poniedziałek, 1 lutego 2016

Hallo?

Kurde, dawno mnie tu nie było.
Serio, nawet nie wchodziłam, żeby sprawdzić co się dzieje i nie wiem, pomóc. Możecie wyzywać od szmat, suk, nie wiem. Jak chcecie, do wyboru do koloru... 
Wiem...
Po prostu jestem okropną adminką, a tym bardziej redaktorką. Od kiedy nie pisałam? 
Lol, nawet nie pamiętam kiedy ostatnio jakikolwiek post wstawiłam... Kiedy załagodziłam jakiś ostry spór? W tamtym roku? W wakacje? Ja jestem okropna, serio. :) Dobra, koniec wyżaleń - chcę przeprosić i wyjaśnić, gdzie byłam,
Przepraszam za moją ultra małą obecność na blogu. 
Naprawdę, przepraszam. Nie mam jak pisać o MSP, gdyż mam raczej dostęp do telefonu. (Aplikacja MSP trochę zajmuje) Internet z służbowego laptopa mojej mamy, na którym rzadko kiedy "siedzę", bo wiecie, on jest do pracy. I szczerze, nie mam pomysłów na posty, tzn, na obecny czas nie obchodzi mnie ta gra.
Naprawdę, jest mi głupio, że zawaliłam. Ten blog to tyle wspomnień, których raczej nie chcę stracić (nic nie sugeruję ;D) i no... (szukam odpowiedniego określenia, wait) Są dla mnie ważne (?) i chcę, aby żyły jak najdłużej. Ale jak to ja, muszę na chwilę zapomnieć o tym co mi zależy, zająć się czymś innym... (serio, taka jestem)
Bez przedłużeń - o co mi chodzi?
Może niektórzy się domyślają.
A pozostali nie. XD
Dobra, a tak serio. Tak - planuję wrócić i do gry, i na bloga, i w ogóle. Jakoś sobie poradzę, mam (za przeproszeniem) ch**owy komputer stacjonarny, ale! netbook, który dostałam na I Komunię [czy jak to się tam pisałoXDXD] i jest starszy od stacjonarnego, ale lepiej działa i może MSP też otworzy. :|
Także, czekajcie, jeszcze zobaczycie posty ode mnie i o grze, obiecuję... XD
Ha det bra
z besosami
Malina
*wstawię swoje zdjęcie, bo tak*



15 komentarzy:

  1. 1 *-*
    Poczekamy zobaczymy czy z tych obietnic coś będzie

    OdpowiedzUsuń
  2. Oja, nie wiem skad ale zobaczylem samo zdj i od razu 'malina'. Potem tytul i wgl supi ze jestes juz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może temu, że kiedyś kiedyś wstawiłam tu swoje jpg? :| ♡
      `m

      Usuń
    2. Tak, daawno! Ale to nie przez ro, po prostu jestes taka rozpoznawalna

      Usuń
    3. Co XD O mnie już chyba cały świat zapomniał, nie wiem czemu tak sądzisz XDD
      `m

      Usuń
    4. Nie wiem XDDDDDDDDD

      Usuń
  3. Zanim przeczytałam posta, myślałam, że się ktoś pod Ciebie podszywa XDDD
    Cieszę się, że wracasz.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!