środa, 18 grudnia 2013

100 lvl. i nowe błędy!

 Hey! Dzisiaj na nasze MSP zawitały Bonstersy! Niestety, jak to bywa... błędy się zdarzają. Oto jeden z nich:


A teraz dowód:


 Lol, ja nawet nie znam tych moviestars! Na MSP ostatnio zrobiło się dużo błędów. Pamiętacie wpis Invidy? "Zezowate postacie"! 
 W tym wpisie również chciałam się z Wami podzielić moimi... podejrzeniami co do błędu z 100 lvl. Jak pewnie zauważyliście, przed załadowaniem MSP na naszym pasku fame pojawia się niespodziewany awans do setnego levela. Myślę, że to początek "dodawania poziomów". Ci co grają  od początku MSP wiedzą o co chodzi, a mianowicie na początku było tylko 20 lvl. Kiedyś, na pewnym blogu widziałam rozmowę kogoś z moderatorem (screeny). Moderatorzy zdradzili mu, że niedługo pojawi się więcej leveli, a zbieranie punktów fame będzie prostsze. Czyli, że... od razu zwiększa poziomy do 100?
 Ok, niech sobie dodają, ale niech zwiększą na razie do 30! Gdyby dodali więcej, bardzo, bym się zniechęciła do tej gry. Mam 20 lvl., czyli do "przejścia MSP" zostało, by mi 80 -.-. Nie mówiąc jeszcze o osobach z 0-20 lvl. Tu dopiero współczułabym... 
 Kolejnym minusem, by była sława. Mam 20 lvl. i mam mało wyś. na filmach, itp. Myślę, że by było tak samo jak teraz, tzn., zanim dodano kolejnych 5 lvl., filmy osób z 15-20 lvl., były popularne, a teraz? Ja mam 20 lvl. i za jeden film po paru tygodniach dostaje 1.000 sc., na "starym" MSP miałabym maksymalny do zdobycia lvl. i pewnie multum sc.! I to nie pewnie ja!
 Nie, to nie plotka. Widziałam dowody. Może ten 100 lvl. jest tylko błędem i będzie tylko 30 lvl.? Jedno jest pewne - poziomy i system fame niedługo ulegną zmianie... Bye.!






11 komentarzy:

  1. Popieram cię, 100 lvl to by było o wiele za dużo.Ja wole żeby zostało 25.Też mam 20lvl. Kornelia1133

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nawet nie wbiłam 13 >.<

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie 41 poziomów, zobaczcie na firlandzkim MSP !! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Ale nam zwiększą lv żeby było fair, np. 25 lv będą mieć 36 ;)

      Usuń
    2. Pss. XD To jest Sprawdzone !!!

      Usuń
  4. Yyy czemu nie ma posta VIP NA BOŻE NARODZENIE?! Wchdziłam rano to był O.o

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Irlandzkim MSP jak stworzyłam MovieStar to w pięć min (dosłownie) wbiłam 3 lvl.
    A w rankingu, niektóre MovieStars mają 30lvl, 41 :o

    OdpowiedzUsuń
  6. Natex tak, ja też to widziałam :o

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam 1looka o nazwie "idę sobie wolnym krokiem bo jestem zbokiem" -.-"

    OdpowiedzUsuń
  8. i nie da się go usunąć ;<

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam tak z sc jak mam 100 to pojawia mi się 195.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!