czwartek, 15 listopada 2012

Umowa ^^

 Hey! Jak widzicie tytuł moje dzisiejszego posta brzmi "Umowa ^^". A Dlaczego? A dlatego, że tkwię 36 tys. do 10 lvl. już parę dni ._. Muszę kupić tłó do filmu, które kosztuje chyba 500 sc l/. Prawie każdy zwierzak na MSP daje mi 1-2 sc, a nie 2, więc trochę trudniej mi się zarabia ;c . Dlatego mam dla was umowę :P. Jeśli jakiś film będzie miało 30 w. i wzwyż robię nowy film. Dzięki temu będę miała większą motywacje i fundusze :P. xDD. Sorry, mam wymagania ;3. Chcę robić jak najwięcej filmów, ale mam dużo na głowie ;/.
 Jutro mam 2 klasówki ;/. Z przyrody i historii. Musze się uczyć ;d. Mam mega pomysł na teledysk, ale również potrzebuje tła (takiego samego jak do filmu) :P. Mam również kolejne 3 pomysły na teledyski ;x. Rozkręcam się ;>. xDD. Już wiem jak robić teledyski, dodawać efekty itd. Nie pytajcie czy możecie w nich występować, bo już mam "obsadę". :D. Dobra wiem, ze ten wpis jest bardzo umowny i większości z was się on nie podoba ;x. Ale musiałam coś zrobić. Muszę mieć jakieś zasady ;D
 A teraz coś na rozluźnienie xD:



 Yeah! Dobra spadam, byee.. ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!