poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Tajemnica Elfa ♥ MSP [TAG]

Cześć!
Z tej strony Julka. W dzisiejszym poście chciałabym ujawnić Wam ~pewną swojego rodzaju tajemnicę. Wiele osób zmaga się z nią i przez to nie mają uzupełnionego zadania Award. Druga część posta, to wymyślony przeze mnie "TAG: MSP". Kilka osób zostanie do niego nominowanych.  Chciałabym przeprosić również za nieobecność. Ostatnio troszkę opuściłam się w nauce. Przez to staram się ograniczać telefon oraz
komputer. Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie. Dobra, nie będę zbędnie przedłużać posta. Zatem zapraszam do przeczytania!
          ~~~
Kiedy przeglądam sobie osiągnięcia Awards u użytkowników MSP ( B) ) większość z nich nie ma uzupełnionego wyzwania "Znajdź ukryte elfy".

Dam sobie rękę uciąć, że większość z Was myślała, iż elfy te ukrywają się w różnych Chatach itp. Jednak myśl ta okazała się być mylna. Także gdzie one są!?

Jeżeli bardzo chcesz zdobyć owe osiągnięcie, musisz wykonać poszczególne punkty:

1. Na początku Twoim zadaniem jest wejście w "Zakupy".

2.Następnie wybierz opcję "rzeczy".
3. Zaraz po tym wejdź w "Meble".
4. Kiedy znajdujesz się już owej zakładce, ja Cię opuszczam, bo krasnal u każdej osoby ukrywa się w innym miejscu. Oczywiście dostaniecie ode mnie małą podpowiedź:



Krasnala znajdziecie pod taką postacią. Kosztuje on 500 SC. Dziwne, bo ostatnio widziałam go dostępnego jedynie dla VIP... Nieważne. Figurka niestety nie ma włosów. Za to na jego głowie widać niebieską czapkę. Pod nią dostrzegamy brwi, jeżeli się nie mylę, są one w kolorze blond. Jeszcze niżej krasnalowi wyrastają brązowe wąsy i broda, w takim samym odcieniu. Nie wiadomo, czy ma bluzkę, bo być może jest ona ukryta pod niebieskim płaszczykiem. Brzuch figurki został przepasany najwyraźniej skórzanym paskiem. Spodnie sięgają do kolan, a ich kolor to szary. Buty są czerwone. Krasnal macha do nas rękami, które mają na sobie czerwone rękawiczki.

Według mnie, ten Award jest bez sensu. Chodzi tu głównie o wydanie 500 SC na jakiegoś ogrodowego krasnoludka, którego pewnie nikomu z nas się nie przyda. A Wy, co myślicie o tym zadaniu?


1. Jak nazywa się Twoje konto?
~Moje konto nazywa się ###supergirl
 
2. W którym roku stworzyłaś konto?
~Konto stworzyłam w 2015 roku.
 
3. Ile dotychczas posiadałaś kont?
~Okołu pięciu. Oczywiście, nie licząc tych, które były pomocnicze.
 
4. Miałaś kiedyś VIP? Jeżeli tak, to podaj rodzaje.
~VIPów miałam 3. Dwa pierwsze to VIP Elite na tydzień, a trzeci, VIP Star na miesiąc.
 
5. Skąd dowiedziałaś się o MSP?
~Od mojej koleżanki z klasy.
 
6. Co najbardziej lubisz robić na MSP?
~Looki, ArtBooki i chodzić na zakupy.
 
7. Używasz chatów grupowych?
~Bardzo rzadko. Jedynie to porozumienia się z redaktorkami.
 
8. Masz swój klub?
~Owszem, nazywa się "julci♥we-msp.bl♥gsp♥t.c♥m". Zapraszam!
 
9. Czy kiedykolwiek dostałaś bana?
Na tym koncie jedynie ostrzeżenie, lecz na koncie"nutka147" dostałam, za napisanie "hamska"(błąd specjalnie, bo właśnie tak napisałąm, żeby go uniknąć  XD). Trwał on 1 dzień.
 
10. Jaka jest liczba Twoich zwierzątek?
~Jeżeli się nie mylę, to 5.
 
11. Dodajesz zdjęcia na MSP?
Zdarzy się, czyli dodaję.
 
12. Czy w trakcie gry masz włączony głos?
~Czasami tak, ale częściej go wyłączam.
 
13. Który level posiadasz?
~14.
 
14. Grasz w "Arkada"?
~Raczej nie.
 
15. Dodajesz wpisy na Forum?
~Czasami mi się zdarzy.
 
16. Ilu masz znajomych?
~216.
 
17. Wysłałaś kiedyś Specjalne Pozdrowienie?
~Jasne, szczególnie wtedy, gdy mam Booster.
 
18. Co robisz w związku z tą grą - nagrywasz filmiki o tematyce MSP, piszesz na blogu, czy po prostu spokojnie sobie grasz?
~Oczywiście, że piszę na blogu.
 
19. Czy używasz Design Studio?
~Tak, ale bardzo rzadko.
 
20. Bierzesz udział w konkursach tematycznych?
~Czasem tak, ale to wtedy, gdy bardzo mi się nudzi.
 
 
Nominacje:
♥Emi Caffe - Emi-Caffe.blogspot.com
♥ ByAnyBunny - julciowe-msp.blogspot.com
♥ >>Blacki<< - Nie powiedziałaś mi na jakim blogu piszesz.
♥Lubie ciastka2323 - Ty również nie podałaś mi tej informacji.
 
 
KONTAKT:
MSP: ###supergirl
GG: 58101854  
Instagram: Idestructible_dream
 
 
To wszystko na dziś.
Miłego popołudnia!
 
 

12 komentarzy:

  1. Fajny post. Długo się zastanawiałam nad tymi krasnalami jednak teraz już wiem co mam zrobić. Zaproszę na GG

    OdpowiedzUsuń
  2. 1? B) fajny TAG. Tesz hcem nominadzie; xDD a tak ten no... Super post :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny posteu^^ :3.
    Zaobserwowałam cię na insta XD.
    (pysy. @nochybatwojstary)
    ~Niestatystycznaok~

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post. Dzięki za nominke :').

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post. Nie nominowałaś mne :( foch forever xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chcesz to mogę edytować post. I dzięki:)

      Usuń
  6. Elf chyba jest na 21 stronie u wszystkich, chociaż nie wiem, bo do nie dawna z każdego konta tam go widziałam. Mogli coś zmienić c: A post fajny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post. Chciałabym być nominowana D: xd
    mondye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. napisałaś Dziwne, bo ostatnio widziałam go dostępnego jedynie dla VIP.. przecież on zawsze jest dostepny dla vipów

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!