wtorek, 19 kwietnia 2016

✌➳ Wywiad z ! ! ! Alicja ! ! ! + Konkurs na logo! ➳✌

Cześć!

Z tej strony Tori. Tym razem mam dla Was coś chyba ciekawego, tak sądzę. A mianowicie wywiad z osobą znajdującą się w top, grającą pod nickiem ! ! ! Alicja ! ! !. Do tego ogłoszę także konkurs na logo, który dodałam także na Tzm. Zrobiłam to po to, by więcej osób się zgłosiło. Dostałam już aż 3 obrazki, z czego jestem poniekąd zachwycona. Zanim jeszcze podam zasady oraz zagrody, zapraszam na wywiad.

x Wywiad x

Zadawałam pytania dotyczące nie tylko jej konta, ale też spraw, które często przeszkadzają użytkownikom i są częstym tematem dyskusji.

Ja - Jak właściwie trafiłaś na MovieStarPlanet?
Ona - Kiedyś dowiedziałam się od koleżanki i od razu założyłam konto.

Ja - To konto było Twoim pierwszym spotkaniem z tą grą, czy wręcz przeciwnie?
Ona - Nie, przed Alicją miałam wcześniej konto.

Ja - Co najbardziej lubisz robić na MovieStarPlanet?
Ona - Robić filmy no i pisać z spoko osobami.

Ja - Która wersja tej strony bardziej Ci się podoba - obecna, czy ta z 2011 roku?
Ona  - Hm, dwie strony mają swoje zalety i wady. Trudno mi się zdecydować, ale jeśli chodzi o sam wygląd, to wolę tę, jak było kiedyś. Jeśli chodzi o graczy - seki kiedyś nie były aż tak znane, były wręcz czymś nielubianym. Nie było też diamentów, gracze robili różne artbooki, żeby je wycofać, ale jak widać diamenty mamy aż do dziś. I pozytywem aktualnej strony jest też to, że można mieć więcej najek niż kiedyś.

Ja - Czy często spotykasz się z pytaniami typu 'dasz pozdro/prezent'? Odnosisz się do nich pozytywnie, czy wolisz nie odpisywać na takie wiadomości?
Ona  - Nie zawsze odpisuję, bo to czasem aż denerwuje. Pozdrowień nie daję prawie wcale, bo szkoda mi na nie diamentów. Osobie, która kojarzę z tego, że da mi grafa lub film obejrzy itd jak prosi o prezent to pewnie, że dam.

Ja - Czy miałaś kiedyś do czynienia z osobami, które groziły Ci lub Cię obrażały? Czy to tolerujesz?
Ona - Oczywiście, że miałam z tym do czynienia i to nie jeden raz. Tego nie można tolerować.

Ja - Co sądzisz o osobach, które do użytkowników z niższymi poziomami odnoszą się w niemiły sposób, bardzo często specjalnie nie odpisują oraz nie przyjmują do grona znajomych?
Ona  - Jak dla mnie jest to po prostu nie fair.

Ja - Ostatnie pytanie - co sądzisz o fandomie typu '#AS'?
Ona  - Nie wiem co mam o tym myśleć..

Ja - Chcesz kogoś pozdrowić?
Ona  - Tak, każdą osobę, która to przeczyta.

Ja - Dziękuję za wywiad!

Mam nadzieję, że ten wywiad Was zaciekawił i się spodobał. Dziewczyna jest miłą i ciekawą osobą.

x Konkurs na logo! x

Tak, konkurs na logo! Należy zrobić dla mnie logo i przesłać na e-mail (wiktoriatori@o2.pl). Tematyka oraz styl jest dowolny, język cytatu oraz san cytat także. Proszę jednak, by nie pojawiały się tutaj logo o tematyce świąt Bożego Narodzenia lub Wielkanocy. Teraz przedstawię nagrody - 

  • Miejsce III : Lista życzeń do 1500 złotych pieniążków, dwie losowe rzeczy z mojej szafy oraz jedna z pokoju, 4 autografy, 4 obejrzenia filmów oraz po 5 'Love it' na looki, artbooki oraz zdjęcia (Jeśli tyle masz) + logo/grafika ode mnie
  • Miejsce II : Lista życzeń do 1800 Starcoins, 2 losowe rzeczy z mojej szafy oraz z pokoju, 5 autografów, 8 obejrzeń na filmach oraz po 8 serduszek na zdjęciach, lookach i artbookach + logo/grafika ode mnie
  • Miejsce I : Specjalne pozdrowienie, lista życzeń do 2000 złotych pieniędzy, jeden komplet z szafy oraz 2 rzeczy do pokoju, 10 obejrzeń na filmach i po 10 'Love it' na lookach, artbookach oraz zdjęciach + dwa loga/grafiki ode mnie
Termin - 10 maja

Jak już wcześniej pisałam, ten konkurs obowiązuje jednocześnie tutaj i na TZM, by więcej osób brało udział. Mam nadzieję, że nagrody są wystarczające.

xxx

Cóż, to by było chyba na tyle w tej notce. Zapraszam do zgłaszania się oraz wyrażania opinii w komentarzach. A na razie.. żegnam Was!

~ Tori




29 komentarzy:

  1. Masz rację, Julka jest sympatyczną osobą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Wywiad mega! A co do konia to wezmę udział! Nick mam e nazwie powyżej XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę udział, a co mi tam ^^
    ~ Rochelle

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest taka sprawa...emm... czy tylka ja nie znam Twojego nicku na MSP ( nie, no dobra zapomniałam, ok )? Co do loga. - na koncie głównym ( Taristta ) mam limit znaj. Mogłabyś zaprosić ( albo ja zaproszę ) na konto Taristta1? Logo zrobię, i to napewno :D

    ~Tari

    OdpowiedzUsuń
  6. Wezmę udział w konkursie. Zaproszę Cię z konta Lunija ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę udział! ^^ Nie oczekuj loga w tym miesiącu, a dopiero w maju, bo trochę mnie nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wywiad^^
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Biorę udział ;p już ci wysyłam *-*

    ~Paris
    ~dina301

    OdpowiedzUsuń
  11. Wezmę udział, co mi szkodzi? ;DD Już Cię zaprosiłam, czekam na akceptację i biorę się do roboty. x3
    ~`Selenaxs5

    OdpowiedzUsuń
  12. Biorę udział :)
    ~maselko120

    OdpowiedzUsuń
  13. Biorę udział ^.^
    ~3izabela3

    OdpowiedzUsuń
  14. Biore udział wysłałam już logo
    -wampir515

    OdpowiedzUsuń
  15. Biorę udział ale musisz przyjąć. Tylko nie jestem pewna jaki masz nick.. xd
    Ale ok
    ~laskajaktralala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz tylko czekać na akceptacje zaproszenia..

      Usuń
    2. Dlaczego wszyscy to piszecie? Macie mnóstwo czasu, a ja na MovieStarPlanet nie siedzę 24 godziny na dobę..

      Usuń
  16. Zrobiłam już logo jurtro najprawdopodobnie wyślę. Trzeba przesłac 1 logo czy można więcej?

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobra, biorę udział! Zaprosiłam cię z konta Ciurala!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wysłałam ci logo MOje to z konta EmiliaCool<?<?

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!