piątek, 1 stycznia 2016

Najgorsza rzecz #1

Hello, Everybody!
Jako iż wczoraj był 31 grudnia, dzisiaj Nowy Rok, złożę Wam życzenia!


Żeby ten 2016 rok był lepszy od poprzedniego, miłości do sześcianu, szczęścia do kwadratu, dużo zdrowia, mało śmierci, pomyślności, jak i "sukcesów" w internecie, a jeśli będą, wygrania w konkursach na redaktorów!

Żeby post nie był taki krótki mam dla Was również nową serię. Enjoy! :3




Na czym to polega?
Seria opiera się na wybraniu z każdego konkursu najgorszą rzecz i zrobić z nią looka. Nie widziałam nigdzie takiego cyklu(czytaj: serii xD).




Wybrana rzecz!
Zastanawiałam się, jaką buźkę dać, ale w końcu wybrałam tą. Nie dość, że jej nie używam, to jeszcze najgorzej zrobiona. 3x NA NIE, DZIĘKUJEMY!


Look!
Wyszło delikatnie, nawet okej, jednakże buty mi nie pasują. Bez buźki bym kupiła, ale poza tym, nie mam kasy. Tak, czy siak może być.


Ocena!
Fryzura: Pasuje do Aniołów, więc jest dobrze, kolorystyka wybrana raczej dobrze, ale szkoda, że kokardka i tak jest dosyć widoczna. To ona psuje ogólny wygląd tychże włosów. Ocena: 7/10.
Góra: W tym przypadku to biustonosz z kwiecistym wzorem na zewnątrz tworzącym kształt bluzki. Delikatne, więc będzie ocena pozytywna ocena. Podoba mi się jej "zwiewność" i "lekkość". Ocena: 8/10.
Dół: Tutaj spódnica dłuższa niż do kolan.Niby w kwiaty, ale wygląda świetnie! Dodatkowo wspaniale komponuje się z górną częścią zestawu. Kojarzą mi się z niebem. Ocena: 6/10, przez widoczne zarysy kwiatów. 
Buty: Zimowe, ale tutaj absolutnie nie psują efektu. Podoba mi się ich "postrzępione futerko", natomiast błękitna skóra dodaje delikatności. Ocena: 9/10.
 Dodatek: U mnie jedynie ten element, który musiał być zawarty w looku, trochę psuje efekt, ale nie jest tak tragicznie, jak się spodziewałam.Ocena: 5/10.
Razem: 35/50. Cztery, albo trzy. No cóż, przynajmniej dostateczna!


Kolorystyka!


Skład!


Aby ten rok był lepszy...Adios!






13 komentarzy:

  1. 1? Super pomysł na post! ^^ Też uważam, że ta buźka jest najgorsza xD
    ~ Wicky

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł z tą buźką był beznadziejny.
    Naprawdę świetny pomysł na serię. Nigdzie się Jeszcze z taką nie spotkałam.

    /Iv

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram :)
      Dzięki. Nie wiedziałam, czy była taka seria, więc zaznaczyłam to.
      A tak na marginesie, mogłabym zaprosić Ciebie do znaj? :3

      Usuń
  4. Fajny post :D Haha, kiedy po raz pierwszy zobaczyłam tę buźkę, nie wiedziałam do końca, co przedstawia ;__; Myślałam, że to torebka, a ta aureola to uchwyt xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :3
      Też ciekawe "spojrzenie". Paulik, no i jak tu ciebie nie lubić? :D

      Usuń
  5. Ta buźka jest przeklęta, serio.
    No cóż, oprócz buźki wszystko idealne! <3

    /tyna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak...Boże, za chwilę zacznę pisać jakieś dowody, że to "Illuminati" :D

      Dziękuję, Martyna! :3 Ciebie też zaproszę B)

      Usuń
    2. No, nie pamiętam, jaki masz nick ;_; Jak zawsze :D

      Usuń
  6. Seria dość fajna. Rób ich więcej XD. Zaprosisz do znaj? justinB7
    Moim zdaniem te buźki powinny być znacznie większe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki, chętnie zaproszę :)
    Ja bym zrobiła z buziek coś w stylu głowy konia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa seria :) Myślę, że wszystkie te buźki w tym konkursie były okropne. Zaprosisz do znaj? Nick: zo$ka1834

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!