poniedziałek, 1 lutego 2016

Cześć - czyli jedna z redaktorek, która dostała się na bloga

State Salve
[będzie to moje powitanie]


Na pewno się nie domyślacie kto pisze. Dostałam się na okres próbny. Mianowicie, z tej strony ''Zuzanka'', może mówcie na mnie Zuza. Bardzo się cieszę, dziękuję, że mam przyjemność pisać tu, chociaż na okres próbny.

Jest to post powitalny. Chciałam dodać to do jakiegoś posta, lecz skoro jestem już w załodze, postanowiłam, że nie będę tego odkładać. Mam czas, więc czemu by go nie wykorzystać? Oczywiście w tej notce wam się przedstawię, powiem wam coś o sobie.

O mnie: 

Na świat przyszłam 28 sierpnia 2005 roku. Jak można się domyślić, aktualnie mam 10 lat. Po urodzeniu miałam nazywać się Marcelina, lecz mama zadecydowała, że posiadam imię Zuzanna.
W wieku 5 lat, bardzo kochałam śpiewać, jednak dalej bardzo to lubię. Przyjaciółki zawsze twierdziły, że mam talent... Uwielbiam także pisać opowiadania, tańczyć, od czasu do czasu grać na pianinie oraz oczywiście blogować. Co do samej mnie... W internecie jestem raczej miłą osóbką. Przyznam, że czasem lubię się kłócić, ale chyba nie jest ze mną aż tak źle! W szkole, w najbliższym otoczeniu jestem nieśmiała, jak i lekko zacofana. Wygląd zewnętrzny nie jest ważny, jednak nie lubię siebie. Niska samoocena z powodu wagi i wzrostu, ogólnie siebie.
Uczęszczam do 5 klasy szkoły podstawowej, uczę się bardzo dobrze. Popełniam drobne błędy w pisowni, sami napiszcie co o tym myślicie.

Sama nie wiem co mogłabym jeszcze napisać, może serie, które chciałabym prowadzić?


  • Look, cool film!                                                                                                                                                                                                                                                                                          W tej serii oceniam kilka dzieł użytkowników naszej gry. Tzn. filmów. Opisuję fabułę i oceniam w kilku kategoriach. Dialogi, muzyka, tła i ogólny całokształt, czy film jest ciekawy itp.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     


  • Top kategoria/e
          Seria polegająca na ocenianiu różnych rzeczy. Do miseczki wkładam karteczki z napisami: zdjęcia, filmy, artbooki, design studio i innych rzeczy z miasta filmów. Zamykam oczy i losuję jedną. Jeśli wezmę do ręki np. zdjęcia, oceniam kilka zdjęć z TOP.      



  • Flowers image
         Z grafiki wybieram kilka interesujących mnie obrazków kwiatów. Wzoruję się kolorystyką i właśnie do niej tworzę look. [oczywiście na msp]



  • Cats / Odwzorowywanie kotów
          Seria podobna do poprzedniej. Tutaj jednak biorę zdjęcia kilku kotów i własnie nimi inspiruję się do stworzenia jakiegoś ciekawego looku.




  • Odwzorowywanie - cats, roses, fruit itd.
          Oczywiście z tych wszystkich serii wybiorę 3, ponieważ na pewno nie będzie tylu odwzorowywań. Tutaj jest ogólne wybieranie zdjęć. W każdej notce inny temat, więc bardziej ciekawie.




  • Ranking tygodnia/Sprawdzenie tygodnia

          Post z takowej serii pojawiał by się raz na tydzień. Piątek/sobota. Wybrałabym TOP zdjęcie, TOP film, TOP artbook, TOP prezent, TOP moviestar, TOP look, TOP gwiazda itd. Widziałam na którymś z blogu podobną serię, lecz tą wymyśliłam wyłącznie sama. Nie lubię kopiowania.


To tyle z serii. Możecie w komentarzu, którą byście chcieli najbardziej na tym blogu.
Post wyszedł dość krótko, nie miałam pomysłu na opisanie siebie, nie chciałam także robić kopiuj --> wklej mojego zgłoszenia.

Jestem ciekawa waszych komentarzy na temat mojego stylu pisania, na temat mojej osoby. Jeśli ci się nie spodobało, powiedz to. Obchodzi mnie wasze zdanie, aby wiedzieć co na przyszły raz poprawić lub czego oczekujecie.


Dziękuję za uwagę, do zobaczenia! ;**



PS jutro może nie pojawić się post, ponieważ w mojej szkole odbywa się zabawa karnawałowa!

18 komentarzy:

  1. Oja, urodziłaś się dzień przede mną. Tylko, że ja rocznik 2002. :) Też lubię śpiewać, jej. Już Cię lubię, jesteś moją faworytką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post. Zauważyłam tylko jeden błąd w jednym ze zdań:
    "W wieku 5 lat, bardzo kochałam śpiewać, jednak dalej bardzo to lubię." Raczej niepotrzebnie wstawiłaś tam wyraz "jednak". Poza tym wszystko świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno to poprawię, dziękuję. Pierwszy raz widz tyle komplementów. ;oo

      Usuń
  4. Fajny post! Będziesz jedną z Moich faworytek :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie to ciut za mało. Zapomniałam kilka rzeczy, ale jeśli tak myślisz to bardzo się cieszę. :))

      Usuń
  6. Coś czuję że będziesz moją faworytką c: Serie są świetne, nie potrafię wybrać która jest najlepsza xd

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!