piątek, 26 października 2012

Kiepa ^-^

 Hey! Dzisiaj trochę smutam, a dlaczego? Bo przedstawienie wyszło za przeproszeniem do d*py -_-. Przez stres zapomniałam jednego wersu w swojej roli, ale wszyscy potraktowali to jakby to tak miało być (byłam rybą  która zdycha xD). Gorzej było z wilkiem, bo jemu spadły uszy :D. Wszyscy się śmiali ;D. Dzieci trochę się pogubiły, bo musiały sprzątnąć śmieci, przed jedną kwestią, a Tego nie zrobiły :B. Okropność.. Porażka ;D. Na dodatek nie wiem jak przesyłać piosenki na moim fonie (Nokia 500) :@. Chciałam przesłać koleżankom "Mam Yorka", ale nie wiem jak przesłać, bo nie mam takiej opcji przy piosence ;c. Dobra, coś wykombinuje ;D.
 Jestem też zła, bo Anonymous chyba wystraszyła moich WIERNYCH odwiedzaczy mojego pieska :(. Teraz mój pasek FAME stoi w miejscu -,-. Nikt z moich znaj. nie interesuje się moim filmem na konkurs K - POP. :@. To już nie jest śmieszne! Brakuję mi 8 tys. do lvl. ;\\. Uwaga, straszny rysunek!!



 Aaaa!! Kiedy to zobaczyłam o mało nie dostałam zawału ;d. Wczoraj brakowało mi 9 tys.! x-o. Masakra! :s.  Mam ochotę się z wami targować, ale jeszcze nie na to chwila ;c. Hue, hue :D Ciotka ma słabe nerwy, ale jeszcze wytrzyma trochę :G. Chyba ;3.
 Nie chcę niczego wymuszać. Wiem, ze zaraz zaczniecie pisać komentarze, że dlaczego macie mi pomagać, jak ja Tego nie robię ;P. Chciałabym, ale mam 160 znaj. ;>. Wiem, ALAKINGA ma chyba 1 tys. i sobie znakomicie radzi, ale ja nie jestem ją. Ona na jednym filmie może mieć prawie 100 tys. ogl. wciągu miesiąca. Nieźle się trzyma *u*. Chciałabym wam jak najczęściej pomagać, ale ledwo znajduję czas na swoje sprawy ;s. Mam kupę nauki i jeszcze prawie codziennie muszę zmagać się z kimś w szkole... -_-. Tracę często poczucie czasu itp. Przepraszam, ze wam nie pomagam, chciałabym, ale przede mną test szóstoklasisty itd.
 Chyba skończę na dzisiaj ten wpis ^-^. Pozdro ;33

1 komentarz:

  1. ALAKINGA ma pewnie 5 tys. znaj, bo ja mam 1 tys i 350 :)
    I wiem, że nie da się pomagać wszystkim na raz, a szczególnie jak się nie jest VIP :/
    Pewnie znajomi cię zrozumieją i nie będą naciskać :))
    Marika <3

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!