niedziela, 21 października 2012

Matin 2 i teledysk.

 Hey! Wczoraj sobie ściągnęłam Metin 2. Mam już 5 lvl., yea! Ale zaciesz ;33. Nie mogłam Tego na początku przejść, ale pewna osóbka mi pomogła i mam chyba 1000 Czerwonych miksturek, 500 Niebieskich miksturek (Ś) i około 1000 Niebieskich miksturek (M). Dostałam też miecz, Błękitną Zbroję, hełm i tarcze. ♥. Jestem ninja! xD
 Osoby w Metin 2 są bardzo miłe i szkoda, że nie ma takich na MSP ;/. Byłoby o wiele lepiej ;/. Sądzę, że nie trudno byłoby osiągnąć coś takiego... Trzeba trochę czasu i dobrych argumentów (;. Uff... mam drugi zaciesz, bo zostało mi 20 tys. do 9 lvl. 9 lvl. wbiję chyba szybciej niż 8 ;). Bardzo się cieszę, że niedługo będę miała kolejny lvl i, ze mam takich czadowych znaj. =).
 Inna sprawa... .__. Robię "ruchomy" teledysk Bandicam'em. Wiem jak się tym obsługiwać (tak częściowo :P), ale mam kłopoty z muzą, bo nie wiem jak ją wgrać. Muszę sobie zobaczyć na YT, albo nie wiem gdzie ;D. Teledysk robię do piosenki Jula - Byłam. Mam już pomysł jak to wszystko przedstawić i mam nadzieję, ze będzie wam się podobał :]. To będzie mój pierwszy teledysk >_<. Wiem, powinnam zacząć od "slajdowego" teledysku, ale pomyślałam, że zaszaleje ;*. Możecie mnie wyśmiać, spoko >_<.
 W Metin 2 jestem Abieska. Chciałam Karaii, ale nazwa była już zajęta ;33. Jestem w Królestwie Jinno i gram na serwie Feniks ;D. Będę często grać w Metin 2, bo szczerze ta gra mnie bardzo wciągnęła. Znalazłam już Metin Cierpienia czy jak to się nazywa, ale nie zdążyłam go rozwalić ;c.
 Dobra, sądzę, że zakończę już ten post. Pozdro ;**. Bajj. x D

1 komentarz:

  1. też kiedyś grałam w metina, fajna rzecz :)

    + zapraszam do mnie o ile jeszcze nie weszłaś ;p

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!