poniedziałek, 1 lutego 2016

Pierwszy post. Kim jestem?


  Witam Was bardzo serdecznie. Z tej strony bardzo podjarana, której o mało serce nie stanęło ze szczęścia  Jullie. Czyli redaktorka, która dostała się na okres próbny. Bardzo chciałabym zostać tu na zawsze, to moje marzenie, ale pisanie tutaj, i tak bardzo mnie cieszy. Danke Florce i Kathey, za to, że mnie wybrały. To wielki zaszczyt, naprawdę.
Jeśli chodzi o gównoburzę, która ostatnio pojawiła się pod postem z wynikami, to nie wnikam w nią.
Nie pytajcie mnie o nic, co jest z nią powiązane. Wolę nie być powodem hejtów i kolejnych takich kłótni. Z góry bardzo Wam dziękuję.

  Postanowiłam, że mój post powitalny będzie zawierał fragmenty z mojego zgłoszenia, ponieważ ma taką formę, która się przyda. Muszę jednak przyznać, iż nie jestem dobra w pisaniu postów powitalnych.

 
~♥~ Moja historia ~♥~
 
 
  Pewnego dnia, a dokładnie 24 kwietnia pewnego roku na świat przyszła dziewczynka o ciemnych włosach, niebieskich jak niebo oczach, piegowatym noskiem, malinowymi ustami oraz bladą, jak śnieg cerą. Rodzice nie mogli zastanowić się nad imieniem jakże tej pięknej dziewczynki. W końcu jednak zdecydowali się na dwa imiona: Julia, oraz Karolina. Jak postanowili, tak ich córeczka się nazywała. Dziewczynka rosła, rosła, zdobywała cechy, wiedzę, poszła do szkoły - jak każde dziecko, które ma taką możliwość. Okazała się być osobą o jasnym charakterze, która jest również ciekawa świata. Gdy zasiadła do komputera, zainteresowała ją pewna gra, a mianowicie MovieStarPlanet. Chciała się dowiedzieć o niej wszystkiego, więc zaglądała na różne blogi. Gdy jej błękitne oczy ujrzały wspaniałe posty, wspaniałych redaktorów, sama zapragnęła takie pisać. Założyła bloga, niestety nie potrafiła sama wszystkiego robić. Wiedziała, co i jak, ale sama nie dała rady. Więc zgłasza się już trzeci raz na jakiegoś bloga, aby pisać na nim takie właśnie posty. Tym razem blog to Abieska-Wariatka-i-MSP. I cudem, dostała się. Na razie na okres próbny, ale.. dostała się!
 
 
Teraz, mam już rocznikowo 13 lat.
 
 
~♥~ Historia MSP ~♥~
 
  Moja historia MSP nie jest miła, ale łatwo ją zrozumieć...
Otóż..
kiedyś miałam konto z 38 lvl, ale niestety utraciłam je poprzez atak hackera. Był mocny, bo próbowałam go przechytrzyć wieloma sposobami. No ale niestety uczynił mnie "łysą pałą"
i "nagą MovieStar", a gdy minęły 3 dni konto zniknęło. Na zawsze. Byłam obrażona na cały świat, no bo miałam 38 lvl, wiele razy VIP, mnóstwo przyjaciół, znajomości, ubrań, osiągnięć..
Chyba rozumiecie? No cóż.
Moja przyjaciółka przekonała mnie, że w takiej sytuacji nie wolno się poddawać, tylko rozwijać się od nowa. Założyłam więc nowe konto - Jullie <3
Mam nadzieję, że szybko się rozwinę jak na poprzednim, i że Wy chociaż troszeczkę mnie wesprzecie.

Możecie mnie zaprosić, przyjmę większość osób. Tak prezentuje się moje konto (nie najlepsze, ale początki są trudne):


Mam obecnie 7 level, ale proszę, uszanujcie to. Straciłam poprzednie konto...
Ale nie przejmujcie się. Jak to napisałam w zgłoszeniu "Znam się jednak na MSP, jak czarodziej na zaklęciach".






Jeśli chodzi o moje pomysły na posty, to np.:
~Ocena Naszych Pupili  (czyli boonie, i boonters)
~HoN (w normalnym stylu, nie w tym, co już na blogu jest) *Można się zgłaszać*;
~Rysunki;
~Poradniki (np. jak coś narysować);
~Moje opowieści;
~Transformice, czyli nie tylko MSP.
Możecie zadawać mi również pytania do Q&A, abyście wiedzieli o mnie więcej.
Jeśli chodzi o posty, będę pisać kilka tygodniowo.

To tyle w tym poście, myślę, że się spodobał. Jeszcze raz danke, za wybranie mnie!
Do kolejnego posta! Jestem gotowa, i jutro pojawi się kolejny 8)

~Jullie
`Ava ♥


16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. I tak wgl też mam 7 level. Hehe a myślałam że tutaj tylko ja mam niższy lvl.
      PS. Chyba Cie kiedyś widziałam na MSP :O.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Tobie też życzę powodzenia i dziękuję. C;

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że razem tu zostaniemy. Jesteś Julia? Ja też :D

      Usuń
  3. Myślałam, że osoby, które tu się dostaną dobrze wykorzystają tę szansę. I czy wszyscy musicie opowiadać o sobię,, Pewnej zimy. Słonecznej zimy. Deszczowej zimy i letniej zimy. Urodziła się dziewczynka płci człekokształtnej. Rodzice zastanawiali się nad jej imieniem. Może dom? Może książka? Ale nadali jej imię nożyczki." Bez urazy moje zdanie. Po prostu nie zbyt dobrze mi się to czyta. Chciała bym byś dobrze wykorzystała tą szansę. Powodzenia!
    ~pozdrawiam
    -mspzgiga.blogspot.com
    `GiGa

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post, aczkolwiek ja bym połączyła go jeszcze z jakimś tematem c;

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło mi Cię poznać. Współczuję z powodu tego usunietego konta.

    OdpowiedzUsuń
  6. W końcu będzie coś o tfm ;-;

    OdpowiedzUsuń
  7. W końcu będzie coś o tfm ;-;

    OdpowiedzUsuń
  8. Współczuję z powodu tego konta z 38 lvl :/. Życzę powodzenia! C:

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny post. c: Jednak źle czyta mi się takie filozoficzne zdania typu ''Zastanawiali się nad jej imieniem ; tak też zrobili itp''. Osobiście wolę pisanie od serca oraz prosto, trafiające od razu do czytelnika. Nie prostackie, ponieważ to co innego. Najlepiej, jak ma zawarty w sobie nieskomplikowany język. Dobrze, że się rozwijasz i masz wyobraźnię do pisania, lecz mówię, co ja o tym myślę, z mojego punktu widzenia jako czytelnika.
    Współczuję usuniętego konta, pamiętam, jak się po jego usunięciu poznałyśmy. :/

    ~ EC/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!