sobota, 10 listopada 2012

Usunęła się ;D

 Hey! Haha! Ciotka Abieska się usunęła! ;D. Cieszę się, że mamy kolejnego idiotę mniej :P.



 Nie ma! A jeśli chodzi o to konto z  0 lvl. to moje xDD. Lubię sobie robić konta, a potem je porzucać xD. Kiedy się nudzę tak robię :P. Heh... najgorsze jest to, że na te pytania, które je zadałam znała prawie wszystkie odpowiedzi... ;c. Moim zdaniem zadałam za łatwe pytania, jak trafi się ktoś taki drugi to zadam pytanie, np. "Jaką mam grupę krwi?", albo będę udawać, że jak ktoś odpowie dobrze to powiem, ze źle ;/. Najgorsze jest jeszcze to, że podejrzewam Paulinę o to wszystko... :|> Tylko jej mówiłam takie rzeczy. Na Zielonej Szkole. Powiedziałam jej jaka jest moja ulubiona piosenka i w odpowiedzi Ciotki Abieskii ona się pojawiła. Znaczy teraz mam inną ulubioną piosenkę, nawet Paulina jej nie zna... Ale zna moją wcześniejszą naj. piosenkę ;/. Sorry, ale każdy by chyba podejrzał. Przez tego anty-fana musiałam prawie skasować konto przez rodziców, bo jak im o tym powiedziałam (musiałam) to tata powiedział, że najlepiej będzie skasować konto. Grr.. nie wiem kto to jest, możliwe, że to Paulina... Grrr... jestem zła na tą osobę. Ciotka Abieska wiedziała jakie zrobiłam ostatnio graffiti, które pokazałam tylko Paulinię i Natalce na judo. Ale wątpie, żeby Natalka zrobiła takie konto (ona mnie lubi i nie robi takich błędów ortograficznych). Paulina już raz zrobiła konto i napisała mi chyba na tablicy "Przestań oskarżać moją przyjaciółkę!". ._. Ohhh... dobra nie będę już o niej pisać, bo znowu będę miała kłopoty. -_-. Jeśli to nie ty, to mi to udowodnij! Tylko Tobie pokazywałam graffiti i mówiłam kiedy się urodziłam. Nawet kiedyś mówiłam, ze moją ulubioną potrawą jest pizza, ale teraz ją zmieniłam i nikomu nie powiem czym ona jest ^^. Heh... teraz nie będę taka miękka.
 A tak w ogóle dzisiaj miałam zrobić ten teledysk xD. Spróbuję, nie oczekujcie cudów, ale coś wymyślę. Mam już wszystko zaplanowane :D. A teraz biste zdjęcie:


 Reklama MSP doczekała się miejsca na YT ;D. Gratulacje ;D. Pewnie teraz będzie więcej nowych użytkowników na MSP; :P.
 Dobra ja kończę na dzisiaj post i spróbuję zrobić ten teledysk. Bye.. ;*


  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!