sobota, 17 listopada 2012

Martynisia ma internet!

 Hey! Yeah, ale się cieszę! Marti znowu ma internet i możemy znowu rozmawiać ;D. Brakowało mi Tego ;3.  Wreszcie cała paczka ^-^. Wiem, ze wcześniej pisałam głupoty na jej temat, ale to już przeszłość... Była też taka jedna PRYWATNA sprawa między nami, ale sądzę, że już się nie powtórzy ;).
 A teraz inna sprawa:



 Jeszcze ok. 200 love it do pokoju i mam złoty level w dziedzinie "Właściciel Rezydencji". Szkoda, że to daje tak mało FAME ;/. Mogłoby chociaż 1000 :P. Byłoby wtedy wspaniale ;s. Heh.. :d. A tak na marginesie.. *o*..
 Sorry, że nie pisałam parę dni postów, ale jednego dnia byłam wściekła (przedwczoraj), a nast. nie miałam czasu i tematu (wczoraj ^^) xD. A czemu byłam zła? Bo brakuje mi około 100 sc. do 500, żeby kupić tło do Księżniczki. + Nie trzymacie się umowy ;/. Brakuje chyba jeszcze 7 w. na mój ostatni film ;/. Trudne czasy, teraz wszyscy ogl. 10 sek. za prezenty ;/. Grr... -,-. Dobra tam, nieważne ;s.
 Kończę na dzisiaj wpis. Do zoba. <3 ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!