czwartek, 25 października 2012

Borussia Dortmund vS Real Madryt

 Hey! Ale mam zaciesz! Totalny zaciesz! >_<. Borussia wygrała z Realem ;D. Żeluś (Ronaldo) nie postarał się zbytnio ♥. Lewy strzelił Casillasowi xD. Akcja jeden na jeden, to się nie dziwię, że Iker (bo tak ma na imię Casillas) nie obronił Tego ;//. Nie chcę wyśmiewać graczy Realu, choć nie lubię Tego zespołu :s. Sorry, że nazwałam Ronaldo "Żelusiem", ale jestem przyzwyczajona do gadania mojego kuzyna ;3.
 Robert Lewandowski strzelił jednemu z najlepszych bramkarzy na świecie ;c. Hue, hue, ale się cieszyłam ;D. Jakbyśmy grali tak jak Borussia na Euro to z łatwością moglibyśmy wyjść z grupy. Dlaczego, pytam się? :C.
 2:1 ♥♥. Oto takie cuś:



 Nie dramatyzujcie .__.. Spoko ;D. xDD. "... to zespół silny na własnym stadionie...". Dobra, przyznam mu rację, każdy dobrze się czuję na własnym stadionie, ale liczą się też umiejętności.
 Real potraktować lekceważąco Borussie, dlatego się zbytnio nimi nie przejmowali >.<. Wiem, ze beznadziejnie pisze o relacjach  z meczu ;c. Musze trochę potrenować ;c.
 Jutro znowu mam przedstawienie :s. Na koniec projektu ;\\. Zrobiłam prezentacje i będę musiała wyjść na środek i mówić ;x. Już się boję x_x. Już raz musiałam czytać apel o cisze, więc, heh... Bedzię trochę trudno, bo to będzie tak od razu! Najpierw muszę się przebrać na przedstawienie, a potem chyba w przebraniu ryby wejść na środek i mówić to co tam zrobiłam w tej prezentacji x_x.  Dobra, ale nieważne :D.
 Anonymous -,-. Chciałam wczoraj zrobic o niej wpis, ale nie do końca mi się chciało ;\\. Wiem, że to hackerka światowej sławy, ale coś mnie to dziwnie nie rusza teraz... Nie chcę zgrywać bohaterkę, czy bohaterszczyznę, ale nie wiem... Jest na nią sposób... Jakiś na pewno jest, a poza tym anglicy sobie z nią poradzili, Polska też sądzę, że nie będzie miała z tym problemu :B. Spoko, hejtujcie ;-;.
 Coś innego:



 Tylko nie forum!! Forum dla VIP? Kurr... zabiję :@. Jakieś top wpisy? Dla VIP itp... ? Masakra!!
Dobra kończę na dzisiaj sorry, że tak krótko, ale nie mam dużo czasu ;s.Bye.. ;*

2 komentarze:

  1. Trzeba przyznać, że Real zagrał kiepski mecz, ale nie ma co się dziwić skoro dopadła go plaga kontuzji w obronie. Jako fan Realu Madryt jestem nieco smutny, ale jednak cieszę się gdy Polak zdobywa gola tak wielkiemu klubowi jak Real. A co do Ikera, to jest to mój idol, ale przy starciu z tak dysponowanym Robertem szanse na obronę są zawsze małe. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na niepoprawny-idealista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Chociaż lubię Real to przyznam, że zawalił :/
    Anonymous według mnie to tylko głupi,, niby " hakerzy, bo raz.napisałam do jednego,, hello " on mi odpisał,, I hack you " odpisałam mu,, ok " i czekałam, czekałam i nic. Wylogowałam się i na następny dzień wlogowalam i wszystko miałam :/
    Czy to są hakerzy ?? :D
    Nie wiem może kogoś okradli :/
    To jest w każdym razie moje zdanie :)
    Marika <3

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!