czwartek, 27 marca 2014

Aktualności MSP: Nowy konkurs "Atchoo! I have the flu!"& Nowe unikaty VIP'a na rok

Czeeeść! Jak zauważyliście, no i ja też zauważyłam, Kathey i Sagira zostały dodane do bloga po raz drugi na okres próbny. Ciekawe, jak się potoczy ta walka o redaktora, prawda? Ale nie zapominajmy, Abieska wspominała, że dziewczyny mają mieć czyste karty, czyli nie oceniać koleżanka/ z poprzednich postów.

Dobra, nie będę się rozpisywać na ten temat, tylko ukażę nowy konkurs na MSP i nowe unikaty do VIP'a na rok.

Zaczynamy!

Konkurs "Atchoo! I have the flu!" - po polsku oznacza Apsik! Mam grypę!

Ok, oto nasz konkurs:
Hmm... nie spotkałam się z takim konkursem, więc jest on bardzo przydatny. Tylko trochę no, obrzydliwy jak dla mnie... oceniam na 8/10.

UBRANIA

Ubrania dla dziewczyn:
*kliknij, aby powiększyć*

Mi się niektóre ubrania podobają, np. włosy i ta bluzka bez krótkich rękawków. Niektóre rzeczy są bardzo przydatne, więc oceniam na 9/10.

Ubrania dla chłopców

Modzi się nawet postarali, to trzeba przyznać. 2 strony! Moim zdaniem to dość dużo, zwykle twórcy MSP dodają jedną stronę ubrań dla chłopców. Ubrania nie powalające, ale włosy są no... suuuper! Oceniam na 8/10.

ANIMACJE
Nazwa: Snotty Soup Time, co translate google tłumaczy jako zasmarkany czas zupa O_O....

Rodzaj: Nie VIP

Temat: Podstawowe

Co przedstawia: MovieStar je zupę i ją wącha, jeśli słowniki internetowe nie mylą.










Nazwa: Bed Bound, translate google tłumaczy to jako łóżko związany O_O No cóż, jedynka z angielskiego

Rodzaj : Nie VIP

Temat: Podstawowe

Co przedstawia: MovieStar leży w łóżku z termometrem i ma czerwone wypieki.








Nazwa : Sneezing, z angielskiego to kichać.

Rodzaj : VIP What?! ;-;

Temat : Podstawowe

Co przedstawia: MovieStar kicha i się pochyla.










Nazwa: Coughing, z angielskiego znaczy kaszleć.

Rodzaj: Nie VIP

Temat: Podstawowe

Co przedstawia:  MovieStar kaszle, pochyla się i łapie się za swój układ oddechowy (XD, nwm czy dobrze napisałam)











Nazwa: Hot Tea O.o

Rodzaj: Za Diamonds

Temat: Podstawowe

Co przedstawia: MovieStar siedzi w klatce (O.o), pije herbatę , ma wypieki na nosie oraz jest otoczona chusteczkami (:D)







Nazwa: Sick in Bed

Rodzaj: VIP

Temat: Podstawowe

Co przedstawia: MovieStar leży w łóżku na poduszkach i ma, chyba jakąś czapkę czy co tam jeszcze (XD)









Ogólnie animacje bardzo mi się podobają , więc oceniam je 10/10.
Ps. Aktorką było moje drugie konto, Maosse. Pomagajcie!

TŁA:

Nazwa: Zen Room

Rodzaj: Nie VIP

Temat: Budynek

Co przedstawia: Czyiś pokój z łóżkiem i dziwnym stworkiem.









Nazwa: Rock Room

Rodzaj: VIP

Temat: Budynek

Co przedstawia: Rockowy pokój, moim zdaniem genialny ( <3 )








Przez to ostatnie tła oceniam na 8/10, inaczej byłoby najwyżej 6/10.

RZECZY:
Hmm... rzeczy ciekawe, moją uwagę zwróciła owa "klatka" oraz 2 krzesła i lusterko z szafką VIP za 250 StarCoins. Oceniam na 8/10.

OGÓLNA OCENA KONKURSU:

51/60, czyli Moderatorzy zdaliby według mnie na mocną piątkę.


Ok, teraz Nowe Unikaty Dodane Do Vip'a Na Rok. (tag, tag wszystko z dużych XD)


Według mnie boska jest sukienka i włosy. A według Was? Piszcie w komach!

Pozdrawiam,



11 komentarzy:

  1. Super notka.
    Pierwsza *u*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! magdusia898

    OdpowiedzUsuń
  3. Rany, ale super notka ! Robisz najlepsze notki ze wszystkich !
    ~NA MSP jestem juliakaminska

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te unikaty. Jak dla mnie to najlepsze są włosy. Fajne ciuchy masz na 2 koncie. Super post.
    Pozdrawiam,
    Królewna G79

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne robisz aktualności msp <3 , a także inne serie ;). Taa... akurat jestem chora :D Według mnie konkurs ja oceniam 9/10 czyli w rozszerzenie (matematyka xD) to 54/60 :D. Ogólnie fajnie wyszedł konkurs i unikaty vipa elite na rok. No cóż... Postarali się!
    Super notka oby tak dalej,
    Pozdrawia,
    Mika2118 ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz talent blogera, moim zdaniem ty i Abieska piszecie świetne posty! Nie licząc tych postów Abieski na temat bloga, bo nie, że są złe tylko wiem, źe ona ma bardzo duży talent, ale jak już napisze posty to ostatnio tylko na temat bloga. Ale, powracając do Cb - LanaQ. Świetny pościk, czekam na więcej twoich i pozdrawiam~ klaudia as

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post, ciuchy i wszystko wogóle w tb jest super. Czekam na kolejne posty.
    Angela nat

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post (jak zawsze) czekam na kolejnego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post, mi z rzeczy do pokoju najbardziej się podoba łóżko piętrowe.
    ~$zelek$

    OdpowiedzUsuń
  10. Wątpie że to klatka i czapka:) Wg.mnie ubrania są niezłe. ZetkakteZ

    OdpowiedzUsuń
  11. Ubrania są fajne. ZetkakteZ

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!