poniedziałek, 29 października 2012

Zmiany i glany .__.

 Hey! O Boże, zmiany się sprawdziły, mamy głupie forum, dwa upominki na start i wiele innych D:. Chyba nie muszę umieszczać tutaj screenów, co nie?  Jest też plus Tego, ze użytkownicy co korzystają z przeglądarki Google Chrome mogą już swobodnie pisać "ą", a nie wklejać go osobno do tekstu. New kolor forum mnie razi x_x. Masakra, ledwo parę sekund patrzyłam w forum i już mnie paczadła bolą ;c. Czemu oni nie mogą Tego zmienić?! Rozumiem, że może nie mogą, bo jakiś Duński formularz im zakazał, ale jakby mogli to im, by przecież to nie zaszkodziło ;s. Przez to durne forum ludzie chcą odchodzić z MSP, ale to jeszcze nie wszystko... Kiedy piszemy wiadomości komuś na MSP to nie mamy kursora O_O Przez to już raz myślałam, że mi się wszystko zacięło, a tak naprawdę wszystko chodziło sprawnie ;/. Sorry, ze znowu wracam do Tego tematu, ale nie chce mi się wklejać Tego do środka tekstu *w*.



  Takie coś widnieje chyba w każdym opisie, każdej MovieStar, w moim chyba tez niedługo zagości .__.. Ja już nie mogę patrzeć na MSP *.*.  Okropność, mam już dość pisania na ten temat, pewnie już was oczy bolą jak o tym czytacie ._.
 Wczoraj byłam w Jankach i kupiłam buty. Niestety nie glany ;*. Ale widziałam jakaś dziewczynkę, stanowczo ode mnie niższą i to chyba o głowę, a ubierała się prawie tak jak EMO! Wyglądała na 9-10 lat. Miała glany (czarne z trochę szarawymi sznurówkami), nie pamiętam ale jakieś spodnie czarne lub szare i bluzę z czaszką + rękawiczki bez palców, czy jak to się nazywa :P. Nie chcę jej oceniać, ale wyglądała trochę dziwnie ;\. Dobra nieważne :B> A ja sobie kupiłam kozaczki ^^. Poźniej wpadłam do empiku z tatą i kupiliśmy taką grę "UNO". Fajna jest, dzisiaj zabrałam ją do szkoły i wszystkie przerwy grałam z Nati. Było zajefajnie :G. najfajniej nam sie grało przed zajęciami na długiej przerwie :P.
 A tak propo simsów... Moa rodzinka się powiększyła *O*. Merida wyszła za mąż i urodziła córeczkę Ellę, która w tym momencie jest już dzieckiem ;c. Ponadto moja czarodziejka zna nowe techniki magii i jest tak jakby na ciemnej stronie mocy xD. Rzucała zaklęcia ognia w parku, wszyscy się zeszli i niewielka grupka tylko przeżyła. Nie, żebyście myśleli, ze jestem jakimś zabójcą simów, ale po prostu mi się nudziło ;>.
Hah... dobra nieważne X_x. Kończe na dzisiaj ten wpis ;c. Bajuu.. <33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!