piątek, 2 listopada 2012

JESTĘ TABLETĘ

 Hey! Mam zaciesz, mam zaciesz ;x. A dlaczego? Bo wcześniej dostałam mój prezent urodzinowy *u*. JESTĘ TABLETĘ :D. Rodzice dali mi go wcześniej, bo dzisiaj tata jedzie do dziadków i nie mogli by mi razem dać ten prezent w niedzielę. Znaczy mogli by, ale bym musiała w niedzielę czekać chyba do wieczora :C. ;D. Ale jestem happy *O*. Ściągnęłam sobie na tablet aplikację MovieStarPlanet i dzięki temu mogę grać na tablecie w MSP. *w*. Pograłam w nową grę itp. :D. A i mam taką wiadomość do Pauliny, sorry, żę teraz to piszę, ale później mogę zapomnieć xD. Spróbuj teraz ściągnąć tą aplikację, masz teraz telefon mamy, a ten telefon jest dotykowy. Może zadziała ;3. Spróbuj :].
 Hue, hue! Rodzice mnie zawołali i powiedzieli, ze wcześniej dadzą mi prezent urodzinowy. Tata sobie zażartował i dał mi pokrowiec na tablet i, że niby to to jest ten prezent ^^. Kazał, żebym dała buzi jemu i mamie, a potem spytał mnie czy mi się podoba :B. Tata później trzymał w ręce tablet i powiedział "A to jest do Tego dodatek <33", ale się ucieszyłam, piszczałam z zachwytu. Brzmiało to tak jak jakieś "Łiiiiiii!" :D. Tata mi wszystko pokazał itp. Grałam sobie w Minecraft'a, Angry Birds itp. Mam nawet bilard, pianino, 2 gry z gitarami i jeszcze perkusja ;3. + jeszcze internet *w*. A w tym momencie aktualizuje mi się przeglądarka na tablecie :P. Zmieniłam sobie tapetę i mam taką ruchomą z wodą i liśćmi :D. Najlepsze jest to, ze będę modła pisać posty na tablecie, ale chyba długo by to zajęło ;\. Jeśli chodzi jakie ten tabled robi zdjęcia, to mówię, że masakryczne ;x. W świetle dziennym to nawet fajnie, realistycznie wygląda, ale tak przy żarówce czy innym sztucznym świetle to wygląda okropnie ;c. Brrr.... ^^.
 Dobra skończę pogaduszki o tablecie i coś o simsach :B. Dzisiaj nie wgram zdjęć moich simów, ale coś wam powiem ;d. Merida wyzwała swojego męża na pojedynek zaklęć, sądzę, ze takie coś chyba nie pogarsza relacji ;\. Stało się coś dziwnego, a mianowicie stali się wrogami O_O. Musiałam ich znowu w sobie rozkochać, choć nie było łatwo *u*. Musieli znowu się pobrać itp. i to dwa razy! :@. Na cmentarzu bawiłam się Meridą i wskrzeszałam zmarłych, bo już mogłam ;D. zaprowadziłam tam też Olivera (bo tak ma na imię jej mąż) i chciałam, żeby objęli się na cmentarnej ławce, a tu co?! O_O. Znowu stali się wrogami! Proszę jeśli wiecie co to jest to dajcie znać ;). Masakra jeśli przez to coś będę musiała ich swatać 3 raz to już wolę, żeby się nie znali O.O. Ale mam dobrą wiadomość :P. Ella jest już nastolatką, a Merida z Oliverem będą mieli 2 dziecko ;c. Łiiiiii! Będzie drugi brzdąc xdd. <3. A Ella już może czarować *u*. Super, będę musiała teraz więcej czasu spędzać z Ellą niż z Meridą. Merida już wszystko umie i nie potrzebuję już pomocy, teraz córeczka będzie nękała *u*.
 Dobra kończę na dzisiaj ten post :P. Do zoba. <33 

1 komentarz:

  1. Hah też mam Tablet i też sb ustawiłam tą tapetę :) A jaki masz tryb ? Apple czy Android ? Bo ja mam android i ściągnęłam Simsy3 i MSP i nie działa :'( Ale Angry Birds przynajmniej działa :)
    PS. Zapraszam na http://naszemspeimy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!