czwartek, 13 czerwca 2013

To chyba ostatni wpis na tym blogu...

 Hey! W tym wpisie chciałabym się z Wami pożegnać, bo niestety możliwe, że się już nie zobaczymy... Tak... odchodzę. Kiedyś to musiało się stać. Mam dość MSP... Pora pokazać swoją kreatywność tam gdzie ją docenią... Pisze ten wpis z bólem. Przed paroma godzinami nie myślałam nad odejściem, ale jednak.. Obiecywałam sobie, że nawet jak będzie 0 wys. na filmy to i tak je będę robić. Teraz nie wiem czemu tak powiedziałam... Nigdy nie zapomnę tej gry. Żegnajcie <33.
 Może wejdę czasem, zrobię film albo wrócę... Więc na razie tylko do zobaczenia ;*. Nigdy nie zapomnę MSP i Was. <3


10 komentarzy:

  1. Dobrze cię rozumiem.. Sama nie wiem czy po wakacjach nie odejdę.Więcej nauki mniej czasu na odpoczynek :/ Na pewno będzie mi ciebie na MSP brakować ale nie zatrzymuję cię.. To twój wybór i tak wcześniej czy poźniej stało by się tak .. Pozdrawiam mocno ... :* :*

    OdpowiedzUsuń
  2. O_o Chciałabym, żebyś wróciła. Masz świetne filmy i arty. Rozumiem jednak, że to Twój wybór i nic na to nie poradzę :c
    Tylko... na jaki ja teraz blog będę wchodziła???!!! xD
    A, mam nadzieję, że zobaczę Cię na Rose Zeller :)
    Pozdro ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem cię. Ja też mam PEWNE zamiary, by odejść :c (Tak w 80%) Teraz będą wakacje, jadę na 2-tygodniowy obóz, dużo czasu spędzam poza domem (Jeżdżę nad jezioro, do lasu, na dwór, do parku itp..) Już i tak trochę opuszczam MSP.. Kiedyś wchodziłam codziennie na 3-4 godz. Teraz: Wchodzę jedynie na 5-15 min..(Nawet już nie codziennie) Pozdro. Powodzenia, i udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zapomnimy cie Abieska! :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwazam, ze podjelas dobra decyzje... MSP strasznie sie zmienia... Kiedys ludzie bezinteresownie pomagali, a teraz 'graf za graf' i 'film za film'... Nie wysmiewali sie z innych (0-leveli) i nie wytykali ich palcami... Nie wiem czemu ludzie interesuja sie tylko kontami VIP... Inne zazwyczaj dostaja tyle zainteresowania, co smieci...

    Zycze szczesliwego zycia bez uzaleznien :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Będzie mi Cię bardzo brak ;c;c

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja to tam nwm, jakie było dawne MSP, ale naprawdę ludzie mogli by sobie bardziej pomagać ;c

    Będziemy tęsknić, Abieściutka :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wracaj i mnie naucz blogowac, pisz mi chociaz na maila porady zobaczylam ten blog 10 minut temu a juz go uwielbiam! Czekam na porady i zebys zaczela znow bloggowac!

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam to. Za pół roku przestałam grać, ale teraz wchodzę trochę częściej. Ludzie nie oglądają filmów z wielu powodów. Ja np. Muszę dzielić się kompem z bratem bo na moim mi ta strona nie działa. :c

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!