niedziela, 24 kwietnia 2016

Jak wyobrażam sobie postacie ze Stowarzyszenia Wędrujących Dżinsów czytając?


Cześć!

Z tej strony Tori. Po długim tytule tej notki chyba wszystkiego się domyślacie. Tym razem postarałam się, by stworzyć w sklepie na MovieStarPlanet cztery bohaterki książki 'Stowarzyszenie Wędrujących Dżinsów'. Od razy mówię, że opieram się w tych odwzorowaniach tylko na wyobrażeniach i tym, co siedzi w mojej głowie, bo filmu nie oglądałam. Cóż, najpierw opowiem Wam troszkę o książce a później osobno, przed poszczególnymi strojami opiszę krótkie dziewczyny.

🎨📻🎾

Książka opowiada o czterech przyjaciółkach, znających się od zawsze. Ich imiona brzmią Lena, Bridget, Carmen oraz Tibby. Pewnego lata każda z nich spełnia wakacje w innym miejscu, są z tego powodu niezbyt szczęśliwe. 
Pewnego dnia Carmen z dziewczyn znajduje w pewnym sklepie niepozorną parę spodni, właściwie dżinsów. Kilka dni przed wyjazdami i wyczekiwanym pierwszym dniem wakacji, przyjaciółki siedzą u Carmen i pakują się. Przy tej czynności nie brakuje oczywiście wymieniania spostrzeżeń, zwykłej rozmowy. Po chwili znajdują na dnie szafy ów tytułowe dżinsy i odkrywają, że mimo różnej budowy pasują one na każdą z nich. Postanawiają założyć stowarzyszenie i podczas wakacji co tydzień przesyłać do siebie spodnie, według ustalonej kolejności. Ustanawiają też zasady 'korzystania' z dżinsów.
🎨 Lena 🎨

Wszyscy mówią Lenie, że jest bardzo piękna a ją zaczyna to już denerwować. Ma ona siostrę Effie, która jest jej kompletnym przeciwieństwem, bo siostra jest wygadana i ma ogromne poczucie humoru. Bohaterka stowarzyszenia jest zaś ogromnie nieśmiała i nie lubi poznawać ludzi. Uwielbia za to malować, to ją odpręża. Wyjechała na małą wyspę w Grecji, do dziadków, co stwarza idealne warunki do uwieczniania krajobrazu. 


Dokładnie tam ją sobie wyobrażałam. Brązowe włosy związane w kitkę, na głowie okulary przeciwsłoneczne. Jako góra luźna koszulka, w podobnej kolorystyce jak bordowe trampki z białymi wstawkami. Jako dół postawiłam tutaj oczywiście na wędrujące dżinsy. Niestety, nie są zbyt podobne do tych, jakie widnieją na okładce powieści, ale podobają mi się. Stylizacja jest spójna, bardzo ładna i z pewnością sama założyłabym ją zarówno na siebie, jak i na moją MovieStar.

Bridget 

Bridget to bardzo energiczna, bardzo miła i odważna jedynaczka. Mimo wielkiej tragedii, jaką przeżyła (Jej matka zmarła) jest optymistką. Interesuje się wieloma sportami, toteż na wakacje wyjechała na obóz piłkarski dla dziewcząt. Bardzo często bierze udział w biegach, pływa i uwielbia spać nad brzegiem morza, oglądając gwiazdy.


Tutaj troszkę trudno było mi odwzorować. Wyobrażałam ją sobie jako osobę chodzącą w szortach, ale przyjęłam zasadę, iż każda bohaterka będzie ubrana w tej notce właśnie w te same dżinsy. No więc ma ona blond włosy, a na nich białą czapkę. Jako dół wybrałam jej związaną nad pępkiem koszulkę z wzorem ombre. Na górze na niej jest błękitny, na dole biel. Jako dół oczywiście dżinsy, te same co u bohaterki wyżej. Na nogach uwielbiane przez Bridget korki do piłki nożnej (Tak przynajmniej mi się wydaje, ale podobniejszych nie znalazłam). Jako dopełnienie stylizacji dodałam kolorowe bransoletki z rzemienia. 

📻 Tibby 📻

Ciemnowłosa dziewczyna z kolczykami. Jako jedyna nie wyjeżdża na wakacje, pracuje więc w sklepie u 'Wallmana'. W czasie pracy poznaje dwunastoletnią dziewczynkę chorującą na białaczkę i zaprzyjaźnia się z nią. Razem zaczynają kręcić film i robią wywiady z ich zdanie bardzo ciekawymi osobami i przy tym świetnie się bawią.


Niestety nie dodałam kolczyków, ale znalazłam bluzę z plakietką, którą nosiła non stop. Nie tylko w pracy, ale też po niej, z powodu zapominalstwa. Do tego dobrałam szare dżinsy oraz czarne tenisówki. Na głowie czarne włosy. Szukając zdjęć okładki znalazłam zdjęcie filmowej Tibby, i miała ona granatowe pasemko z przody głowy. Ja jednak nie pomyślałam o tym tworząc stylizację. Dopełnieniem jest jednak kamera na pasku przewieszona przez szyję. Wszystko bardzo mi się podoba.

🎾 Carmen 🎾

Rodzice Carmen się rozwiedli. Dziewczyna zawsze lubiła jednak Swojego ojca i cieszyła się, gdy przyjeżdżał do niej. W te wakacje to ona przylatuje samolotem do ojca. Zawsze był on wyluzowany i nowoczesny, zawsze rozumiał jej potrzeby. Zaskoczyło ją jednak zupełnie, że jej ojciec żeni się z kobietą, która według niej do niego bardzo nie pasuje, jest nudna i nielubiana przez nastolatkę. 
Carmen uwielbia grać z ojcem w tenisa.


Wyobrażałam ją sobie jako osobę rudowłosą. Według mnie idealnie pasuje do niej koszula z krótkim rękawkiem, zawiązana na dole. Do tego dobrałam 'wędrujące dżinsy' oraz sandałki wiązane na rzemień. Jako dodatek wybrałam okulary, te same co wybrałam do odwzorowania Leny. Według mnie wygląda to razem na prawdę dobrze i zdecydowanie pasuje mi to do tej osóbki.

🎨📻🎾

I to na tyle! Mam nadzieję, że notka Wam się spodobała. Zapraszam też do komentowania. Piszcie, czy chcielibyście więcej notek związanych z odwzorowaniami z mojej strony. Zapraszam też do wysyłania logo na konkurs [KLIKNIJ!]. Cóż, a ja na razie Was żegnam! 

~ Tori

12 komentarzy:

  1. Świetny wpis! c;
    Przy lenie napisałaś tam zamiast tak

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post. Książka jest super, czytałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem w trakcie i na razie mi się podoba B)

      Usuń
  3. Extra pościk. :D Ja oglądałam 2 razy film i naprawdę mi się podobał. <3 Muszę też kiedyś przeczytać książkę. ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post. Moim zdaniem odwzorowania są wspaniałe. Choć nie czytałam książki, ani nie oglądałam filmu, przedstawiłabym bohaterki bardzo podobnie. Zauważyłam, że zamiast napisać ,,od razu" napisałaś: ,,Od razy".

    *Noe*
    *pnatalia*
    *Wariatka N.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy post. Najbardziej, podoba mi się pierwsza i ostatnia stylizacja.
    mspzgiga.blogspot.com - poszukiwanie redaktorów!
    ~`GiGa

    OdpowiedzUsuń
  6. Carmen jest śliczna. Chyba kupię xd.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!