wtorek, 6 listopada 2012

Voldemort .__.

 Hey! Zrobiłam film (komedie) z Harrym Potterem i Lordem Voldemortem :D. Wszystko jest anty ;>. Voldemort i Harry się lubią (bardzo lubią), a Hermiona to Emo, a w Hogwarcie panują koniki Pony ^^. Chciałam zrobić film, więc zrobiłam :D Chyba jeden dymek jest pusty, tak przynajmniej u mnie jest, nie wiem jak u was :-/. Moze kązdy ma inny? Dobra nie wiem, wiem, ze w moim pustym dymku pisało "HARRY!! :@" i mówiła to Hermiona ;d. A tak poza tym to zmieniam piosenkę na teledysk ;).



 Oto ta piosenka ;D. Wpada w ucho? W sobotę może się w końcu wezmę za ten teledysk *O*. Blee.. a dzisiaj miałam klasówkę z lektury "Ten Obcy: ^,^. Były pytania, np.: "Jakim samochodem jeździł tata Uli", albo: "Napisz historię o tym jak Zenek uratował dziecko" O_O. To ostatnie to napisałam na stronę i 4 linijki, a reszta x_x. Wolałabym ustny sprawdzian ;c. Już nigdy czytania Harry'ego Pottera po lekturze ._. Uff.. xDD. Niedługo skończę ;D. Czytam 24 rozdział *u*. Uhh.. Zgredek :-(. Mój kuzyn rozpaczał po nim :(. xDD. Dobra, sorry, ze taki krótki wpis, ale muszę się pouczyć na jutrzejszą kartkówkę z matmy ._.. Pa! ;(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!