy zrobione przez nauczycieli. Kiedy już skończyliśmy "zwiedzać", nasza pani podzieliła nas na pięć grup. Ja akurat trafiłam z moimi dwoma przyjaciółkami oraz jednym kolegą. Mieliśmy za zadanie chodzić po szkole i szukać różnych rzeczy. Na nas wypadło poszukiwanie sali chemicznej i nakręcenie jak udajemy chemików. Wszystko było w porządku do czasu...Maks dostał "ostrej głupawki" i sobie tańczył xd
My to miałyśmy nagrać jako zwariowanego chemika. W pewnym momencie uderzył nogą o klamkę i ona się urwała..jemu nic się nie stało, lecz wszyscy szukali nas przez dobre dwie godziny..nikt się nie zorientował, że nie możemy wyjść xd
Kiedy już nas woźna uwolniła, Maks mimo swojego zdziwienia nie dostał uwagi, lecz ocenę celującą! Za co? Za świetny pomysł na film :))

3. Już ostatnia sytuacja zdarzyła się w piątej klasie, mieliśmy jeszcze nauczyciela od historii, takiego młodego pana. Pamiętam, że wszystkie dziewczyny były wręcz zakochane w nim ♥ Ja osobiście bardzo go lubiłam, gdyż był naprawdę mega sympatyczny i miły.
Zapowiedział nam test ze Starożytnej Grecji. Kiedy przyszliśmy do szkoły i zaczęła się historia, pan rozdał sprawdziany. Wydarzyły się wtedy dwie śmieszne sytuacje c:
Mój kolega, Tomek dostał gotowca! Nasz nauczyciel musiał się najwidoczniej pomylić..Tomek nie przyznał się do tego, oddał ten gotowy test, tylko poprawił go swoim pismem, aby pan niczego nie podejrzewał. Dostał oczywiście szóstkę za...oszukiwanie, ale był z tego wielki ubaw xd
Podczas tego samego testu pan siedział na komputerze. *w każdej sali jest tablica interaktywna*
Nie zauważył, że jest włączona..a on wtedy przeglądał facebook'a innych nauczycieli. Później już nie dowiedział się, że my to widzieliśmy!

To są wszystkie, moim zdaniem zabawne sytuacje, które mi się przydarzyły. Jeżeli Wam się spodobały to napiszcie to w komentarzu! ^^ Jeżeli ktoś z Was miał podobne zdarzenia to również zapraszam do komentowania, a ja chętnie to poczytam!

 ♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥

Przechodzę teraz do drugiej części posta! Już tłumaczę o co chodzi :))
Na MovieStarPlanet stworzę jeden otufit wzorując się sylwestrem. Będę odwzorowywać go własnymi ubraniami, mam nadzieję, że taki pomysł Wam się spodoba, zaczynamy!

Look zrobiłam dosyć łatwy, na sam początek. Powiem szczerze, ze mi się naprawdę podoba, chociaż jest taki zwykły - rozpuszczone włosy, czarne baletki, kamizelka, koszula oraz spódnica. *tak, wiem, że są to spodnie, ale nie mam takich xd*
Jak prezentuje się odwzorowanie przeze mnie? 
Przepraszam ogromnie za jakość, ale zapomniałam dodać ostrości xd
Wydaje mi się, ze wyszło podobnie. Włosy dałam do przodu, dlatego lekko przysłoniłam nimi białą bluzkę. Czarna spódniczka jest dopasowana, szary sweterek również. Myślałam nad tym biało-czarnym, ale stwierdziłam, że jeżeli ten jest szary to się przyda! Balerinki czarne - jak najbardziej pasują do reszty (;

Przyszła pora na prezenty! Chciałabym także ogłosić, że osoby, które wylosowałam w tamtym odcinku i w tym - wszystkie cztery dostaną upominki dzisiaj.

UWAGA..UWAGA...DZISIAJ..ZOSTAŁ/A WYLOSOWANA/Y...



Są to..lukcia 321 oraz LORETA 987! Dziewczyny, serdecznie Wam gratuluję. Oczekujcie dzisiaj na prezenciki ♥
Ukazuję jeszcze listę osób z ich liczbami, jeżeli jeszcze się nie zgłosiłeś...na co czekasz!
  1.  Mishqa
  2.  
  3.  Independent Girl
  4.  Laarie
  5.  Karola71830
  6.  Ania9love1
  7.  pnatalia
  8.  martyna lol 12345
  9.  jowitka_1000
  10.  
  11.  nuta 2703
  12.  
  13.  Trixie 33
  14.  M A J U $ K A
  15.  Kamciamomo
  16.  love4ever1
  17.  Selenne
  18.  LORETA 987
  19.  muza to zuza

  20.  
  21.  Koteceqqq138
  22.  
  23.  
  24.  
  25.  Danska
  26. CzemuCieTuNiema 
  27.  
  28.  
  29.  
  30.  
  31.  
  32.  
  33.  
  34.  
  35.  
  36.  
  37.  
  38.  
  39.  
  40.  
  41.  
  42.  
  43.  
  44.  
  45.  
  46.  Jesy <3
  47.  
  48.  Corin6
  49.  
  50.  
  51.  
  52.  
  53.  
  54.  
  55.  
  56.  
  57.  
  58.  
  59.  Pani Pomarańcza
  60.  
  61.  
  62.  
  63.  
  64.  
  65.  
  66.  
  67.  
  68.  
  69.  
  70.  
  71.  
  72. Aleks$andra 
  73.  
  74.  
  75.  
  76.  Pauli2k
  77.  
  78.  
  79.  
  80.  
  81.  
  82.  
  83.  safira987 
  84.  
  85.  
  86.  
  87.  
  88.  
  89.  lolkaaaXD
  90.  
  91.  
  92.  Sweecia 2014
  93.  
  94.  
  95.  
  96.  
  97.  lukcia 321
  98.  Oliwenieczka
  99.  aniolek 100%
Mam nadzieję, że post Wam się spodobał :')
`Florka ♥

PS Jutro pojawią się loga, życzenia sylwestrowe oraz zdjęcia z mojej imprezy!

29 komentarzy:

  1. Hej, świetny post! Mogę dołączyć do 'listy numerków'?
    Jak coś wybieram nr. 69 :D
    Pozdrawiam, szczęśliwego nowego roku 2016!
    //SweetGilrl3>

    OdpowiedzUsuń
  2. Numerek 65, #aktozabroni.
    Świetny post i to logo takie mraaaał #wiesiektorobiłhehe
    Fajny strój na sylwester c;

    /tyna.

    PS. KTO SIEDZI W DOMU W SYLWESTRA? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zostaję w domu. Przyjdzie do mnie koleżanka.

      Usuń
  3. Numerek 30
    Wspaniały post

    Diva o imieniu diva

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna notka. Hahahaha, zabawne te sytuacje :) Uśmiałam się. Też chcę gotowca!!! Jestem słaba z tego przedmiotu, więc by mi się przydał.
    about-everything-forever.blogspot.com- Blog z pomysłem, notki są o wszytkim! Już dziś nowy post.
    Ps.Kto wie jak zmienić nazwę konta Google?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba się nie da. Sprawdź jeszce w ustawieniech konta. A jak nie, to zrób nowe :3
      Mspzgiga.blogspot.com

      Usuń
    2. Da się zmienić ;) Wchodzisz w swoje konto, klikasz nazwę i zmieniasz. Tak przynajmniej u mnie było, nie jestem pewna. Ale na 100% da się zmienić nazwę bo ja zmieniałam ;)

      Usuń
  5. Co? Nie przywidziało mi się? Ja?! Boże, nie wierze :D Dzięki ogromne! :D
    PS. Uśmiałam się z tych sytuacji xD
    Z historią najlepsze xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ma ktoś 21 ? ;D Jak nie to ja go zajmuję ...c:


    ~Pasztet♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja 20 zajmuje *-* NICK Domcia<3323

    OdpowiedzUsuń
  8. Jam tam być. Jam być sławna. Jam być walnięta totalnie.

    Pisał(a)
    ~ Mulderek

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chce 69! XD super post :3
    Dejniusia

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny Post! Numerek, ten co zawsze czyli 34 (nick justinB7) raz źle zrozumiałam twoje polecenie i myślałam, że w każdym maratonie ma być inny numerek XD
    Udanego Sylwestra!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post!
    Nick: Mala Tyna
    Numerek: 86

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post!
    Nick: Mala Tyna
    Numerek: 86

    OdpowiedzUsuń
  13. Yg, blisko było! XD
    Super post ;)
    ~M a j u $ k a
    ~Nate

    OdpowiedzUsuń
  14. Hejka:* Super post.Czy mogę dołączyć do listy?
    Numerek 55 ;)
    Nick 1411204ola

    OdpowiedzUsuń
  15. Super post!
    Numer: 38
    Nick: dagmara banahiewicz ( z małej litery)

    OdpowiedzUsuń
  16. Numerek 2 jak w dzienniku <3
    laska siom11

    OdpowiedzUsuń
  17. Super post <3
    Mogę numerek 96? Mój nick to Lillia37. (bez kropki xd)
    Zapraszam również do mnie! Mspzania.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  18. Mega post! ;D
    Nick: zo$ka1834
    Numerek: 70

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!