czwartek, 8 listopada 2012

Zero prywatności ._.

 Hey! Masakra! Mama wie co robię w internecie, możliwe, że nawet czyta wszystkie moje wpisy x_x. Mogę zaczynać panikować ;c. Widziała, że gram na slodkiflirt.pl i powiedziała mojemu tacie, ze tam niby gadam na chacie :x. Boże, masakra! Przecież sf o ile chyba się orientuje jest od 12 lat, a poza tym pokazała mi tą stronę Martyna (Martynisia). Przecież to normalna gra jak MSP czy inne nk :D No prawie :P. Przecież nie gadam tam z jakimiś facetami, to nie jest nic takiego x_X. Grr.. jestem zła, bo widziała możliwe, że wszystko T.T. To jeszcze nie wszystko! Patrzcie!



 OMG! Kto to?! Anty-fan? Hackerka? A może ktoś z moich znaj. ? -,- Prosze zgłaszajcie tą oszustkę za podszywanie się pode mnie! Przecież to nie ja! Ja nie pisze z błędami w przeciwieństwie do tej oszustki ^^. Piszę się "konto", a nie "kąto" ^^. Głupoty? Pewnie ktoś się obraził, ze piszę o kimś na blogu... Ale o kim ja pisałam? W moje uro. pisałam o tej dziewczynie co pytała się mnie czy jestem le*bijką -,-. Pisałam trochę o Paulinie i Martynie, ale między nami jest już spokój (chyba) ;D. I została jeszcze jedna taka oszustka co się podszywała pod Allexie (wcześniejszy blog). Hmm...  jestem ciekawa kto to.. Ten ktoś pewnie czytał mój blog i jest kimś w rodzaju anty-fana. To jest pewne :P. Ale co się będę tą głupią przejmować. Mnie się tak łatwo nikt nie pozbędzie *u*. Heh... xDD. Dobra kończę na dzisiaj wpis :P. Do zoba.. xD

1 komentarz:

Czekamy na Twoją opinię!