piątek, 9 listopada 2012

Anty-fan 1cz.

 Dobry! xDD. Nom.. to jest pierwsza część wpisu o moim pierwszym anty-fanie. Jeśli ten anty-fan sądzi, że się przestraszy to jest w błędzie. Szczerze to bym ucałowała tą osobę, bo jest moim 1 anty-fanem <33. Zajedwabiście ;>. Heh.. najgorsze jest to:..



  Co to za podszywanie? Zazdrość? xD. Zazdrościsz takiego blogu wieśniaro? ;D




 Ja chcę wiedzieć skąd to wiesz :@. Moje nazwisko? ;s Ale przecież mogła je zobaczyć kiedyś na blogu Emilki. ^^. Ps. Podaję moje nazwisko na blogu, bo jednak sądzę, ze to kurde nie jest niezwykłe >_<. Nowak to takie popularne nazwisko :B.



 Imię? Wielkie mi rzeczy, prawie wszyscy na MSP, którzy mnie znają i czytają mój blog mówią mi po imieniu. Żal malutka xD.




 Kowiesy? Jeśli można tak powiedzieć to trafiłaś w sedno ;D. Ale nie wiem czy to też nie było napisane na blogu Emi. Wszystko może ściągnąć ;). O Jezu! A  ile jest Kowies w Polsce? Nie wiem szczerze, ale chyba 2-3 xD. Chyba nikt nie odwiedzi 12-latki w domciu, co nie? *O*. Jesteś słodka malutka! ♥. Z trudem zdobyłaś te informacje, a teraz chcesz, żeby wszyscy myśleli, ze ty to ja ;c. Sweet. A skoro jesteś taka mądra to odpowiedz mi na pewne pytania, na które znam tylko ja odpowiedź. Jestem ciekawa odpowiedzi xD.

1) - Jak mam na drugie?
2) - ULUBIONE kolory?
3) - Jakie chce mieć trzecie imię?
4) - Ok. której godziny się urodziłam?
5) - Czy zakochałam się w jakimś chłopaku (kiedyś) z mojej klasy? (imię).
6) - Mam inne konto? (Podaj nazwę)
7) - Jak będzie miało na imię moje rodzeństwo jeśli to dziewczynka? (Tak będę miała rodzeństwo, nie róbcie szumu :D)
8) - Jaka jest moja ulubiona piosenka? (Nazwa i wykonawca)
9) - Jaki mam pas w judo? (kolor czyli np. pomarańczowy)
10) - Jaka jest moja ulubiona potrawa?
11) - Jakie ostatnio zrobiłam graffiti (napis)

 Trudne? Taką mam nadzieję! ;D. Jeśli chociaż znasz mnie bardzo dobrze, a wszyscy wiemy, że NIE. To odpowiesz bezbłędnie na te wszystkie pytania, odblokowałam Cię, więc możesz spokojnie pisać mi na chacie na MSP. ; )
 Takie coś trzeba zapisać gdzieś :D. Pierwszy głupi anty-fan Abieskii :P. Czuję się taka sławna xD *O*. Szybko poradzę sobie z tą małą xD.
A teraz takie coś:




 slodkiflirt.pl - Odcinek Wielkanocny 2012 :D xDD> Biste minki *U*.

 Dobra kończę na dzisiaj ten wpis. Bajuu. *u*




1 komentarz:

Czekamy na Twoją opinię!