środa, 23 marca 2016

Vash Boss!? | 5 Boonies TAG

Cześć!


Tutaj Julka. Dzisiaj chciałabym poruszyć pewien temat, a mianowicie plotki o Vash Boss. Jestem w tej sytuacji nowa, lecz przeglądając forum bardzo mnie to zaciekawiło. Jeżeli post wyjdzie krótki, to przepraszam. Jestem chora i piszę go resztkami sił. Przepraszam też za nieobecność. Miałam strasznie dużo konkursów w szkole, jak i w internecie. Chodzi mi tu o konkursy na logo.
Nie przedłużam i zapraszam do przeczytania. 


Jak już wspomniałam, na forum pojawił się taki oto wpis. (Albo pojawiły się, gdyż jest ich sporo.)


Wejdźmy w treść. Co tutaj jest?

Autorka wpisu na forum mówi, że się boi. Podobno, gdy oglądała jakiś film, a podejrzewam, że "Vash Boss" w łazience spadło jej lustro, jednakże nie rozbiło. Nie wie co robić, bo jest sama w domu. Mimo wszystko poleca nam ten odcinek i zabrania nam... zamykać oczu. Dziwne. Zobaczmy jej profil.



Także ma ona 10 lvl. Chociaż nie ukrywam, że wygląda troszkę dziwnie.... Nic więcej o Vash Boss nie napisała.

Kolejny wpis.
Tutaj mamy wzmiankę o lodówce. Kiedy zamkniesz oczy, Vash Boss będzie na niej siedziała i przejmie nad nią władzę (XD). Po obejrzeniu filmu musimy pozbyć się luster w swoim domu...
Na profilu Vomorrow też nie ma śladu tej sprawy.

Może przejdę w końcu do sedna i pokażę Wam ten film?

Czyżby pod drzewem nie stała Vomorrow?

Dziwną osobę nazwiemy literkami DP (Disco Pink XD), a niech Vomorrow zostanie "V".

DP idzie po mostku, po czym podchodzi do V. Zaczyna ją zagadywać:
Czekasz na coś?
Liczę powietrze.
Dobrze! Pomożesz mi wykonać mój plan owładnięcia świata!
O co Ci znowu chodzi kobieto?
I DP zaczyna pchać V.
Zostaw mnie!



Obie znajdują się w czymś podobnym do komisariatu. V leży na podłodze.

Co się stało?
Wymazałam ci pamięć.
G-gdzie ja jestem?
Może potem się dowiesz...
Czego ode mnie chcesz?
Przydasz mi się do naszej guwnoburzy na tej planecie!
Jaki masz plan?
Zrobię film bez treści.
To ma być straszne?
Ale po obejrzeniu tego filmu...
Zaczną spadać lustra!
Będzę w nocy pojawiała się i wyjadała jedzenie z lodówek ofiar!
To jest to.
Dodamy, że jesteś z Rosji.
Czemu?
Ludzie boją sią Rosji.
No ok... ale ty jesteś Putinem.      (Aha)
end
 Tutaj bohaterki zaczynają tańczyć. Disco


Tak właśnie zakończył się film, po którym rzekomo miały spadać lustra. U mnie nic podobnego nie wystąpiło. Kto uwierzyłby, że zwykła MovieStar pędzie siedziała na lodówce? Jak dla mnie okazało się to komedią.

Autorem całej zaistniałej sytuacji jest muj vampir.


Występuje tu oczywiście Vomorrow i Vash Boss!. Film obejrzało 56 osób. Ciekawe, lecz nieprawdziwe.


Według mnie to wszystko to brednie i tyle.



~5 BOONIES TAG!


Dziękuję ByAnyBunny za nominację to tego świetnego TAGu. Postaram się go wykonać jak najlepiej. Oczywiście i ja nominuję kilka osób, ale to później. Zaczynajmy!
 
1. Twój ulubiony Boonie/zwierzak.
 
 




 Moim ulubionym stworkiem z MSP jest on! Przypomina mi w pewnym stopniu księżniczkę/tancerkę. Chyba to jedyny Boonie z jakąkolwiek częścią garderoby nie wliczając nakryć głowy. Urzekły mnie te piórka w kolorze białym oraz miętowym. Uszy zwierzaka sąw kilku odcieniach fioletu. Tułów, która jest zarazem jego głową została stworzona różowo-fioletowa.  Stworek ma żółtawe oczy i niebieski nosek.
 
 



 2. Najmniej ulubiony Boonie/zwierzak.
 
 
Wszyscy, a szczególnie modzi myślą, że słodziutkich Bonniesów nie da się nie kochać. Jednak nie wszystkie zwierzątka ze sklepu odznaczają się pięknością. Niestety ukazany powyżej stworek wygląda jak dziwny potwór. Jest w kolorze "sraczkowatej" (Wat?!) zieleni. To włochaty zwierzak. Jego uszy różnią się od uszu słodkich Bonniesów, gdyż ma czerwone środki, a zazwyczaj jest to kolor różowy. Szczególnie złowieszczo wyglądają te białka oczu, a raczej określiłabym to inaczej, gdyż są one czerwone. Jego prawe oko przecina czarna blizna. Brwi ukazują złość zwierzaczka.
 
 

3. Boonie/zwierzak, który przypomina Ciebie.
 
 
 
 
Uważam, że zwierzak umieszczony powyżej w pewnym stopniu przypomina mnie, bo gdy go zobaczyłam skojarzył mi się z aktorem. Bardzo lubię sztukę. Często zdobywam osiągnięcia w konkursach recytatorskich i innych. Boonie jest głównie w kolorze szarym. Spod jego czarnego beretu wystaje czerwona grzywka. Stworek koło jednego oka ma narysowany wzorek. Oczy są w kolorze niebieskim.
 
4.Boonie/zwierzak, który kogoś Ci przypomina.

 
Ten słodki Boonie przypomina mi mojego psa. Pewnie znacie go z posta, w którym go odwzorowywałam. Zwierzak jest w kilku odcieniach brązu. Uszy są Ciemne, a ich środki niemalże białę. Grzywka to biel i jasny brąz podobny do cielistego. Na głowie jest kilka wyróżniających się plamek. Oczka również są błękitne. Zauroczył mnie ten słodziutki nosek.


5.Boonie/zwierzak, który Twoim zdaniem powinien znaleźć się w TOP.

 
Według mnie to właśnie ten zwierzak powinien znaleźć się w TOP. Mi osobiście przypomina chmurkę. Dziwne skojarzenie, ale jednak coś w tym jest. Na jego główce leżą niebieskie koraliki. Boonie ma piękne, niby diamentowe skrzydła. Są w tym samym kolorze jak diadem. Oczy stworka są tym razem już fioletowe. Jak dla mnie jest on przeuroczy!
 
 
 
Nominacje:
 
♥ ola7117-www.filmowe-msp.blogspot.com
♥ Julq/Trixie 33-abieska-wariatka-i-msp.blogspot.com
♥ Zetka-zelkowe-msp-tami.blogspot.com
♥ Milenka To JA!-julciowe-msp.blogspot.com
♥ Wszyscy, których imiona zaczynają się na literę "J"
 
 
 
 
To wszystko na dziś. Życzę Wam wesołych Świąt Wielkanocnych! Szczęścia, zdrowia, uśmiechu, obfitego zajączka i smacznego jajka!
 
Julka
//Daydreamer
 
 

46 komentarzy:

  1. Rzeczywiście dziwne z tym filmem. O.o Fajny post, również życzę Wesołych Świąt Wielkanocnych! :)
    Pozdrawiam
    18love

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście dziwne z tym filmem. O.o Fajny post, również życzę Wesołych Świąt Wielkanocnych! :)
    Pozdrawiam
    18love

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post odrobinke straszny*

    OdpowiedzUsuń
  4. Normalnie jakby pies ci latał po lustrach

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo moja nominacja XDD
    Szybkiego powrotu do zdrowia c: Post jak zawsze świetny! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doceniam to, że jesteś chora i piszesz dość długiego, dopracowanego posta. Zazwyczaj gdy ja jestem chora trudno mi pozbierać się do działania. Jeszcze raz szybkiego powrotu do zdrowia!

      Usuń
    2. Jprdl nawet pytania podobne do tych, które zdawałam w każdej części ,,5... Tag"... Żałosne.

      Usuń
    3. Sama wymyśliłam, układałam i pisałam ten tag. Daruj sobie bo ludzi tak łatwo nie idzie wkopać. Mam świadków, krórzy byli ze mną gdy układała, pisałam i wymyślałam ten tag.

      Usuń
    4. Laarie, ogr. TAG wymyślała sama. Zazdrościsz pomysłowości? W świecie pełno takich tagów. Tego wymyślała sama, jeśli nie to udowodnij. Data jej opublikowanego posta z właśnie tą serią, odbyła się nie dawno w marcu. A tu (np.) Lub na innych blogach ukazuje się to dpoiero teraz. A poza tym, wątpie by taki ktoś czytał twojego żałosnego bloga. Szczerze? Twój blog nie jest na tyle znany, by robić wielką aferę. Okej. Mam rozumieć, że robisz TAG 5...TAG i opisujesz tam ulubionego boonie? Raczej nie, więc etc. Ludzie są toksyczni, i jest ich sporo. Więc wszystko może być zwykłą kwestią przypadku.

      Usuń
    5. Popieram, to co jest naposane wyżej. Pytania układałam sama. Na każdym blogu, są różne, ale na dodatek SKOPIOWANE tagi. Gdy ja wymyśliłam SAMA tag 5 boonie - czepiasz się. Widocznie zazdrościsz pomysłowości. Ciekawe dlaczego mnie się tak uczepiłaś, gdy to ja sama układałam tag.

      Usuń
    6. Z marca? Lol, ja robilam w lutym.

      Usuń
    7. Oj, przepraszam że uraziłam księżną Laarie. Daruj sobie. Sama go wymyślałam, a to że drążysz temat świadczy o tym, że zazdrościsz. Wszystko wyjaśniłam powyżej. Nie mam zamiaru się z tobą sprzeczać, bo mam świadków więc na dobre Ci nie wyjdzie.

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, przepraszam, nie doczytałam. W każdym razie ByAnyBunny gratuluję "pomysłowości.

      Usuń
    2. Nieładnie ściągać serii ;')

      Usuń
    3. Nie wiem o co chodzi ale ok XD

      Usuń
    4. http://ta-z-msp.blogspot.com/2016/02/5-animacji-tag.html?m=0

      Przepraszam za link, ale czuję się zmuszona go tu podać. Jeszcze wcześniej robiłam też "5 look'ów tag". Spójrz choćby na pytania. Są praktycznie identyczne.

      Usuń
    5. Oj, oj, Aniulka ściągnęła :'))

      Usuń
    6. Wypraszam, ale sama go pisałam i układałam. Teraz ty beszczelnie mnie oskarżasz? Daruj sobie. Mam świadków, którzy byli ze mną wtedy kiedy pisałam jak i układałam tag.

      Usuń
    7. Laarie, jesteś ślepa? Na ta-z-msp[...] opisuje animację, nie boonie. Daruj sobię, te dziecinadę. Debilizm. .-. Że ludzie z zazdrości, robią tak głupie rzeczy...

      Usuń
    8. Byanybunny masz na prof cos co ja robiłam XDDDDDD

      Usuń
    9. Wyje.

      Poza tym nie tylko animacje. Jak juz wspominalam jest to cos w rodzaju serii. Robiłam tez takie cos z lookami. Nie mam nic do nazwy, bo moze się powtorzyc, ale pytania? No to kest jednak troche dziwne. Ale ok. Nie będę juz sie wypowiadac do twojego prof, ktore sama kiedys wstawilam na wannach i co do serii tag'u, bo ewidentnie jestes mlodsza, patrzac na twoje zachowanie.

      Usuń
    10. Aha, śmiechłam :D
      Twoja zachowanie jest debilne, a ty uważasz, że ja - broniąc swego mienia - zachowuje się dziecinnie. Nie robisz się śmieszna, lecz żałosna.
      Daruj sobie. Wywołując 'zgapiłaś seriie' wyglądasz jak ruski wieśniak, który nie umie pogodzić się, że to nie on wymyślił taki tag.

      Usuń
    11. Lari ruskim wiesniakiem

      Usuń
  7. *będzie siedziała na lodówce
    Napisałaś pędzie. Taki błąd..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wkurza mnie jak kazdemu wypominasz literowki do usranej smierci. Sama popelniasz bledy i masz problem jak ktos cie poprawia, no sry

      Usuń
    2. Ok.. Ale to nie było HAMSKIE, więc ogar, plz.. Zresztą od dzisiaj (A, nieważne)''

      Usuń
    3. *chamskie ;'))
      Wypominasz innym bledy, a sama je popelniasz, #fucklogic.

      Usuń
    4. wyje z ciebie julq

      Usuń
    5. Dostrzegla blad, dokladniej literowke, wskazala go w komentarzu, w czym problem? To, ze ona sama popelnia bledy to juz inna kwestia, ktora nie odbiera jej prawa wskazywania innym bledow.

      Usuń
    6. Tyle, że to było chamskie. :')

      Usuń
  8. Moje imię, nie zaczyna się na literę "J", ale pozwolisz, że też zrobię taki TAG? XDD A może miała lustro z Ikei i źle je domocowała XD Dziwi się wtedy, że spada XD
    mspzgiga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak chcesz mogę Cię dopisać do listy nominowanych:) Ale nawet bez tego możesz zrobić!

      Usuń
    2. GiGa przecież ja Cię nominowałam XDD

      Usuń
    3. Dzięki Julia. Haha :D Faktycznie Ania :D Okej, sory poprawiam. Ale jestem, nominowana z dwóch blogów. To chyba fajnie, no nie? XD

      Usuń
  9. Film dziwny, a post super ;D

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!