poniedziałek, 12 listopada 2012

Awards?

 Hey! Jak wróciłam że szkoły i włączyłam MSP zobaczyłam, ze pod ikonką mój profil mam liczbę "3" O_O. Nie zdziwiło mnie to z początku, bo myślałam, że Abieska Niebieska napisała mi coś na tablicy, ale się pomyliłam.. .__. Kiedy to otworzyłam pojawiło się to:



 Też się zdziwiłam >_<. Poczytałam sobie i po pewnej chwili zorientowałam się, że to są zadania za które otrzymuje się FAME. Nie są to zadania takie same jak te, które otrzymujemy po zarejestrowaniu się na MovieStarPlanet.pl. Są to zadania za, które otrzymujemy FAME. Po np. kupieniu 5 topów dostajemy "brązowy level", czyli taki jakby medal. Są 4 rodzaje levelów: brązowy, srebrny, złoty i diamentowy. Każdy jest trudniejszy. VIP'y oczywiście dostają po wykonaniu jednego zadania premię w  postaci nowej naklejki do Art'a. Ja się przez przypadek na początku pomyliłam i myślałam, ze dostanę VIP jak wykonam to zadanie, ale się niestety myliłam ;/. Za łatwo by było :P. Szkoda ;-(.
 Nasze osiągnięcia można także porównywać:



 Możemy porównywać nasze osiągnięcia naciskając na profil naszego "przeciwnika" i wejść w zakładkę "Awards". Wybieramy dziedzinę, którą chcemy sprawdzić, a następnie czekamy, aż nam się wczyta obraz. Jeśli jesteśmy lepsi w czymś, nasza MovieStar pokazuje pewną animkę i ma wesołą buźkę xD.



 Jeśli natomiast nasze trofea są takie same, nasze postacie mają zwykłą animkę i zwykły wyraz twarzy.:P



 Jeśli przegramy "walkę" nasza MovieStar będzie stała w miejscu jak przy remisie, a nasz przeciwnik będzie się cieszyć :].
 Dobra kończę wpis na dzisiaj, nie mam nastroju ;/. Dowiedziałam się czegoś smutnego.. ;( Wolę to na razie zachować dla siebie.. :(. Kończę, byee.. :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!