poniedziałek, 1 lutego 2016

Coś o mnie + Look "Princess of dots"


Tu ta, co niby uczestniczyła w wczorajszej gównoburzy.
Niby, ponieważ:
Dałam konto koleżance z MSP, ponieważ miała mi coś tam
zrobić, a tak naprawdę pochwaliła się znajomością śmiesznych
komentarzy :')
Więc... Nie, nie uczestniczyłam w fali gównoburz!
Coś o mnie
Jestem CoonKate (czyt. KunKejt), w msp gram około roku,
lecz na Trixie gram od... 7 miesięcy na poważnie.
Jula - dość wysoka, brunetka z zielonymi oczami,
które były kiedyś niebieskie. Julka nie lubi
kłótni, ale lubi się mścić na tych, co ją obrażają.

Kiedy na msp ktoś się jej zapyta, czy da prezent,
czy coś podobnego, to czasami daje. Chyba że
ktoś codziennie prosi ją o te prezenty, to blokuje B)

Druga Część posta

Dzisiaj przedstawię Wam listę postów, które ewentualnie
napiszę w tym tygodniu, a jak nie zostanę - oddam serie
kilku zaufanym osobom.
Posty:
~ Odwzorowywanie piosenkarek
~ Idealne looki z TOP
~ Looki
~ Która MS odpada?
Na posty głosujemy w komentarzach

Look
Mam dla Was teraz look'a, który nosi nazwę Princess of dots czyli Księżniczka kropek. Nazwa dlatego, ponieważ look jest prawie cały w kropki.
Oto on (jestem w niego przebrana):

Szalona ja, ale tak miało być w sumie... Kocham tą bluzkę, użyłam jej kiedyś do jakiejś stylizacji, lecz nie zachwyciła mnie tak bardzo jak tutaj. W look'u są też serca na nogę, mimo iż nie da się ich kupić, są one posiadane przez większość osób.
Oto skład:

Drogo. Kosztuje chyba 3175 starcoint's! Wiem że dla niektórych (posiadaczy VIP'a) ta cena jest mała. Lecz dla osób które mają niski level i trudno im zarobić ten look jest za drogi... Na szczęście nie jest potrzebna do jego zakupu plakietka VIP, więc może go kupić każdy.
Paleta kolorów: (wiem że można u mnie kupić look, ale niektórzy chcą znać odcienie kolorów)
Koloru włosów nie mam, ponieważ są one zakupione w oryginalnym odcieniu, a na palecie nie wiem gdzie on się znajduję. Teraz oczekiwana przez niektórych sesja:
Look nie zawiera błędów, jedynie na obrazku trzecim włosy się dziwnie ułożyły, ale animacja jest chyba jedyna w której jest taki błąd :)

Bajj!
`CoonKate


60 komentarzy:

  1. Dlatego, że *
    *prezent, czy coś podobnego
    *7 miesięcy, a nie miesiący
    nieumiesz psiac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale nie zauważyłam błędów. Jest dobrze. Też popełniłaś błąd *nie umiesz.

      Usuń
    2. Nie to, że bronię, bo rzeczywiście parę błędów w poście się znalazło, ale jak poprawiasz, to wiesz, warto samemu być poprawnym.

      Usuń
  2. Zrobiła jeden błąd, i co z tego -.- Ona umie pisac. Fajny post i miło poznac.




    ~~Antosik789/Tosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie jej post nie jest fajny... tylko mi przeszkadzają te odstępy w połowie zdania?

      Usuń
    2. Nie ma odstępów, pokaż jak je widzisz. Chyba że chodzi Ci o spacje?
      -'-

      Usuń
    3. Okej sry. Jestem na tel. i post wygląda inaczej niż na kompie xx. Mimo tego post wygląda jak na odwal - będę szczera

      Usuń
  3. Zrobiła jeden błąd, i co z tego -.- Ona umie pisac. Fajny post i miło poznac.




    ~~Antosik789/Tosia

    OdpowiedzUsuń
  4. wyje
    sciagnelas logo od cordelie i nic sobie z tego nie robisz? :))
    aha i post mi sie nie podoba, te odstepy raza w oczy, na dodatek jest krotki. nie mam pojecia jakim cudem sie dostalas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjełaś mi to z ust :-)).

      Usuń
    2. wspomne jeszcze, ze jesli mialas zamiar pisac tak krotkiego posta, moglas go przynajmniej ladnie ozdobic, zadbac o estetyke.
      "Dałam konto koleżance z MSP, ponieważ miała mi coś tam
      zrobić, a tak naprawdę pochwaliła się znajomością śmiesznych
      komentarzy", jezu, mega zachichotalam. XDDDDDD taka wymowke znal kazdy z nas. jakos mnie ona nie przekonuje. widac, ze klamiesz i po prostu wstydzisz sie, ze pisalas takie glupoty (chodzi mi o gownoburze). zalosne..

      Usuń
  5. Faktycznie są odstępy, brak niektórych znaków interpunkcyjnych i zła forma gramatyczna. Dodatkowo post jest zbyt krótki, a kilka zdań nie ma sensu. *To jest tylko moje zdanie*
    ~`L'~

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie chcę być nie miła, ale radzę spojrzeć na mój post próbny (y)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ktoś mnie oczarował mimo że nie lubię Julki to super napisała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz cudowna nazwe kochanie <3333333333333

      Usuń
    2. Wyje serio XDDDDD

      Usuń
    3. ja tez XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      Usuń
    4. Ojapitole ide po popcorn boo zanosi sie na kolejny shitstorm XD

      Usuń
    5. Lanczi patrz
      Powiem ci cos kryptonimem
      Gotowa
      Uwaga
      Prysznicufki triszunia lanszi gufno
      Gg

      Usuń
    6. Lanszi, widzę, że masz nowego fana XDDDDD Zazdro. Plis, zrób ktoś też takie konto na moją cześć XDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      Usuń
    7. Lari da sie zalatwic 8))

      Usuń
  8. Popieram osoby wyzej
    Kurde
    A chcialam wyrazic sw zdanie
    Osoby wyzej zrobily to za mnie :'<

    OdpowiedzUsuń
  9. Ej
    Tak szczerze to dziś blog Abi mylił mi się przez to wszystko z wannami XDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XDDD
      Ja przez to wszystko to wgl zapomnialam ze jakies inne blogi istnieja

      Usuń
    2. Ahahahahah XDDDDD

      Usuń
    3. Szczerość hard XDDDD

      Usuń
    4. XDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      Usuń
  10. Taka uwaga, obrazajac czytelników w ankiecie zbyt duzo głosów na cb.
    >S

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzeba być naprawdę "inteligentnym" człowiekiem, żebylogo osoby, która pisze na tym samym blogu. No bo chyba sama Ci go nie zrobiła? Jestem ciekawa co Inde na to, gdy to zobaczy.

    /Iv

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Inde mi odpisała że nic się nie stało ;_;

      Usuń
    2. Spoko, serio nic takiego, kiedyś może by mi to przeszkadzało, ale teraz mi to w sumie obojętne. Xdd

      Usuń
    3. I tak żałosne zachowanie. Najpierw się pyta, a potem kopiuje.

      Usuń
    4. Nie wiesz nawet jaka była kolejność.

      Usuń
    5. Redaktorka i tak powinna wykazywać się oryginalnością.

      Usuń
  13. Ja pizgam. Jak mam być szczera, to post jest idealny na bloga z dziesięcioma wyswietleniami.
    Możesz to uznać za pochwałę. :DD

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja pizgam. Jak mam być szczera, to post jest idealny na bloga z dziesięcioma wyswietleniami.
    Możesz to uznać za pochwałę. :DD

    OdpowiedzUsuń
  15. Napiszę coś, czego nikt jeszcze nie napisał B) Ładny look. Może też się skuszę na kupienie jego, tyle że chyba w innych kolorach. Opini na temat loga Indie nie napiszę. Osoby wyżej
    mają rację.

    OdpowiedzUsuń
  16. Robicie wielkie zamieszanie. Każdy ma inny styl pisania. Krótki post? Robicie panikę, zamieszanie. Nie każdy chce pisać jak jakiś "fejm" z bloga.
    "Bo ona się dostała, to muszę zhetować" Ogarnijcie się. Każdy zapewne początkowo pisał takie notki. Nie każdy ma czas na pisanie postów, a choć by taki krótki - wkłada się dużo pracy. Zamiast wy tego docenić hejtujecie.
    Zastanówcie się czasem. Cieszcie się, że w ogóle coś napisała.

    ~Nie pozdrawiam
    `Bambinos
    `ByAnyBunny

    OdpowiedzUsuń
  17. Po co miała bym stać w obronie hejterek :')

    OdpowiedzUsuń
  18. Rozwaliłaś mnie, super tłumaczenie xDDA KRÓTKI POST

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!