czwartek, 31 grudnia 2015

Event sylwestrowy - mini przewodnik + Look'i do nowego motywu.




Z tej strony Luiza, Lanche - zależy, jak kto woli. Witam Was wszystkich! Na dzisiaj przygotowałam (tak jak prawie zawsze to bywa) dwuczęściową notkę. W dzisiejszym poście znajdzie się recenzja & mini przewodnik po kalendarzu sylwestrowym (4 dni temu został wprowadzony, ależ ja szybka), a także dwa Outfit'y z nowego motywu "New Year Crystal Ball". W związku z tym, zapraszam do czytania! (:

                          *^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^



Wygląd: Jeśli chodzi o kolorystykę okładki Eventu, mamy tutaj przede wszystkim jasny fioletowy pomieszany z ciemnym odcieniem + żółty, a właściwie złoty. Znalazłam też barwy takie jak niebieski, zielony, różowy czy pomarańczowy - jest po prostu bardzo kolorowo. Ikony poszczególnych zadań przedstawiają petardę wszystkim kojarzą się z Sylwestrem, ponieważ jest to tak jakby "sylwestrowa zabawka". Na górze znajduje się napis z datą "2016", oczywiście na różowo. Złote ramki, a także balony rozmieszczone na bokach wypełniają całą okładkę. Posiada bardzo dobrą szatę graficzną.

Ocena: Ogólnie jestem mega zdziwiona "Eventem sylwestrowym", ponieważ pierwszy raz w historii naszej różowej gierki się coś takiego pojawiło, moderatorzy postanowili zaszaleć, haha. Myślę, że to bardzo dobry pomysł, ponieważ jest to dosyć oryginalny Event, a na dodatek możemy zarobić trochę StarCoin's za wykonanie najprostszych zadań. Okładka też jest w porządku, zresztą opisywałam ją już powyżej. Myślę, że odpowiednią oceną będzie 10/10.

                          *^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^



1 tura zadań polega na tradycyjnie (jak zawsze to na MSP bywa) znalezieniu 5 rzeczy, w tym przypadku "imprezowych bomb", inaczej petard. Z kolei później należy dać 3 Love It Look'om, nie muszą być to "imprezowe", ponieważ MSP i tak tego nie sprawdza. 3 - dajemy komentarz do Outfitu.

                         *^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^



Najpierw były Look'i, kolejna tura dotyczy ArtBook'ów. Z początku dajemy Love It pięciu ArtBook'om, później należy stworzyć zaproszenie na Sylwestra, chociaż wystarczy stworzyć zwykły, pusty Art, zaś trzecie - dajemy komentarz do Art'a. Proste.

                         *^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^


A tutaj mamy już mieszankę - zwierzaki, sklep z ubraniami, a także zadanie związane z pokojem rozmów. Jeśli chodzi o te dwa pierwsze, trzeba zakupić imprezowe ubranie, chociaż można kupić zwykły choker za 50SC, aby bardzo mało wydać, a następnie podarować 3 zwierzakom Love It, czyli je popieścić.

                           *^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^


Jest to już ostatnia tura zadań i chyba taka, dla której musimy poświęcić najwięcej czasu (danie 3 autografów, no chyba, że jesteśmy VIP) oraz najwięcej wydać (świąteczny makijaż), więc ja zawsze pomijam takie coś diamentem.

                            *^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^



Zgodnie z obietnicą, przygotowałam dla Was Outfit z nowego tematu oraz kilka wersji kolorystycznych, ale o tym później. Postanowiłam, że użyję butów z nowego tematu, ponieważ nie znalazłam obuwia z teraźniejszego motywu, które by pasowały. Jeśli chodzi o kolorystykę, postawiłam na klasyczną, czarno-białą wersję kolorystyczną, więc projekt nie jest jakoś mega oryginalny. Do jego stworzenia użyłam białego kapelusza, krótkich, lekko falowanych włosów, biżuterii - kolczyków oraz naszyjnika, krótkiej sukienki no i czółenek. Koszt kupna wynosi 2125 StarCoin's + 6 Diamond's, niestety jest dostępny dla użytkowników VIP.

Skład:

kolczyki Oriental Darling, 3 DM,

 buty Charming Steps, 600 SC,

 kapelusz Glitter Street, 400 SC,

sukienka Starry Shine, 550 SC, VIP,

naszyjnik Glitter me up!, 3 DM,

fryzura Partly Glitter, 575 SC.







Kolorystyka:




                             *^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^



Postawiłam na miętowy walor kolorystyczny. Wszystko połączyłam z odrobiną granatu, a także dodałam troszeczkę platynowego blondu.

Paletka barw:




                       *^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^

To już wszystko w dzisiejszym poście. Mam wielką nadzieję, że się spodobał!
Do zobaczenia,



'L
Lanche | Luiza.

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!

20 komentarzy:

  1. Cudny ten Look. Najbardziej spodobała mi się ta druga wersja. Ogółem cały post jest świetny.

    /Iv

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny outfit! :* Ja pominęłam dwa dzisiejsze zadania i resztę zrobiłam - szczerze mówiąc, nie chciało mi się robić tego z quizem.

    ~ Emi Caffe/Emka ♥
    ' Stefan

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się twój sposób opisywania, jak i przedstawiania looka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne, looki ale te włosy nie przypadły mi do gustu :\\ Jak, kto lubi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęśliwego Nowego Roku Luiza :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, mam ważne pytanie. Startuje z nową serią na blogu (nii-msp.blogspot.com). Będę w niej oceniać blogi (estetyka, styl pisania postów, wygląd, muzyka, ramówka itp.). Czy Wasza blog mogę ocenić jako 1? Dzięki za odp ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w tym looku ^^ Jest cudowny, a szczególnie ta druga wersja kolorystyczna *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne, looki ale te włosy nie przypadły mi do gustu :\\ Jak, kto lubi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post. Florka- zostałaś nominowana do TAGU na moim blogu about-everything-forever.blogspot.com (2 posty do tyłu) .

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdzie są wszystkie balony? Mam tylko 5 :/

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!