poniedziałek, 1 lutego 2016

Ktoś nowy♡

Cześć!


Z tej strony Julka, która dostała się na okres próbny. Zapewne mnie nie znacie, więc ten post jest poświęcony zapoznaniu się ze mną.

Na początku jeszcze kilka słów.

Pragnę bardzo podziękować, za przyjęcie mnie na ten okres próbny. Mówiąc szczerze, nie spodziewałam się takiego werdyktu. Mało serce nie wyleciało mi z radości. Gratuluję również innym osobom, które mają możliwość pisania na tym blogu.


O! Jeszcze jedno.
W związku z tym, że zaczęły się u mnie ferie, Wyjechałam na obóz taneczny. Nam pewne trudności z pisaniem postów do czwartku, ale na moje szczęście w ośrodku jest Internet. Również logo, które przygotowałam już dawno, ponieważ lubię się bawić, pojawi się w piątek. Planuję codziennie pisać jeden post. Niestety mam napięty grafik, ale postaram się spełnić moje marzenie.
 


Wystarczy, wystarczy.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡


Na imię mi Julia. Wolę jednak gdy mówią na mnie Julka. Jestem z rocznika 2004. Chodzę do 5 klasy szkoły podstawowej.
Edukację zaczęłam w wieku lat 7, ale byłam gotowa wcześniej. Umiałam już czytać w przedszkolu. Uczę się dobrze, co roku zostaję wyróżniona. W domu jednak nie spędzam czasu nad książkami.

Codziennie od poniedziałku do piątku uczęszczam na zajęcia dodatkowe. Tańczę, śpiewam, gram na pianinie i gitarze. Interesuję się głównie muzyką, ale na liście znajduje się blogowanie, sport, sztuka. Bardzo lubię czytać książki.

O MSP dowiedziałam się w marcu 2012 roku. Grę poleciła mi moja koleżanka. Do tej pory miałam 3 konta, na które wchodziłam regularnie. Na pierwszym koncie doszłam do levelu 3 (oczywiście przed zmianą systemu [?] ). Drugie konto cieszyło się 14 levelem. Zrezygnowałam jednak z niego przez brak fajnych ciuchów i podobnych. Obecnie gram pod Nickiem ###supergirl, miałam 2 razy VIP, a doszłam do poziomu 9.

Można powiedzieć, że dopiero zaczynam historię z blogowaniem. W ubiegłym tygodniu z koleżanką założyłam bloga nasza-strona-zycia.blogspot.com. Niestety nie wypalił. Znacznie łatwiej jest mi pisać posty i określonej tematyce, a na mojej stronie znajdują się notki o wszystkim.


♡♡♡♡♡♡♡

Myślę, że to wszystko o mnie.





Jeszcze raz dziękuję, za dodanie mnie na bloga.  Po prostu radość mnie tak rozpiera!





Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Piszcie w komentarzach opinie i może jakieś pytania do Q&A.


Pozdrawiam

♡JulCzii

P.S. Kathey,  pomylilaś się w moim nazwisku przy ogłoszeniu wyników.  Szczegół;)

10 komentarzy:

  1. Krótki post, jak na taki blog... /;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety 😔 muszę zgodzić się z Wintelle :)
      Diva o imieniu diva
      Vinlle

      Usuń
    2. Tylko ja mam wrażenie, że "Vinlle", jest podobne do "Wintelle"?

      Usuń
  2. Czekam na dalsze notki (:
    Zgadzam się z Win, troszkę krótki post, ale sama wiem po sobie, że czasami ciężko napisać coś o sobie. Mam nadzieję, że następnym razem będzie lepiej. Trzymam za Ciebie kciuki.

    /Iv

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako, iż chyba miał być to post o sobie, to jest w porządku! Podobasz mi się z pisania ^-^
    `Florka

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako, iż chyba miał być to post o sobie, to jest w porządku! Podobasz mi się z pisania ^-^
    `Florka

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jestem z rocznika 2004! PJONA!
    Supe post c:

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!