sobota, 27 października 2012

Coś czego nie mogę nazwać ;c.

 Hey! Mam śmieszną historię i złą sprawę x_x. Zacznę najpierw od tej śmiesznej ;D. Karina (Moja koleżanka z reala) włamała się naszemu nauczycielowi od anglika na pocztę *u*. O ile wiem pan Jarosław (Bo tam ma na imię pan od angielskiego) ma fejsa ;3. Karinka zmieni mu hasło i będzie mu tam pisać głupoty. ;0. Jakby co ja nie mam z tym nic wspólnego :F. Tylko słyszałam ^^. Dobra, ale nieważne ;C. Jeśli to czytasz Kari, to przepraszam, ze to napisałam, ale mam po tym totalny zaciesz *o*.
 Teraz zła wiadomość... Pamiętacie Abieską 2? No właśnie ;c. Teraz to Abiesk a i ma parę ciuchów Martyny ;x. Parę osób podejrzewa, że to Paulina :|. Ja osobiście nie mam na to dowodów, więc nie będę się Tego trzymać, bo będę miała znowu kłopoty *O*. Wolę się na razie trzymać, ze to ta hackerka ;<. Najgorsze jest to, ze Marti się zepsuł Internet :'(. Jestem zła do szpiku kości :@. Zabiję! Pisze do modów! Wiem, że nie mogę pisać za Martynę, ale muszę! W końcu jej nie działa net. Muszą zrozumieć *u*.
 Dobra, załatwię to tak jak wcześniej... Napisze do modów, odpiszą mi, zwrócą rzeczy i będzie spokój. Poproszę Emilkę, by zmieniła hasło Martynie na takie trudniejsze, powie jej i będzie spokój.



 Widzicie! :@ Ona ma bluzkę Martyny, te kapcie i włosy ;s. + jeszcze ma 0 lvl. ! Zabiję! x-o. Pisze to modów nie będę się leni :33.

 Niedługo wrzucę zdjęcia simów. Ostatnio bawiłam się kodem MovieObjects on, więc będzie zabawnie *w*. Dobra, następnego postu xDD.


EDIT:

4 tys. do next. levelu! :@



 HELP!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!