czwartek, 1 listopada 2012

BLUZKA ZA 4 SC. ?!

 Hey! Spadłam z krzesła jak to zobaczyłam ;D.



 Bluzka za 4 sc.?! OMG chyba moderatorzy podali złą cenę :D. Zdarza się ;3. Miałam plan, żeby kupić parę tych bluzek i przetworzyć je na punkty wtórne, ale niestety ta bluzka ma 0 pkt. :-(. A już myślałam... ^^. Mam już jeden unikat. A tym przedmiotem jest lustro xD. O ile wiem jest w moim pokoju imprez, albo jakimś innym ;c. xDD. Korzystamy z okazji i kupujemy kurteczki (=^,^=).
 A zbaczając od tematu.... 4 listopada moje uro.!! ♥. Będę miała 12 lateQ. Skorpiony górą!! Yeah! Mam podnietę, bo możliwe, ze rodzice kupią mi tablet *u*. Super.. ♥.
 Jeśli chodzi o simsy, to sądzę, że jutro, albo pojutrze je wrzucę. Jutro mam wolne, bo pani dyrektor tak zarządziła, więc mam sporo czasu ;s. Bejbsy.. ^^. Dzisiaj (ewentualnie jutro) spróbuję zrobić kolejny film ;). Muszę tylko jeszcze trochę go poprawić. :P. A ja wiem jak zrobić rajstopy na MSP :D. Mam na liście życzeń taką sukienkę i jeszcze spodnie i buty i wszystko wygląda jakby nie było spodni tylko rajstopy. I liked xD.
 Dobra na dzisiaj kończę ten post, bo tylko tyle chciałam wam powiedzieć ;c. Byee.. ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!