czwartek, 19 grudnia 2013

Animka blow kiss UNIKATOWA?!

 Hey! Na początku chciałabym przeprosić za poprzedni wpis xd. Nie zauważyłam, że to tylko "reklama". Przepraszam, wprowadziłam Was w błąd, ale każdemu może się zdarzyć ;D. Obiecuję, że to się już nigdy nie powtórzy.
 Wracają do tematu:


 Serio? x.x. Modzi, serio? ;-;. Przeżyje, że krwawe animki są unikatami, ale BLOW KISS?! Moment, moment, co jest grane? Usunęli najpopularniejszą animację na MSP? 


 Blow kiss jest używana przez wiele sławnych moviestars. Przeze mnie (ale ja jestem tym niesławnym wyjątkiem, wśród tu wymienionych xd), emo_kotek, ALAKINGA, Arli, itd.
 Co spowodowało tą zmianę? Chętnie bym napisała do modów, ale pewnie znowu zignorują moje wiadomości. 
 Skoro poruszyłam temat listów do modów, to chciałabym coś wyjaśnić... NIE WIECIE, TO NIE PISZCIE! W pewnym wpisie, zaczęłam się skarżyć jaka to załoga MSP jest wredna, bo nie odpisuję mi na wiadomości. Pod tą notką pojawił się komentarz, mówiący o tym, abym nie wysyłała setki wiadomości i zapychała im skrzynki i odczekała ok. mies. ALE JA CZEKAŁAM! Napisałam ponad 4 wiadomości, pomiędzy nimi był minimalnie odstęp 3-4 tyg. I one NIE BYŁY O TYM SAMYM! Więc, odstęp, byłby trochę zbędny... Gdybym, załóżmy napisała do nich e-mail o... błędzie na MSP (np. ten błąd z look's) i bym chciała ponownie wysłać wiadomość, bo nie zauważyłam żadnej odpowiedzi to bym odczekała ok 2-4 tyg. po wysłaniu,. Jednakże, jakbym napisała wiadomość o tym rzekomym błędzie, ale następnego dnia ktoś ukradł mi konto to bym nie czekała miesiąc na odpowiedź na poprzedni mail i po prostu od razu zgłosiła kradzież. 
 Podsumowując: bardzo przepraszam za wczorajszy wpis (został on usunięty, więc już go nie zobaczycie) i proszę... najpierw się zapytać o coś jeśli nawet chcecie użyć tego przeciwko mnie. Nie mogę jeszcze pominąć najważniejszej sprawy, tzn. usunięcia animki. Mam nadzieję, że w przyszłości dowiemy się czegoś więcej na ten temat. Byee. :*





18 komentarzy:

  1. ''Sit down'' (czy jak to się pisze) też została usunięta, tak jak prawie wszystkie ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona ciągle jest na MSP... -.-

      Usuń
    2. Szukasz HACKA lub KODÓW do MovieStarPlanet ?

      Poniżej masz strone na której znajdziesz to:

      http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

      Usuń
  2. Blow KIss to moja pierwsza anima xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Moderatorzy zrobili się jacyś pojebani, a MSP staje się dziecinadą dla 10 - latków

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam blow kiss :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O.O Mam ją na Nelce. Może jednak kontynuuje grę na tym koncie? xd Jeszcze tylko usuną opaskę pirata oraz papierowy statek na głowę i będzie gitnie xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda mi tych animek, były super. Posiadam ''Blow Kiss'', ale nie posiadam ''Sit Down'' ponieważ, mnie nie ciekawi. ~martynka_p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam "Blow kiss" i "sit down" :o

    OdpowiedzUsuń
  8. Ludzie, ogar! Anonimowy (ten co napisał o msp dla 10-latków) To jest gra dla dzieci, a ty mówisz o 10 latkach! Na MSP grają nawet 7 latki! -.-

    OdpowiedzUsuń
  9. Połowa poz została usunięta, np. ,,Model pose 2" (czy jakoś tak) ,,sit down" tak jak piszesz ,,blow kiss" i wiele wiele więcej co oni powariowali ?! o.o

    OdpowiedzUsuń
  10. niema też takiej żę serce ci wyskakuje z piersi

    OdpowiedzUsuń
  11. beating heard nje mmma ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. Wejdźcie na Highscores ---> animacje i szukajcie ja znalazłam 2 tygodnie temu :>

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam te dwie HEHE kto ma pisze xDD

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!